ساخت آهنگ، باعث افزایش عمر مغز شما می شود. طبق تحقیقی که انجام شد، نشان داده شد افرادی که بر روی یکی از دستگاه‌های موسیقی کار می‌کردند، در انجام فعالیت‌های ذهنی، در مقایسه با دیگران بهتر بودند.

سلامت نیوز: در آمریکا حدود 5.4 میلیون نفر به آلزایمر، مبتلا هستند که یکی از رایج‌ترین انواع دیوانگی می‌باشد و به نظر می‌رسد که زوال عقل، بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد، اتفاق می‌افتد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام نیوز بیماری جنون، از جمله بیماری‌هائی می‌باشد که ممکن است هر فردی به آن مبتلا بشود، حتی این بیماری یکی از بیماری‌های مهارنشدنی در سال‌های اخیر بوده است.
در آمریکا حدود 5.4 میلیون نفر به آلزایمر، مبتلا هستند که یکی از رایج‌ترین انواع دیوانگی می‌باشد و به نظر می‌رسد که زوال عقل، بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد، اتفاق می‌افتد. چنانچه در تحقیقی که به مدت 10 سال طول کشید، نشان داد که زوال حافظه، استدلال کردن و سلیس بودن کلام، در اوائل سن 45 شروع می‌شود.

به نوشته یاهو نیوز، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افراد با انجام یکسری امور، می‌توانند خطر این بیماری را از بین ببرند و سبک زندگی خود را تغییر دهند. که در ادامه به این امور اشاره می‌شود.

حل کردن جدول
سرگرمی‌هائی چون- مطالعه، حل جدول، شطرنج بازی کردن، باعث می‌شود مغز شما فعالیت کند و سلول‌های مغز و ارتباطات آن، ساخته شود.
مزایای این کار به حدی است که شما نمی‌توانید تصور کنید.

کار کردن بر روی دستگاه‌های موسیقی

ساخت آهنگ، باعث افزایش عمر مغز شما می شود. طبق تحقیقی که انجام شد، نشان داده شد افرادی که بر روی یکی از دستگاه‌های موسیقی کار می‌کردند، در انجام فعالیت‌های ذهنی، در مقایسه با دیگران بهتر بودند.

عرق کردن
اخیرا، کلینیک مایو، با تحلیل تحقیقات انجام شده درباره فعالیت‌های بدنی و کارکرد مغز، دریافتند که هرگونه فعالیتی که میزان ضربان قلب شما را بالا می‌برد، می‌تواند خطر دیوانگی و جنون در فرد را کاهش دهد.

تماس گرفتن با دوستان
داشتن ارتباط اجتماعی مستمر، باعث می‌شود مغز شما جوان بماند. بنابراین انجام سرگرمی‌ها که ترکیبی از فعالیت اجتماعی، فیزیکی و روانی است، ممکن است، بهترین محافظ در برابر بیماری جنون باشد.

خوردن ماهی
طبق تحقیقی که در سال 2011 در مرکز رادیولوژیک آمریکای جنوبی انجام شد، ماهی در واقع، غذای مغز است. اسکن از مغزها، نشان داد افرادی که ماهی کباب شده بر روی آتش و پخته شده- نه ماهی که در روغن سرخ می‌شود- حداقل یک مرتبه در هفته، مصرف می‌کنند، از ماده خاکستری در نواحی کلیدی مغزشان، بهتر محافظت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha