گنجاندن یک لیوان نوشیدنی سم زدایی کننده در برنامه صبحگاهی می تواند یک روش درمانی مناسب بوده و مواد معدنی و آنزیم های تخلیه شده در بدن را بازیابی کند.

فواید مصرف صبحگاهی نوشیدنی های سبز سم زدا

سلامت نیوز: گنجاندن یک لیوان نوشیدنی سم زدایی کننده در برنامه صبحگاهی می تواند یک روش درمانی مناسب بوده و مواد معدنی و آنزیم های تخلیه شده در بدن را بازیابی کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر از زی نیوز، نوشیدنی‌های سبز اساساً به عنوان یک درمان برای بیماری‌های مزمن و برای بازگرداندن مواد معدنی و آنزیم‌های تخلیه شده در بدن توصیه می‌شوند.

این نوشیدنی که عمدتاً از سبزیجات برگ سبز تازه و میوه‌های کم قند تهیه می‌شود، ترکیبی کامل از مواد مغذی غنی از کلروفیل غیرپاستوریزه است.

افرادی که نوشیدنی سبز مصرف می‌کنند، فواید چشمگیری در سلامتی، متابولیسم و خلق و خوی کلی شأن مشاهده کرده اند. یک نوشیدنی سبز دارای فواید متعددی نظیر موارد زیر است.

غنی سازی فوری تغذیه‌ای که باعث افزایش انرژی طبیعی می‌شود

نوشیدنی سبز یک نوشیدنی غلیظ گیاهی است که مملو از مواد مغذی، آنزیم‌ها و آنتی اکسیدان های مانند کلروفیل و کاروتنوئیدها است. آنها سرشار از آهن، کلسیم، بتاکاروتن، پتاسیم، ویتامین C و فولات هستند. مصرف نوشیدنی سبز صبحگاهی می‌تواند راهی عالی برای تحریک انرژی طبیعی بدون استفاده از نوشیدنی‌های کافئین دار باشد.

کمک به کاهش وزن و حفظ سلامت روده

نوشیدنی سبز برای کسانی که می‌خواهند وزن اضافی خود را کاهش دهند شگفت انگیز است چراکه سرشار از مواد مغذی گیاهی است و کالری کمی دارد. این نوشیدنی یکی از بهترین جایگزین‌های غذایی است. همچنین به بازگرداندن عملکردهای گوارشی، عادی سازی عملکرد روده و جلوگیری از یبوست کمک می‌کند.

کاهش التهاب

از آنجا که سبزیجات برگ سبز منبع خوبی از امگا ۳، یکی از مهمترین مواد مغذی ضدالتهابی هستند، برای مغز و سیستم قلبی عروقی مفید هستند. و مصرف نوشیدنی سبز کمک می‌کند تا به این هدف نائل شد.

سم زدایی و تصفیه خون

از آنجا که نوشیدنی‌های سبز به راحتی هضم می‌شوند، می‌توانند جریان خون را بسیار تمیز کنند و تصفیه لنف و کبد می‌تواند باعث دفع مواد سمی از بدن شود. کلروفیل رژیمی یک ماده مغذی برای رفع مشکلات پوستی و همچنین کاهش بوی بد دهان و بوی بدن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha