دمنوش های گیاهی در عصر حاضر ارزش طبیعی و جایگاه خود را پیدا کرده و در طبقه بندی نیازهای اصلی مردم قرارگرفته است.

دمنوش های گیاهی جایگزینی برای فرآورده های شیمیایی

سلامت نیوز:  دمنوش های گیاهی در عصر حاضر ارزش طبیعی و جایگاه خود را پیدا کرده و در طبقه بندی نیازهای اصلی مردم قرارگرفته است.


به گزارش سلامت نیوز، ما در طول روز لحظات با ارزشی را با نوشیدنیهای متنوع چون ( چای – قهوه – دمنوش گیاهی – آب میوه و نوشابه ها ) تجربه میکنیم. این لحظات اگر بصورت هدفمند و آگاهانه برنامه ریزی شوند می تواند ما را در سلامت و شادابی هر روزمان یاری کند.


دمنوش ها و سردنوش ها در میان شرقی ها، به خصوص ایرانیان، از دیرباز جایگاه حائز اهمیتی داشته است. به عنوان مثال عرقیات گیاهی، انواع سرکه و شیره سرشاز از املاح معدنی، انواع ویتامین ها و مواد مغذی  هستند که برای سلامتی و تداوم صحت، ضروری به شمار میرود.


اگرچه در نیم قرن گذشته تغییر سبک و سیاق زندگی، افراد را به سوی مصرف داروهای شیمیایی و تغذیه ای نه چندان سالم سوق داد، اما آثار زیان بار این مواد سبب گرایش مجدد افراد به استفاده از محصولات طبیعی شده است.


افزایش استقبال ایرانیان از تولیدات گیاهی و جایگزینی فراورده های شیمیایی با محصولات طبیعی موجب شده تا کمپانی های مواد غذایی بار دیگر به تولید این محصولات اقدام کنند و نوشیدنی های گیاهی را در رژیم غذایی روزانه ی ایرانیان بگنجانند.


کمپانی مهرگیاه، به عنوان یکی از کمپانی های برتر در حوزه تولید دمنوش های گیاهی ،که از سال 1389 آغاز به کار کرده است،  فراورده های گیاهی و طبیعی را به عنوان بخشی از رژیم غذایی هر ایرانی به خانه ها آورده تا استفاده از محصولات گیاهی و دمنوش های خوش طعم طبیعی را به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل نماید.


دمنوش های مهرگیاه فاقد هرگونه مواد افزودنی، طعم دهنده، مواد غیر گیاهی و نگهدارنده بوده و در تولید آنها از مواد اولیه طبیعی با کیفیت بالا استفاده شده است.


ماده تشکیل دهنده کیسه های مهرگیاه، الیافی از نشاسته ذرت به صورت بافته شده می باشد و چسب و سوزن های منگنه، در آن به کار نرفته است و همچنین دارای گواهینامهfood grade  از سازمان FDA میباشد. کیسه های حاوی دمنوش مهرگیاه که در پاکت های پلیمری و با حرارت دوخته شده، عطر، بو و مواد موثر گیاه را حفظ کرده و از ورود هوا و رطوبت به داخل کیسه ها جلوگیری می نماید.


بافت منظم و دقیق کیسه ها و همچنین شکل هرمی آنها باعث می شود که فضای داخل کیسه و بیرون تا 98درصد تبادل آب داشته باشد و تمام خواص گیاه به بیرون از آن منتقل شود.

یکی از نکاث مثبت این شرکت در مقایسه با دیگر کمپانی های تولید دمنوش گیاهی، مراحل تهیه این دمنوش هاست. در مهر گیاه تمامی مراحل کاشت، داشت و برداشت گیاهان با نظارت متخصصان مربوطه، درگلخانه های این شرکت و با کیفیت بالا انجام میپذیرد.
محصولات مهر گیاه عبارتند از:
1-    بسته های چاه سیاه
2-    بسته های تی بگ 14 عددی
3-    بسته های پاکتی گیاهی
4-    بسته های تی بگ میوه ای 18 عددی
5-    بسته های هدیه دمنوش گیاهی و میوه ای

این محصولات از طریق سایت این شرکت به آدرس www.mehr-e-giah.com، و دیگر فروشگاه های اینترنتی قابل خریداری است. اما نکته ی آخر این که، دمنوش های گیاهی مهر گیاه نسبت به دیگر محصولات مشابه بازار قیمت بالاتری دارند وهمین موضوع باعث شده که علیرغم تنوع محصولات و بسته بندی خوب، تنها رضایت درصدی از مشتریان را کسب کنند.

در آخر، وبلاگ این سایت، منبع خوبی برای علاقه مندان به گیاهان دارویی جهت کسب اطلاعات است. کافیست نام و ایمیل خود را در بخش عضویت وارد کنید تا از آخرین مقالات، محصولات جدید، تخفیف ها و .... با خبر شوید.


 
 


 


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha