بسیاری از افراد به اشتباه تصور می­کنند روغن­های خوراکی کاملا مضر هستند؛ اما این تصور غلط است و در صورتی که روغن­های خوراکی درست و به‌جا مصرف شوند، نه تنها ضرری ندارند، بلکه موجب بهبود وضعیت سلامتی انسان می­شوند. همچنین با جذب مواد مغذی موجود در این روغن­ها، سلامت قلب و عروق تضمین می­شود. بسیاری از ویتامین­ها و ریزمغذی­ها در بدن انسان همراه با چربی جذب می­شوند. ویتامین­هایی مانند ویتامین‌های A، E، D، K و βکاروتن‌ها، از این قبیل هستند و فرایند جذب آن­ها به مصرف روغن نیاز دارد. در این میان، انتخاب سالم­ترین روغن خوراکی بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود. در ادامه بیشتر در مورد انواع روغن و قیمت روغن مایع صحبت می‌کنیم؛ اگر سلامتی خود و خانواده‌تان اولویت شماست، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

لیست کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی واقعی و کار درست تهران از نظر مردم

کلینیک ‌های دندانپزشکی شبانه روزی ، ارائه دهنده خدمات بهداشت دهان و دندان در تمام ساعات شبانه ‌روز و روزهای هفته هستند. این کلینیک‌ ها معمولاً از تجهیزات پیشرفته و تخصصی برخوردارند و توسط تیم ‌های متخصص و باتجربه اداره می ‌شوند. در ادامه به معرفی برخی از این کلینیک ها می پردازیم.

از دندان‌های سالم به لبخندی جذاب: تجربه دندانپزشکی استثنایی در کلینیک لبخند درمان

کلینیک لبخند درمان یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی تهران است که طیف گسترده ای از خدمات دندانپزشکی شامل خدمات پیشگیرانه، ترمیمی و زیبایی را به بیماران ارائه می دهد. متخصصان این مجموعه با بهره‌ گیری از آخرین تکنولوژی‌ ها و دانش پزشکی، به حفظ و بهبود زیبایی دندان‌ ها می ‌پردازند. برخی از خدمات تخصصی که در این مرکز ارائه می شوند، شامل موارد زیر است:

این کلینیک همچنین از پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی شامل اشعه ایکس دیجیتال، دوربین‌ های داخل دهانی، فناوری لیزر و سیستم‌ های طراحی و ساخت  (CAD/CAM) برای ایجاد ترمیم‌ های دندانی برخوردار است و قبل از شروع درمان به مراجعان خود مشاوره رایگان ارائه می دهد.

این درمانگاه ضمن دسترسی مناسب و راحت، ساعت‌ های انعطاف‌ پذیری را در عصرها یا آخر هفته ‌ها، برای پاسخگویی و نوبت دهی به بیمارانی که وقت خالی ندارند، ارائه می دهد.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس شرق، بین کوچه زمانی و احمدی، پلاک ۵۵ - طبقه ۳

آدرس سایت: www.labkhand-darman.com

شماره تلفن: ۴۴۰۰۸۰۲۰- ۰۲۱

لیست کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی واقعی و کار درست تهران از نظر مردم

درخشان و زیبا با دندان‌های سالم؛ خدمات تخصصی درمانگاه دندانپزشکی شبانه روزی آبان

کلینیک دندانپزشکی آبان، با بیش از ده سال سابقه در ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی و بهره مندی از متخصصان مجرب، جزو یکی از کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی تهران است. در این کلینیک، از پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی مانند دستگاه لیزر فوتونا، برای ارائه خدمات در سریع ترین زمان و بدون درد و خونریزی استفاده می شود. 

این درمانگاه به مدیریت جناب دکتر پرویز قره بیگلو، با دپارتمان هایی نظیر لیزر، کودکان، زیبایی و ... خدمات تخصصی گوناگونی شامل موارد زیر ارائه می دهد:

  • ترمیم و اندودنتیکس
  • زیبایی
  • ایمپلنت و جراحی
  • دندانپزشکی کودکان
  • پروتزهای دهان و دندان

برای دریافت نوبت می ‌توانید در هر ساعت از شبانه‌ روز با تلفن 66864000 تماس بگیرید تا پذیرش کلینیک در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

آدرس : تهران، خیابان کارون، نرسیده به آذربایجان، جنب بیمارستان شهریار، پلاک 789

درمان مدرن و لبخندی کلاسیک در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین

کلینیک فروردین در سال ۸۵ با هدف ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در غرب تهران افتتاح شد. مهمترین خدمات کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین به شرح زیر است:

  • ایمپلنت و جراحی لثه
  • دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
  • ارتودنسی
  • دندانپزشکی اطفال
  • پروتز ثابت و متحرک
  • درمان ریشه
  • جراحی فک و دهان
  • جرم گیری دندان

این مجموعه ضمن ارائه خدمات اورژانس دندانپزشکی به صورت شبانه روزی، به بخش رادیولوژی ( عکس تمام دندانی ) OPG مجهز است. این مرکز به استانداردهای بهداشتی نیز توجه ویژه ای دارد و جهت استریلیزاسیون تحت فشار بالای بخار آب، از چندین دستگاه اتوکلاو استفاده می کند.

آدرس: خیابان امام خمینی (سپه سابق)، بین رودکی و پل نواب، کوچه خبازان، پلاک ۲، کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین

شماره تلفن: 66362334- 021 یا 66362212-021

لیست کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی واقعی و کار درست تهران از نظر مردم

تخصص و مراقبت: خدمات ویژه کلینیک دندانپزشکی زهره

کلینیک دندانپزشکی زهره، از پزشکان و کادر درمانی متخصص، با تجربه و دانش فنی بالا تشکیل شده است و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا به ارائه خدمات تخصصی می پردازد. خدمات ویژه کلینیک زهره شامل موارد زیر است:

  • پذیرش ۲۴ ساعته: ارائه خدمات در هر لحظه از شبانه روز، حتی در تعطیلات
  • درمان های همه جانبه: از درمان‌ های پیشگیرانه و ارائه خدمات مربوط به زیبایی دندان تا درمان های تخصصی مانند درمان ریشه، ایمپلنت، ارتودنسی و ترمیم دندانها با روش‌ های مدرن و موثر.

  • محیطی آرام همراه با رعایت استانداردهای بهداشتی: با ایجاد فضایی صمیمی و دلنشین، امکان احساس راحتی و آرامش برای مراجعان فراهم شده است.
  • مشاوره رایگان: تیم دندانپزشکی زهره با ارائه مشاوره رایگان به مراجعان کمک می‌ کنند تا تصمیمات بهتری در خصوص سلامت دندانی خود بگیرند.

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، روبروی سینما استقلال، خیابان شهامتی، پلاک ۶

شماره تلفن: 88898840-021

زیبایی و سلامت، هر دو در دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان

کلینیک عرشیان با به کارگیری متخصصان کارآزموده و استفاده از متریال باکیفیت، خدمات متعددی را در زمینه ترمیم و زیبایی دندان ارائه می دهد. این مرکز در لیست کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران است و ۷ روز هفته، به صورت ۲۴ ساعته به ارائه خدمات می پردازد. موارد زیر نمونه هایی از خدمات تخصصی کلینیک عرشیان است:

  • کامپوزیت دندان
  • بلیچینگ
  • طراحی لبخند
  • لمینت
  • ترمیم دندان ها

آدرس: بزرگراه رسالت به سمت اتوبان باقری، بعد از چهارراه سرسبز، بعد از بانک صادرات، پلاک ۶۴۰، طبقه اول، واحد ۲

شماره تلفن: 77278562- 021

درمانگاه دندانپزشکی فربد، جایی که سلامت، زیبایی را به همراه دارد

درمانگاه دندانپزشکی فربد از جدیدترین تکنولوژی ‌ها و امکانات پیشرفته استفاده می‌ کند تا درمان به سرعت و با دقت انجام شود. درمانگاه فربد علاوه بر درمان‌ های پیشرفته و ترمیمی مانند ایمپلنت، ارتودنسی، جراحی دهان و ...  به ارائه خدمات پیشگیری و زیبایی مانند روکش، لمینت، بلیچینگ و ... نیز متمرکز است. خدمات این کلینیک به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام حتی تعطیلات انجام می ‌شود.

مدیریت این مجموعه با زمان بندی انعطاف پذیر، سعی در ارائه خدمات با کیفیت و مطابق با زمان مراجعان دارد. این درمانگاه همچنین دارای بخش مخصوص دندانپزشکی اطفال با فضاسازی ویژه برای کودکان است. تیم حرفه ای این کلینیک نیز با ارائه مشاوره رایگان، جزئیات درمان را در هر مرحله با بیمار در میان می گذارند.

آدرس: تهران، بلوار بریانک، نبش کوچه راکی پلاک 72

شماره تماس : ۰۲۱۵۵۱۷۰۵۱۶ – ۰۲۱۵۵۱۷۰۵۱۱

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha