میانگین درآمد کارگران در دوران کرونا، حدو د ۸.۳ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۸.۳ درصدی درآمد کارگران در دوران کرونا/ فرصت‌های شغلی از بین رفته است

سلامت نیوز:میانگین درآمد کارگران در دوران کرونا، حدو د ۸.۳ درصد کاهش یافته است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا ، کرونا بخش اعظمی از بازار کار جهانی را در سال گذشته میلادی تحت تاثیر قرار داد. بررسی‌ها به عمل آمده نشان می‌دهد، بهبود شرایط کار به دلیل وجود مشکلات متعدد در سال جاری میلادی میسر نخواهد بود. بهبود روابط کار در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که بر اساس حمایت همه‌جانبه از نیروی انسانی درنظر گرفته شود. 


به گزارش  سازمان بین‌المللی کار،بر اساس آمار و اسناد موجود، حدود ۲۵۵ میلیون فرصت شغلی با ماهیت کار مستمر تحت‌الشعاع آثار منفی ویروس کرونا قرار گرفته‌اند. این میزان نسبت به افرادی که جان خود را در بحران مالی جهانی سال ۲۰۰۹ از دست داده‌اند، ۴ برابر بیشتر است. اینطور به نظر می‌رسد، ۱۱۴ میلیون نیروی انسانی در این بیکاری بی‌سابقه جهانی با بحران بیکاری روبرو شده‌اند. 

ت داده‌اند، فرصت چندانی برای به دست آوردن فرصت شغلی مناسب ندارند. محدودیت‌های ایجاد شده از سوی دولت‌ها فرصت چندانی در اختیار جویندگان کار قرار نمی‌دهد. 


کووید ۱۹ نه تنها فرصت شغلی از بین برده است بلکه به منابع درآمدی کارگران نیز حمله کرده است. بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، درآمد کارگران روندی نزولی داشته است و میانگین درآمد آنان حدود ۸.۳ درصد کاهش یافته است. متوسط درآمد کارگران پیش از اقدمات حمایتی دولت‌ها محاسبه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha