رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری که بعد از ۱۵ سال اجرایی شد، با سنگ اندازی و عدم تعامل سازمان‌های بیمه گر مواجه شده است.

سنگ اندازی بیمه‌ها در مسیر اجرای صحیح تعرفه‌های پرستار

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمد تقی جهانپور افزود: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به دلیل کج‌سلیقگی و تضاد منافع سازمان‌های بیمه گر به درستی اجرا نمی‌شود.

وی تاکید کرد: سر باز زدن سازمان‌های بیمه‌گر از اجرای صحیح قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، باعث دلسردی و نارضایتی پرستاران شده است.

جهانپور ادامه داد: تفکری که اجرای این قانون را به نفع خودش نمی‌داند، یک تفکر سلیقه‌ای و از جنس تعارض منافع است که این موضوع مراتب گله‌مندی سازمان نظام پرستاری و پرستاران را به همراه دارد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: با توجه به اینکه قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، تأیید شورای‌عالی بیمه و همراهی مسئولان وزارت بهداشت را به همراه دارد و مورد تأکید رهبری است و عزم مسئولان قوا بر اجرای صحیح آن دیده می‌شود، چرا سازمان‌های اجرایی بیمه گر تعامل لازم برای اجرای آن را ندارند.

وی افزود: آن چیزی که اکنون به عنوان تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اجرا می‌شود مورد تأیید سازمان نظام پرستاری نیست و ما خواهان اجرای درست و بدون اعمال سلیقه و همچنین سرتاسری این قانون برای جامعه شریف، دلسوز و پرتلاش پرستاری هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha