ضروری است مجلس و قوه قضائیه هر چه سریعتر به موضوع مداخله گران و مدعیان طب اسلامی و تعلل در رسیدگی به جرائم و احکام این افراد ورود کنند که "سلامت" جامعه بزرگترین حق الناسی است که بر گردن مدیران هست

سلامت مردم خط قرمز امنیت ملی باشد

سلامت نیوز:مهدیار سعیدیان ،سردبیر ماهنامه بین المللی دانستنیهای پزشکی در توئیتر خود ضمن انتشار یک رشته انتقادی درباره فعالیت ادامه دار طب اسلامی و سکوت مسئولین حوزه سلامت در مقابل آنها  نوشت : ماجرای اجرای اولین واکسیناسیون در ایران و پرهیز مردم از واکسن زدن و گریستن "امیرکبیر" را که شنیده اید؟

امروز هم سلامت جامعه بازیچه عده ای جاهل "تریبون دار" شده که باسواستفاده از مقدسات به دنبال فریب مردم هستند.با این تفاوت که دیگر نه امیرکبیری هست و نه اشکی مانده برای ریختن!

ضروری است مجلس و قوه قضائیه هر چه سریعتر به موضوع مداخله گران و مدعیان طب اسلامی و تعلل در رسیدگی به جرائم و احکام این افراد ورود کنند که "سلامت" جامعه بزرگترین حق الناسی است که بر گردن مدیران هست

رئیس قوه قضائیه می گوید که دادگاه ویژه روحانیت با مدعی طب اسلامی برخورد قاطع کرده،چه قاطعیتی که این افراد و نوچگانش آزادانه در فضای حقیقی و مجازی میگردند و هر روز انبارهای کثیفشان پیدا می شود؟!

جالب است که بگویم در شهر مشهد که اوج فعالیت این افراد بوده سال۹۶ هشت مرکز طب اسلامی پس از پیگیری پلمپ شد ولی بعد از مدتی فک پلمپ شد!یا بعد از محرز شدن محکومیتش وکیلش از تعدادی از فعالان حوزه سلامت به اتهام توهین به روحانیت شکایت کرد! آقایان دانشگاه علوم پزشکی همانجاکنارکشیدند.

دقیقا این رفتارها رو نباید ساده گرفت.سلامت مردم خط قرمز امنیت ملی است

چرا امثال آقایان ولایتی و مرندی که زمانی وزیر بهداشت بوده اند با وجود اینکه بارها از آنها تقاضا کردیمدر این باره موضع نمی گیرند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha