چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: 81367

سلامت نیوز : دبیر اول كمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ارائه طرح بازگشت بیمه خدمات درمانی به وزارت بهداشت در مجلس، در آینده نزدیك خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دكتر رسول خضری در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشكی ارومیه كه با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: متأسفانه نبود صندوق بیمه‌های درمانی در وزارت بهداشت و عدم مدیریت این وزارتخانه و هزینه‌های درمانی موجب ایجاد مشكلات عدیده برای این وزارتخانه و دانشگاه‌های علوم پزشكی  كشور شده است كه قصد داریم با ارائه این طرح بخشی از این مشكلات را مرتفع كنیم.

وی افزود: صندوق بیمه خدمات درمانی پس از تشكیل وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی توسط مجلس از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به آن وزارتخانه منتقل شد كه توسط این طرح مجددآ به وزارت بهداشت برمی‌گردد.

خضری ادامه داد: از آنجا كه تصویب این طرح مخالف مصوبات برنامه پنجم توسعه كشور است نیازمند رأی دادن دو سوم نمایندگان حاضر در صحن علنی مجلس است كه خوشبختانه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی با كلیات این طرح موافقت كرده است و امیدواریم در صحن علنی مجلس مطرح شده و رأی لازم را بیاورد.

وی، سفر وزیر بهداشت به استان آذربایجان غربی را به عنوان اولین سفر كاری دکتر هاشمی مثبت ارزیابی كرد و گفت: راه‌اندازی بیمارستان 450 تختخوابی شهیدبهشتی ارومیه كه 20 درصد پیشرفت فیزیكی داشته و بزرگترین مجتمع بیمارستانی شمال غرب كشور خواهد بود، یكی از مطالبات جدی مردم استان از وزیر و دولت تدبیر و امید است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha