چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 363320

مأموران پلیس تهران جسد زن سالخورده پولداری را پس از دو سال در محل زندگی‌اش در برج مسکونی گرانقیمتی کشف کردند

کشف جسد پیرزن ثروتمند پس از ۲ سال در برج گرانقیمت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان آنلاین، مأموران پلیس تهران جسد زن سالخورده پولداری را پس از دو سال در محل زندگی‌اش در برج مسکونی گرانقیمتی کشف کردند. تحقیقات درباره مرگ او به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.
روز یک‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه، پسر جوانی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و خبر مرگ مشکوک خاله‌اش را در برج مسکونی معروفی در یکی از خیابان‌های غربی گزارش داد.
با اعلام این خبر، بلافاصله تیمی از مأموران راهی محل شدند و داخل پذیرایی خانه بزرگی در یکی از طبقه‌های بالایی برج گرانقیمت با جسد زن ۷۰‌ساله‌ای به نام گوهر روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت زمان طولانی از مرگش گذشته است.
پیرزن ثروتمند
در حالی که بررسی‌ها نشان داد پیرزن ثروتمند چند سالی بوده در این برج تنهایی زندگی می‌کرده و از دو سال قبل هم کسی از سرنوشت او اطلاعی نداشته، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیق راهی محل شد.
تیم جنایی دریافت جسد زن سالخورده را خواهرزاده او پس از گذشت دو سال از اعلام مفقودی در محل زندگی‌اش پیدا کرده و به پلیس خبر داده است. پسر جوان گفت: «خاله‌ام زن ثروتمندی بود و اموال زیادی داشت. چند سال قبل شوهرش فوت کرد و از آن زمان در این برج تنها زندگی می‌کرد. من و مادرم هرازگاهی از شهرستان به دیدنش می‌آمدیم و گاهی هم تلفنی حال او را می‌پرسیدیم تا اینکه دو سال قبل به مادرم گفته بود از تنهایی خسته شده و می‌خواهد پیش یکی از دوستانش در شهرستان برود و همراه او زندگی کند. او تصمیم خودش را گرفته بود و ما هم فکر می‌کردیم پیش دوستش رفته است. مدتی از او بی‌خبر بودیم، اما وقتی با دوستش تماس گرفتیم، متوجه شدیم او هم از خاله‌ام خبری ندارد که نگرانش شدیم و به اداره پلیس رفتیم و اعلام مفقودی کردیم. مدتی به دنبال او گشتیم، اما ردی از خاله‌ام پیدا نکردیم.»

پسر جوان ادامه داد: «در این مدت ما فقط از طریق پلیس پیگیر سرنوشت خاله‌ام بودیم و پلیس هم هیچ سرنخی پیدا نکرده بود، چون کلید خانه را هم نداشتیم و پلیس هم به ما نگفته بود به خانه‌اش برویم تا امروز به خانه‌اش نیامده بودیم. مدتی قبل مادرم نگران شد افراد کلاهبردار اموال خاله‌ام را با جعل سند بالا بکشند، چون در رسانه‌های خوانده بودیم وقتی فرد پولداری فوت می‌کند و ورثه‌ای ندارد، افراد خلافکار از فرصت استفاده می‌کنند و اموال او را با سندسازی بالا می‌کشند، به همین دلیل مادرم به عنوان امین اموال خاله‌ام به من وکالت داد تا اموال او را بررسی و ثبت کنم. امروز پس از گرفتن دستور قضایی همراه کارشناس وارد خانه خاله‌ام شدیم تا اموالش را ثبت کنیم که با جسد خاله‌ام روبه‌رو شدیم.»
مأموران پلیس در بررسی‌های محل حادثه داخل یخچال ظرف شیری پیدا کردند که تاریخ آن مهرماه سال ۱۴۰۰ بود و نشان می‌داد پیرزن پولدار تا مهرماه ۱۴۰۰ زنده بوده، اما چند روز بعد از آن به‌طرز مرموزی به کام مرگ رفته است. از سوی دیگر مشخص شد در یکی از حساب‌های زن فوت شده مبلغ ۷ میلیارد تومان پول است که پس از مرگش کسی برداشت نکرده است. همچنین مأموران در بررسی از خانه زن سالخورده با به‌هم‌ریختگی وسایل و سرقت اموال روبه‌رو نشدند که حکایت از سرقت داشته باشد. قفل در ورودی هم سالم بود و نشان می‌داد کسی به زور به این خانه رفت و آمد نداشته است. در گام بعدی مأموران از نگهبان برج تحقیق کردند و او هم مدعی شد به‌خاطر رفت و آمد زیاد به برج مسکونی متوجه حادثه نشده است.
بدین ترتیب همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، بازپرس جنایی به مأموران پلیس دستور داد با بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیقات فنی، راز مرگ زن ثروتمند را برملا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha