معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی نقش حوزه سلامت در ارتقاء سلامت جسمی، اجتماعی و معنوی جامعه را مهم ارزیابی كرد و آن را لازمه داشتن جمعیت سالم برای تولید ملی دانست

سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز ، دكتر حسن امامی رضوی با اشاره به انتخاب شعار " تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری گفت: بحث حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی موضوعی كاملا روشن بوده و بیشتر به حوزه صنایع مرتبط است. از این رو توسعه صنایع مرتبط با حوزه سلامت مانند دارو و تجهیزات پزشكی باید بهتر، جدی تر و پرشتاب تر از گذشته در دستور كار قرار گیرد.

وی حمایت از تولیدات ملی را امری ضروری خواند و گفت: حتی اگر به دلیل برخی تحریم ها و یا گاها كم تجربه گی ها كیفیت تولیدات داخلی قدری پایین بود، لازم است حمایت از تولیدات داخلی ادامه یافته و كم نشود تا به پختگی لازم برسیم.رییس بیمارستان امام خمینی (ره) تاكید رهبر بر حمایت از كار و سرمایه ایرانی را مسئله ای هوشمندانه دانست و یادآور شد: این مسئله نشان می دهد كه سرمایه ایرانیان در هر كجای دنیا می تواند به داخل كشور منتقل شده و در حمایت از تولیدات ملی استفاده شود. این موضوع تنها منحصر به نظام سلامت و ساخت بیمارستان نبوده و در تمام جنبه ها قابل استفاده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha