دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۰
سلامت نیوز: مردی بعد از اسیدپاشی و شلیك گلوله به همسرش به زندگی خود پایان داد. اختلافات خانوادگی انگیزه مرد خشمگین برای این اقدام بود. ماموران پلیس یاسوج چند روز قبل از طریق تماس مردمی با مركز 110 از وقوع اسیدپاشی مطلع شدند و خود را به بیمارستان رساندند. آنها زنی را مشاهده كردند كه به شدت سوخته بود و از درد توان صحبت كردن نداشت. مریم كه به سختی نفس می‌كشید فقط در جملاتی كوتاه گفت شوهرش روی او اسید پاشیده است.

كارآگاهان بعد از اطلاع از این موضوع برای دستگیری شوهر زن جوان ابتدا به خانه او رفتند ولی فهمیدند قاسم از زمان وقوع حادثه فراری شده است. در حالی‌كه تلاش‌ها برای ردیابی این مرد ادامه داشت به صورت همزمان تجسس‌هایی برای افشای انگیزه قاسم از این اقدام صورت گرفت و مشخص شد مرد جوان از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشت و آنها هرازگاهی با هم درگیر می‌شدند اما علت این اختلافات مشخص نشد. كارآگاهان فهمیدند خانواده این دو در جریان جزییات ماجرا قرار ندارند. ماموران در بازرسی از خانه این زن و شوهر آثار اسیدپاشی را مشاهده كردند و به این نتیجه رسیدند كه قاسم از پیش برای این كار برنامه‌ریزی كرده بود و در یك لحظه بعد از مجادله با همسرش او را هدف قرار داد. در همین حال پزشكان بیمارستان، سوختگی‌های مریم را عمیق توصیف و خاطرنشان كردند وی از ناحیه سر، صورت، گردن، سینه، كمر، دست و پاها مجروح شده است كه این موضوع نشان می‌داد قاسم از مقدار زیادی اسید استفاده كرده است.

درحالی‌كه تجسس‌ها برای یافتن مرد فراری ادامه داشت از بیمارستان خبر تازه‌ای رسید و مسوولان حراست از ماموران خواستند خود را در سریع‌ترین زمان ممكن به آنجا برسانند. تیم ویژه پلیس پس از حضور در بیمارستان متوجه شد قاسم به آنجا رفته و خون به پا كرده است. وقتی در اتاقی كه مریم آنجا بستری بود، گشوده شد ماموران جنازه مردی را دیدند كه دو گلوله از فاصله بسیار نزدیك به شقیقه‌اش اصابت كرده بود، همچنین یك سلاح كمری نیز در نزدیكی جنازه دیده می‌شد. این مرد همان متهم فراری بود كه پس از حضور بر بالین همسرش به زندگی خود پایان داده بود. اما پرستاران حرف‌های دیگری نیز برای گفتن داشتند، آنها توضیح دادند مریم نیز هدف دو گلوله قرار گرفته و در حالی‌كه به شدت بدحال است به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده و پزشكان می‌كوشند او را از مرگ نجات بدهند. یكی از پرستاران گفت: «من متوجه نشدم این مرد چه موقع وارد بخش شد.

داشتم كارهای روزانه‌ام را انجام می‌دادم كه یكدفعه صدای شلیك گلوله شنیدم. اول خیال كردم اشتباه كرده‌ام اما بلافاصله تیر دوم شلیك شد و من دوان دوان خودم را به اتاق مریم رساندم و دیدم مرد مسلح تفنگ را روی سرش گذاشت و شلیك كرد.»با مرگ مرد اسیدپاش احتمال افشای انگیزه دقیق او از چنین اقدام جنون‌آمیزی از بین رفت و كارآگاهان به این نتیجه رسیدند كه او نسبت به همسر خود كینه عمیقی داشت و به هر قیمتی می‌خواست او را نابود كند. پلیس اكنون امیدوار است مریم بهبود یابد و بتواند صحبت كند تا شاید از این طریق ابعاد دیگری از این حادثه فاش شود.

منبع: روزنامه شرق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha