با نرخ های عجیب و غریب خرید خانه و قیمت های سر به فلک کشیده احتمالا خیلی از ما فکر یک خانه جدید را از سرمان بیرون کرده ایم. درست است که شاید نتوانیم هیچ وقت یک خانه بزرگ تر و زیباتر خریداری کنیم اما کسی هم نگفته که نمی توانیم یک خانه زیبا داشته باشیم!

بازسازی مسکونی، ریسکی که تضمینش می کنیم!

سلامت نیوز: با نرخ های عجیب و غریب خرید خانه و قیمت های سر به فلک کشیده احتمالا خیلی از ما فکر یک خانه جدید را از سرمان بیرون کرده ایم. درست است که شاید نتوانیم هیچ وقت یک خانه بزرگ تر و زیباتر خریداری کنیم اما کسی هم نگفته که نمی توانیم یک خانه زیبا داشته باشیم!

امروزه بازسازی و نوسازی منزل رونق فراوانی پیدا کرده است که از این طریق می توانید منزل را با هزینه های کم بازسازی و قسمت هایی که دچار فرسودگی شده اند را نوسازی کنید و خانه را به محیط شیک و مورد دلخواه خود تبدیل کنید. این کار نه تنها در ایران بلکه در تمامی نقاط جهان انجام می شود. صاحبانی که به خانه قدیمی و محله شان دلبستگی دارند یا افرادی که می خواهند خانه قدیمی شان را با هزینه ای کمتر از خرید خانه جدید به روز کنند از بازسازی منزل استقبال فراوان می کنند. اگر شما هم درمورد بازسازی خانه سوالاتی دارید و به دنبال یک شرکت معماری خوش سابقه برای بازسازی خانه هستید این نوشته را از دست ندهید!

هنگامی که شما تصمیم می گیرید که منزل و آپارتمان خود را بازسازی کنید یا حتی دست به بازسازی ویلا بزنید باید میزان فرسودگی آن را محاسبه کرده و مکان هایی که نیازمند تعمیر هستند را شناسایی کنید که همین موضوع یکی از دلایلی است که عملیات بازسازی را برای شما راحت تر کرده و این امکان را پیدا خواهید کرد که نوع دکوراسیونی که می خواهید بکار ببرید هم مورد بررسی قرار بگیرید.

در ابتدای کار برای بازسازی مسکونی باید به یک متخصص خبره و شرکت معماری کاربلد و با سابقه در زمینه بازسازی خانه و بازسازی منزل که در این زمینه فعالیت می‌کند مراجعه کنید. این فرد متخصص در زمینه بازسازی‌ منزل همه موارد را مورد بررسی قرار می دهد و آنها را تعمیر می کند و از طرفی باید به این نکته توجه کنید که منزل هایی که بسیار قدیمی و فرسوده می باشند باید بازسازی مسکونی شوند زیرا ممکن است طی یک اتفاق ناگوار خانه دچار ویرانی و خرابی شدید شود و قسمت هایی که فرسوده تر هستند عواقب جبران ناپذیری را به وجود بیاورند.

در برخی از منازل برای ایجاد تنوع عملیات بازسازی مسکونی انجام می شود اما برخی فقط به قصد برطرف کردن فرسودگی ها نیازمند بازسازی خانه هستند.

در دکوطرح برای بازسازی ویلا و منزل مسکونی چه می کنیم؟

عملیات بازسازی خانه یکی از پراهمیت ترین خدمات دکوطرح می باشد. این شرکت در امر بازسازی خانه فعال می باشد که در سالهای طولانی این تجربه بدست آمده است.

خدمات ما از مرحله ی طراحی کار و پرداخت پیش پرداخت و خرید مصالح شروع می شود و تا تحویل و ارائه به کارفرما ادامه دارد.

در طول انجام مراحل بازسازی شما می توانید از پیشرفت کار در حین کار با خبر باشید و نظرات سازنده ی خود را به تیم ما بدهید.

عملیات بازسازی اغلب در دو مرحله ی تجاری و یا مسکونی رخ خواهد داد

در فرآیند های اجتماعی، گاهی نوسازی، به انجام خدمات نو آورانه یا خلق اثری جدید می رسد.

مثلا گاهی بازسازی یک اجتماع، به تقویت شدن و در نهایت احیای آن اجتماع ختم خواهد شد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح خدمات خود را در ازگل، اقدسیه، الهیه، اوین، باغ فردوس، تجریش، دارآباد، درکه، دربند، زعفرانیه، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کامرانیه، محمودیه، ولنجک، نیاوران اختیاریه، پاسداران، دروس، دولت، دیباجی، جردن-ولیعصر، سیدخندان، ظفر، قلهک، ونک و میرداماد، سایر مناطق تهران ارائه می دهد.

در طول ۲۵ سال گذشته، ما متوجه شده ایم که وقتی مردم تصمیم می گیرند خانه خود را بازسازی کنند، ممکن است اغلب آنها چیزی بیش از آنچه می خواهند آشپزخانه و حمام به نظر برسند یا اینکه آیا می خواهند اتاق ها را اضافه کرده یا گسترش دهند، در نظر نگرفته اند. ما توصیه می کنیم یک قدم به عقب برگردید و مکالمه را با جزئیات مربوط به نحوه برنامه ریزی افراد برای زندگی، کار و بازی در خانه شروع کنید. از این راه شروع کنید و احتمالاً شگفتی یا ناامیدی در هنگام انجام پروژه بسیار کمتر است.

سخنی دوستانه با شما عزیزان

شاید شما به فضای بیشتری یا پیکربندی متفاوتی از سطح اصلی خود نیاز داشته باشید. باید جابجا شوید یا بازسازی کنید؟ در مواردی به مشتریان بالقوه گفته ایم که با بازسازی خانه فعلی به سادگی نمی توان نیازهای خانواده آنها را تأمین کرد و آنها باید به فکر نقل مکان باشند. اما این آخرین چاره است.

دلایل ماندن و بازسازی مسکونی ممکن است مسائل مربوط به کیفیت زندگی باشد. شما ریشه های محکم ریخته اید و محله را دوست دارید. دوست دارید فرزندانتان چه تجربه هایی داشته باشند؟ بچه ها در مدرسه خود ساکن شده اند ، و دوستان نزدیک دارند و تیم های ورزشی محلی خود را دوست دارند. پزشکان، همسایگان، دوستان و سایر ارائه دهندگان خدمات معتمد شما نیز بخشی از جامعه محلی شما هستند.

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ به طور مستقیم تماس بگیرید.

خوشحال می شویم که نظر ها و پیشنهادات خود را در ارتباط با این نوشته برای ما بنویسید.

موفق و پیروز باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Elmira ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    Mamnoon az in maghale khob