به همان اندازه كه سیگار كشیدن برای بدن مضر و كشنده است، تنهایی نیز برای سالمندان خطرناك و مرگبار است و این افراد به كسی نیاز دارند كه بتوانند مشكلات خود را با او در میان بگذارند

سلامت نیوز : متخصصان روانشناسی در انگلیس می‌گویند به همان اندازه كه سیگار كشیدن برای بدن مضر و كشنده است، تنهایی نیز برای سالمندان خطرناك و مرگبار است و این افراد به كسی نیاز دارند كه بتوانند مشكلات خود را با او در میان بگذارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،‌ دیوید هالپون رییس تیم نظارت رفتاری در مركز«نامبر10» در این‌ باره گفت: تنها بودن در دوران سالمندی سریع‌تر از سیگار،  انسان را به سوی مرگ می‌كشاند.

هالپرن تاكید كردند: اگر ما كسی را در زندگی نداشته باشیم كه مشكلاتمان را با او در میان بگذاریم این تنهایی یكی از مهمترین فاكتورهای خطرزا در زندگی است كه روی مرگ ومیر انسان تاثیر می‌گذارد.

به نوشته روزنامه دیلی اكسپرس، وی تصریح كرد: كثرت سالمندان بالای 75 سال در انگلیس در بیشتر مواقع زندگی خود را تنهایی می‌دانند.

هالپرن می‌گوید: همه ما می‌دانیم كه سیگار فاكتوری بسیار خطرناك و كشنده است اما تنهایی نیز به همان اندازه و یا حتی بیشتر خطرناك و مرگبار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha