معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان سهمیه استان همدان را سه هزار داوطلب برای دریافت واکسن کرونا پاستور اعلام کرد.

واکسن کرونا پاستور نیازمند همراهی سه هزار دواطلب همدانی

سلامت نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان سهمیه استان همدان را سه هزار داوطلب برای دریافت واکسن کرونا پاستور اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر منوچهر کرمی در گفتگو با سیناپرس، اظهار  کرد: این طرح کشوری بوده و برخی استانها برای مرحله کارآزمایی فاز سوم این واکسن در نظر گرفته شده که سهم استان همدان سه هزار داوطلب است.
وی افزود: افرادی که تمایل به  دریافت این واکسن هستند می توانند به سایت مورد نظر مراجعه کنند و اقدامات ثبت نام را انجام دهند.
دکتر کرمی ادامه داد: ثبت نام در حال حاضر آغاز شده و وضعیت ثبت نامها در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.
وی تصریح کرد: هر فردی که تمایل به ثبت نام برای دریافت واکسن کرونا پاستور باشد می تواند به سایت مراجعه کند و بر اساس پروتکل های مشخص مراحل ثبت نام را انجام دهد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: در قدم به قدم ثبت نام واجدین شرایط برای دریافت واکسن مشخص شده و هر فرد نسبت به شرایط جسمی خود بر ای دریافت واکسن راهنمایی می شود.
وی گفت: در صورتیکه افراد واکسن دریافت کنند و ممکن است دچار عوارض شوند که در سایت برای اقدامات بعدی به صورت کامل راهنمایی شده اند.
دکتر کرمی گفت: این واکسن با مشارکت ایران و کوبا ساخته شده و از آن به عنوان واکسن کرونا پاستور یاد میشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha