چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

زن رمال که در فضای مجازی با ادعای دعا‌نویسی و گشایش مشکلات خانوادگی از مشتریانش کلاهبرداری می‌کرد از سوی پلیس فتا پایتخت دستگیر شد.

نسخه زن رمال 70میلیون آب خورد

سلامت نیوز:  زن رمال که در فضای مجازی با ادعای دعا‌نویسی و گشایش مشکلات خانوادگی از مشتریانش کلاهبرداری می‌کرد از سوی پلیس فتا پایتخت دستگیر شد.
به گزارش سلامت نیوز،ایران نوشت: این زن شیاد پس از جلب اعتماد یکی از مشتریانش با مشاوره‌های دروغین از وی 70 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود.
رسیدگی به این پرونده کلاهبرداری با شکایت زنی 33 ساله آغاز شد وی در طرح شکایتش اعلام کرده بود: به‌خاطر مشکلات خانوادگی خسته و مستاصل شده بودم و به‌دنبال راه حلی می‌گشتم که در هنگام جست‌وجو در شبکه تلگرام چشمم به کانالی افتاد که مدیر آن مدعی بود با دعانویسی مشکلات را حل می‌کند و در حل همه مسائل گره گشاست. پس از ارتباط با مدیر کانال که یک زن بود و اعتماد به او مشکلاتم را یک به یک برایش تعریف کردم و به همه سؤالات آن دعانویس هم با دقت پاسخ دادم به امید اینکه مشکلاتم رفع خواهد شد. پس از آن چند روزی به من مشاوره داد و اعتماد بیش از حدم به او این احساس را در من به‌وجود آورد که روحیه‌ام بهتر شده است. این ارتباط در چند نوبت تکرار شد و هر بار مبلغی را به‌حساب وی واریز کردم که در مجموع میزان واریزی‌هایم به70 میلیون تومان رسید. اما پس از مدتی دیگر مدیر کانال پاسخگوی تلفن‌ها و پیام هایم نبود و متوجه کلاهبرداری او شدم.
شناسایی و دستگیری متهم
سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: با دریافت این شکایت، تیمی از کارآگاهان پلیس فتا ، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند و با رصد‌های مهندسی در فضای مجازی، هویت متهم که خانمی 38 ساله و ساکن جنوب تهران بود را شناسایی کردند. پس از دریافت مجوز دستگیری متهم از مقام قضایی وی دستگیر شد و در همان مراحل اولیه به کلاهبرداری‌هایش با شگرد دعانویسی و رمالی اعتراف کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha