رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.

اتصال ۵ خدمت اصلی بیمه سلامت به پنجره ملی خدمات هوشمند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، فاطمه حاجعلی عسگری، درباره اتصال سازمان بیمه سلامت ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، گفت: هم اکنون سازمان بیمه سلامت ایران پنج خدمت شناسنامه دار را به طور ۱۰۰ درصد از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می‌کند.

وی افزود: یکی از این خدمات شناسنامه دار که باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل می‌شد، ایجاد پوشش بیمه‌ای است.

عسگری ادامه داد: استعلام وضعیت پوشش بیمه‌ای به عنوان یک سرویس استعلام سنجی نیز بر روی پنجره دولت رفته است.

رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه دیگر خدمات این سازمان که بر روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند رفته و آماده بهره برداری است، رسیدگی اسناد بستری و خسارت متفرقه است.

عسگری افزود: ایجاد پوشش بیمه گروهی به علت اینکه سرویسی است که به شهروندان ارائه نمی‌شود در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند قرار نمی‌گیرد.

رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران همچنین گفت: سرویس پرداخت هزینه بیمه روستاییان نیز به علت اینکه بین سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت است نیز به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل نیست.

عسگری با توضیح اینکه سازمان بیمه سلامت ایران این موارد را به سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده و این دستگاه‌ها با این دلایل موافقت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha