معاون اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در راستای تأمین سلامت جامعه، گفت: بیش از 620 سازمان مردم نهاد سلامت در کشور فعال هستند.

سلامت نیوز:معاون اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در راستای تأمین سلامت جامعه، گفت: بیش از 620 سازمان مردم نهاد سلامت در کشور فعال هستند.

به گزارش  سلامت  نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمدهادی ایازی در اولین همایش خیرین سلامت که با حضور خیرین حوزه سلامت در استان یزد برگزار شد، با اشاره به ظرفیت این استان در حوزه خیرین سلامت اظهار کرد: خیرین استان یزد به دلایل فرهنگی و مذهبی نقش مهمی در گسترش خدمات بهداشتی به اقشار مختلف جامعه ایفا می‌کنند.

وی ارتقای خدمات بهداشتی را مستلزم حمایت نیکوکاران خیراندیش در حوزه سلامت دانست و گفت: بیش از 620 سازمان مردم نهاد سلامت در سطح کشور مشغول ارائه خدمات عام‌المنفعه هستند.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت گسترش سازمان‌های مردم نهاد در حوزه پزشکی، بهداشتی و سلامت گفت: در سال گذشته بیش از 1000 میلیارد تومان کمک مردمی از سوی نهادهای خیریه سلامت جذب شده است.

وی جذب مشارکت عمومی در راستای تأمین سلامت جامعه را از دیگر برنامه‌های وزارت بهداشت در دوره جدید عنوان کرد و افزود: نیاز زیرساختهای توسعه نظام سلامت ایجاب می‌کند که مشارکت خیرین حوزه سلامت بیش از پیش تقویت شود.

ایازی با اشاره به ضرورت احساس مسئولیت در قبال سلامت جامعه، خاطرنشان کرد: رفع موانع و برطرف کردن کمبودهای زیرساختی حوزه سلامت از جمله نیازهای نظام سلامت است که یاری مستمر نیکوکاران را میطلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha