یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 215942

در پی افزایش دما و بروز مشکل در شبکه برق، ستاد بحران خوزستان ساعت کاری در تمام شهرستان های این استان را تا پایان هفته جاری تا ساعت 12 اعلام کرد.

گرما خوزستان را نیمه تعطیل کرد

سلامت نیوز:  در پی افزایش دما و بروز مشکل در شبکه برق، ستاد بحران خوزستان ساعت کاری در تمام شهرستان های این استان را تا پایان هفته جاری تا ساعت 12 اعلام کرد.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایرنا در پی افزایش دمای هوا به بیش از 49 درجه سانتیگراد برای رفاه حال شهروندان و صرفه جویی در مصرف انرژی با پیشنهاد ستاد بحران استان و موافقت استاندار خوزستان ساعت اداری در همه شهرستان های استان برای همه بانک ها، ادارات و دستگاه های اجرایی (به جز مراکز عملیاتی، خدماتی ،امدادی ، بهداشتی و درمانی بیمارستان ها و مراکز آتش نشانی) از روز یکشنبه 28 خرداد تا چهارشنبه 31 خرداد ساعت 12 خواهد بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان،پیش از این ستاد بحران در اطلاعیه های جداگانه کاهش ساعت کار اداری را در شهرستان های امیدیه، هندیجان، اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در روز یکشنبه تا ساعا 13 اعلام کرده بود.
مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز اعلام کرده است: افزایش بار شبکه در اثر رعایت نکردن الگوی مصرف برق شنبه شب باعث خاموشی بیش از 16 نقطه کلانشهر اهواز شده و هنوز برخی مناطق اهواز دچار بی برقی هستند.
ساعت کار اداری در خوزستان در حالت عادی از 7:30 تا 15:45 بوده که از 13 خرداد تا 31 شهریور به منظور صرفه جویی در انرژی به 7:30 تا 14:45 تغییر یافته بود.
بر اساس مصوبه ستاد بحران خوزستان در 22 خرداد زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روزهایی که دمای هوای استان به بالای 49 درجه می رسد، ساعت 13 پایان می یابد.
گفتنی است شامگاه شنبه پست 200 مگاوات برق سپیدار اهواز به دلیل مصرف بالای برق دچار آتش سوزی شد که به گفته مسئولان آتش نشانی پس از پنج ساعت مهار شد.
بر اساس اعلام شرکت توزیع برق اهواز این آتش سوزی باعث شد که بیش از 16 منطقه شهر اهواز و نیز بخش هایی از شهرستان های کارون و باوی دچار قطعی برق شود که تا لحظه مخابره خبر هنوز برق برخی از این مناطق وصل نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
    0 0
    سلام من یک کارمند اداری در توسعه نیشکر اهواز هستم. متاسفانه در ایام تعطیلی تابستان امسال و سال گذشته که از طرف استانداری تعطیل اعلام شده بود، این شرکت حتی یک روز تعطیلی هم نداشته است و ما مجبور به کار در گرمای بالای 70درجه آن هم در شرایط سخت کار نیشکر هستیم. از کاهش ساعات کاری هم که خبری نیست. از طرفی سازمان برق استان، پوشش برق مناطقی که تعطیل اعلام شده اند رو قطع میکند و ما علاوه بر کار در ایام تعطیل به علت گرما، باید بدون برق و کولر هم کار کنیم. لطفا این موضوع رو پیگیری کنید و اگر ارگانی برای شکایت وجود داره اعلام بفرمایید.