• راهکارهایی برای کاهش گرگرفتگی

    گرگرفتگی یائسگی چقدر طول می کشد؟

    راهکارهایی برای کاهش گرگرفتگی

    درباره نشانه های گرگرفتگی ،علائم و دلایل آن چه میدانید؟ اکثر زنان کاهش زمان و حجم خون‌ریزی و نامنظمی در قاعدگی را تجربه می‌کنند. تغییرات جسمانی دیگری نیز ممکن است در دوره یائسگی اتفاق بیفتد که بسیاری از آنها با اتخاذ شیوه زندگی سالم قابل پیشگیری است.

  • بهترین دمنوش های گیاهی برای زنان در دوران قاعدگی

    بهترین دمنوش های گیاهی برای زنان در دوران قاعدگی

    برای کاهش درد در زمان پریود شدن می‌توانید از قرص‌های ضد بارداری، مسکن و ضد افسردگی استفاده کنید، ولی بهتر است که گاهی به جای مصرف این داروهای شیمیایی برای کاهش درد دوره قاعدگی، از داروهای گیاهی نیز استفاده کنید.

  • داشتن روابط جنسی زیاد باعث گشادی واژن می‌شود؟

    داشتن روابط جنسی زیاد باعث گشادی واژن می‌شود؟

    اغلب خانم‌ها معتقدند که داشتن روابط جنسی زیاد باعث گشادی واژن می‌شود. درحالی که به گفته متخصصان زنان و زایمان دو اتفاق مهم در زندگی خانم‌ها می‌تواند باعث تغییر شکل و اندازه واژن شود.

  • علت درد سینه چیست و به چه پزشکی باید مراجعه شود؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    علت درد سینه چیست و به چه پزشکی باید مراجعه شود؟

    برای درمان درد سینه می‌توانید به فوق تخصص پستان در کرج مراجعه کنید تا بررسی‌های لازم برای شما انجام گیرد. با این حال این نکته قابل ذکر است که درد سینه همیشه مسئله نگران‌کننده‌ای نیست و خود به خود رفع می‌شود.

  • افسردگی قاعدگی چیست و چطور آن را مدیریت کنیم؟

    افسردگی قاعدگی چیست و چطور آن را مدیریت کنیم؟

    بسیاری از بانوان افسردگی قاعدگی را تجربه می کنند که یکی از علائم سندروم پیش از قاعدگی یا PMS است. PMS ترکیبی از علائم فیزیکی، احساسی و رفتاری است که در قبل و هنگام قاعدگی رخ می دهد. به دلیل وجود PMS، ممکن است احساس افسردگی داشته باشید و علائم دیگری را مانند ویار غذا، دلدرد، ضعف، حساسیت سینه ها و سایر علائم را تجربه کنید. همچنین ممکن است افسردگی شدیدی را به اسم اختلال افسردگی پیش از قاعدگی یا PMDD تجربه کنید و حتی ممکن است اگر از قبل افسردگی داشته باشید، حین قاعدگی، این افسردگی، شدید تر شود.

  • آیا لکه بینی بین دو دوره قاعدگی خطرناک است ؟

    آیا لکه بینی بین دو دوره قاعدگی خطرناک است ؟

    خونریزی بین دو دوره قاعدگی ، که لکه بینی نامیده می شود، مشکل رایجی است. دکتر امی آتری، استاد بالینی در دانشگاه کالیفورنیا، می گوید :"تقریبا تمام زنان در یک دوره از زندگی خود، با چنین مشکلی روبرو می شوند."

  • خوراکی های دوران قاعدگی

    خوراکی های دوران قاعدگی

    دوران قاعدگی یکی از دوره‌های مهم در زندگی خانم‎‌هاست. در این روزها  علاوه بر درد  در ناحیه شکم و کمر،اغلب زنان به دلیل تغییرات هورمونی دچار نوسانات خلقی خواهند شد و همچنین به علت خون ریزی، مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدنشان را از دست خواهند داد.

  • با ۹ نکته جالب در مورد اندازه سینه در زنان آشنا شوید

    با ۹ نکته جالب در مورد اندازه سینه در زنان آشنا شوید

    شکل و اندازه سینه خانم ها متفاوت است. عواملی مانند وزن، بارداری و ورزش همگی در اندازه سینه زنان و شکل ظاهری آنها نقش دارد.

  • ترشحات واژینال طبیعی است یا خیر؟

    ترشحات واژینال طبیعی است یا خیر؟

    اگر ترشح شامل خارش، بوی بد یا تحریک باشد، به این معنی است که ترشحات طبیعی نیستند و چیزی وجود دارد که باید بررسی کنیم. به عنوان مثال، هنگامی که ترشحات رنگ خاکستری مایل به سبز و زرد با سوختگی، بوی بد و تحریک را نشان می دهد، ممکن است به واژینوز باکتریایی (BV) یا STD مبتلا شوید. اساساً، ترشحات واژن در صورت وقوع یک نشانه جدی به ما هشدار می دهد.

  • دلایل احساس درد در پستان

    دلایل احساس درد در پستان

    درد، تورم، سنگینی، تیرکشیدن یا سوزش ، گرفتگی - هر احساسی که باشد، درد سینه دردناک باشد. این می تواند نگران کننده نیز باشد -- بسیار رایج است که تعجب کنید که آیا آنچه احساس می کنید ممکن است نشانه سرطان سینه باشد یا خیر .