انتخاب لابراتوار دندانسازی خوب و بهترین دندانساز در تهران یکی از مهم ترین تصمیماتی است که یک دندانپزشک و یک فرد برای دندان های خود می گیرد. تقریباً 38٪ درآمد ​​​​یک مطب عمومی دندانپزشکی از کار بریج و روکش‌های ثابت حاصل می‌شود که این درآمد به واسطه ارتباط دندانپزشک با یک  لابراتوار دندانسازی خوب می باشد. در این مقاله از سایت لابراتوار دندانسازی اسپید به بررسی بهترین دندانساز تهران خواهیم پرداخت.

ویژگی دندانساز خوب در تهران

انتخاب لابراتوار دندانسازی خوب و بهترین دندانساز در تهران یکی از مهم ترین تصمیماتی است که یک دندانپزشک  و یک فرد برای دندان های خود می گیرد. تقریباً 38٪ درآمد ​​​​یک مطب عمومی دندانپزشکی از کار بریج و روکش‌های ثابت حاصل می‌شود که این درآمد به واسطه ارتباط دندانپزشک با یک  لابراتوار دندانسازی خوب می باشد. در این مقاله از سایت لابراتوار دندانسازی اسپید به بررسی بهترین دندانساز تهران خواهیم پرداخت.

بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که به طور مستقیم از خدمات لابراتوار های دندانسازی استفاده کنند و در مواردی که نیاز به ترمیم دندان مصنوعی شکسته و آسیب دیده است یا ساخت پروتز های متحرک، دندان مصنوعی ژله ای  یا دستگاه های ارتودنسی  نیاز است می توان به طور مستقیم به لابراتوار های دندان سازی مراجعه کرده و بدون واسطه و با هزینه ی خیلی کمتر، به این خدمات دسترسی پیدا کرد.

لابراتوار دنداسازی اسپید در غرب تهران با دارا بودن افراد با تجربه، این ادعا را دارد که یکی از بهترین دندانساز تهران است و می تواند خدمات ذکر شده را به بهترین نحو در اختیار مراجعین قرار دهد.

ویژگی های دندانساز خوب 

دندانپزشکان و همچنین عموم مردم برای یافتن بهترین دندانساز در تهران باید معیار هایی را در نظر بگیرند و طبق آن معیار ها دندانسازی و لابراتوار دندانسازی مد نظر خود را انتخاب کنند. در ادامه برخی از مهمتریی ویژگی هایی که بهترین دندانساز خوب در تهران باید داشته باشد را برایتان آورده ایم:

  1. کیفیت محصول

یکی از جنبه های حیاتی برای انتخاب یک دندانسازی، تولید محصولات با کیفیت بالا است. بهتر است شما برای ترمیم دندان مصنوعی شکسته خود در ابتدا بررسی کنید که آیا دندانسازی دارای گواهینامه در فناوری آزمایشگاهی دندانپزشکی است یا خیر. همچنین لازم است که قبل از انتخاب لابراتوار دندانسازی برای ساخت پروتز های متحرک یا هر نوع خدمات دیگری، نمونه کار های دندانسازی مورد نظر خود را با دقت بررسی کنید.

  1. سازگاری محصول با بیمار و زمان تحویل

کیفیت محصول ساخته شده توسط دندانسازی بسیار اهمیت دارد، اما تنها فاکتور مهم برای انتخاب بهترین دندانساز در تهران یا هر شهری نخواهد بود. باید به این اطمینان برسید که لابراتوار دندانسازی محصولات با کیفیت را به موقع تحویل می دهد. این که ازمایشگاه دندان سازی می تواند ضمانت بدهد که در زمان تعیین شده، سفارش شما را تحویل دهد، بسیار اهمیت دارد. این مهم است که آنها برای این که اطمینان حاصل کنند که  هر نسخه برای شما بعنوان بیمار و یا دندانپزشک، دقیق و سازگار باشد، چه اقداماتی را در نظر گرفته اند.

  1. خدمات مشتری و پشتیبانی

بهتر است لابراتوار دنداسازی را انتخاب کنید که بهترین خدمات مشتری و پشتیبانی را به شما به عنوان یک بیمار و یا یک دندانپزشک به شما ارائه کند.

  1. تعهد به آموزش مداوم

دندانسازی صنعت بسیار پویایی است که تکنیک‌ها و فناوری‌های آن به سرعت تغییر می‌کنند و دندانپزشکان و دندانساز های موفق این نکته را می دانند که همواره باید علم خود را به روز کنند. تکنسین های لابراتوار های دندانسازی خوب همیشه در حال یادگیری و تکامل هستند. بهترین لابراتوار دندانسازی در تهران یا هر شهر و کشوری باید نکات فنی، کلاس های آموزشی، فرصت هایی برای یادگیری و اطلاعات ارزشمند و به روز شده را همواره در برنامه های آموزشی خود داشته باشد.

  1. ارزش های مشترک در مبانی کسب و کار

مبنایی تعیین بهترین دندانساز تهران کیفیت محصولاتی است که درست می کند، کمیت محصولات اهمیت زیادی ندارد. اگر شما دندانپزشک هستید و به دنبال بهترین دندانساز در تهران می گردید و یا این که از عموم مردم بوده و می خواهید مستقیما به دندانساز مراجعه کنید، در نظر داشته باشید که دندانساز مورد نظر شما انسان خوبی باشد و محصول مورد نظر را به درستی و با مواد خوب و با کیفیت تهیه کند.

لابراتوار دندانسازی اسپید با بیش از 26 سال تجربه در زمینه ساخت پروتز های متحرک، دندان مصنوعی ژله ای و دستگاه های ارتودنسی می تواند بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهد. همچنین در صورت آسیب دیدن دندان مصنوعی، شما می توانید با مراجعه به بهترین دندانساز تهران جناب آقای میرعبداله در کمتر از یک روز نسبت به تعمیر دندان مصنوعی شکسته خود اقدامات لازم را انجام دهید. برای کسب اطاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خدمات دندانساز خوب در تهران

  1. ساخت پروتز های متحرک
  2. ساخت دندان مصنوعی ژله ای
  3. ساخت دستگاه های ارتودنسی

ویژگی دندانساز خوب در تهران

ساخت پروتز های متحرک

یکی از خدمات دندانسازی اسپید که به عنوان یکی از بهترین دندانساز های تهران شناخته می شود، ساخت پروتز های متحرک است.

پروتز متحرک یا دندان مصنوعی شامل دندان‌های جایگزین است که به پایه پلاستیکی صورتی یا لثه‌ای و با یک قاب فلزی متصل می‌شود تا دندان مصنوعی را در دهان ثابت نگه دارد. پروتزهای جزئی متحرک جایگزین یک یا چند دندان می شوند، در حالی که پروتزهای کامل جایگزین تمام دندان های فک می شوند. برخلاف بریج های ثابت که نمی توان آنها را از دهان خارج کرد، پروتزهای متحرک را می توان در صورت تمایل فرد از دهان خارج کرد.

پروتزهای جزئی متحرک معمولاً توسط اباتمنت ها، قلاب ها یا رابط‌های دقیق به دندان های باقی مانده متصل می شوند. بنابراین، دندان ها مانند قبل توسط کام پروتز متحرک فک بالا (یا سقف دهان) و نواحی برجستگی لثه حمایت می شوند.

ساخت دندان مصنوعی ژله ای

دومین خدمتی که دندان سازی اسپید در غرب تهران در جایگاه یکی از بهترین دندانساز ایران انجام می دهد، ساخت دندان مصنوعی ژله ای می باشد،

بسته به نوع ساختار، دو دسته اصلی دندان مصنوعی به دو صورت کامل و پارسیل پیشنهاد داده می شوند. اولین مورد در صورتی که تمام دندان ها از دست رفته باشد استفاده می شود، دومین مورد با از دست دادن بخشی از دندان ها به بیماران پیشنهاد می گردد. گاهی اوقات  پروتزهای کامل شامل ساختارهایی می شود که به دندان های پایه فیکس می شوند.

ویژگی دندانساز خوب در تهران

ساخت دستگاه های ارتودنسی

یکی دیگر از خدماتی که لابراتوار دندانسازی اسپید به مراجعه کنندگان ارائه می کند ساختن دستگاه های ارتودنسی می باشد،

ساخت دستگاه های ارتودنسی با هدف اصلاح مشکلات دندان ها و ساختار فک صورت می‌گیرد. به عنوان مثال می توان به دندان های کج اشاره کرد. وجود اختلال در ساختار دندان ها و فک می تواند منجر به مشکلاتی مانند جویدن و در نتیجه درد معده یا مواردی شود که به مفاصل فک فشار وارد می کند، مانند میگرن شدید.

از آنجایی که دندان های شلوغ بر ظاهر فرد تاثیر بسزایی می گذارد. با درمان ارتودنسی فرد می تواند یک دهان سالم‌تر، ظاهری چشم‌گیرتر و دندان‌هایی مرتب که مدت طولانی‌تری در دهان باقی بمانند را داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha