تبریز یکی از محبوب ترین شهرهای ایران برای مسافرت بوده و توریستان و مسافران زیادی هرساله به آن مراجعه می کنند. همچنین دارای جاهای دیدنی بسیار و مراکز خرید متنوع می باشد که برای مسافران و حتی شهروندان این استان نیز بسیار دلچسب و محبوب جلوه می کند. از طرفی شیوه های زیادی برای سفر به تبریز مانند اتوبوس و خرید بلیط هواپیما تبریز و... وجود دارند که هرکدام دارای مزایا و معایب خود هستند.

از تهران با چی بریم تبریز؟ معرفی نکاتی حیاتی در این سفر!

سلامت نیوز:تبریز یکی از محبوب ترین شهرهای ایران برای مسافرت بوده و توریستان و مسافران زیادی هرساله به آن مراجعه می کنند. همچنین دارای جاهای دیدنی بسیار و مراکز خرید متنوع می باشد که برای مسافران و حتی شهروندان این استان نیز بسیار دلچسب و محبوب جلوه می کند.

از طرفی شیوه های زیادی برای سفر به تبریز مانند اتوبوس و خرید بلیط هواپیما تبریز و... وجود دارند که هرکدام دارای مزایا و معایب خود هستند. لذا این پرسش مطرح می شود که چگونه باید به این شهر سفر کرد یا بهترین روش رفتن به آن چیست؟ ما نیز برای پاسخ به این سوال مطلبی را آماده کرده ایم که به صورت کامل و جامع به سوالات شما پاسخ دهند تا بتوانید بهترین شیوه ی سفر برای خود را انتخاب کنید.

بررسی اجمالی
برای مسافرانی که از مبدا تهران، عازم تبریز هستند معمولاً سفر هوایی و قطار نسبت به سایر روش های سفر در اولویت است. چرا که فاصله این دو شهر از هم به بیش از 600 کیلومتر می‌رسد و همین امر نیز موجب می‌شود تا مسافران تمایل کمتری برای تهیه بلیط اتوبوس در این مسیر داشته باشند. البته این موضوع به این معنا نیست که مسافری برای بلیط اتوبوس تبریز وجود ندارد، بلکه حاکی از محبوبیت سایر انواع بلیط سفر نسبت به بلیط اتوبوس در مسیر تهران تبریز است. اما چرا بلیط قطار و هواپیما تبریز پر فروش تر است و مزیت های خرید این دو نوع بلیط چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال بخش های بعدی را حتما مطالعه کنید.


به دنبال سفر ارزان تر هستید؛ بخوانید!
اگر نمی‌توانید زمان مشخصی را برای سفر خود تعیین کنید بهتر است مسافرت خود را با بلیط قطار تهران قاصدک 24 آغاز نمایید. یکی از مزیت های خرید بلیط قطار تبریز از مبدا تهران این است که این نوع بلیط در این مسیر همواره در دسترس است. از این رو اگر شما هر ساعتی از شبانه روز را برای انجام سفر خود در نظر بگیرید می‌توانید به راحتی یک بلیط قطار مناسب را برای خود دست و پا کنید. البته لازم به ذکر است که این بلیط در روزهای خاصی از سال به سرعت به فروش می‌رسد. بنابراین اگر قصد دارید تا برای عید نوروز یا تعطیلات دیگر خود را به این شهر برسانید بهتر است زودتر برای ‌خرید بلیط اقدام کنید. البته ناگفته نماند که یکی دیگر از مزیت های خرید آن نسبت به پرواز تبریز این است که این نوع بلیط، پیش فروش نیز می‌شود. بر این اساس مسافری که حتم دارد قرار است نوروز خود را در تبریز سپری کند می‌تواند به راحتی در پیش فروش بهمن ماه، بلیط قطارش را رزرو کرده و برای سفر خود مهیا شود.

البته این ها تنها مزایای خرید بلیط قطار نیستند و مقرون به صرفه بودن این نوع بلیط سفر نیز از جمله مزیت های خرید آن است. این امر نیز به آن دلیل است که قطارهای متعددی در کشور فعالیت می‌کنند که هر یک از نظر امکانات و درجه و کلاس رفاهی از سایرین متمایز هستند. این موضوع باعث می‌شود تا بلیط های قطار نیز در بازه نرخی گسترده ای به مسافران ارائه شوند. بدین ترتیب هر مسافری می‌تواند متناسب با بودجه خود یکی از انواع بلیط های قطار را برای سفر خریداری کند.


به دنبال کیفیت بهتر هستید؛ بخوانید!


بسیاری از مسافران تمایل ندارند تا زمان زیادی را در وسایل نقلیه سپری کنند. این افراد اغلب به دنبال سریع ترین راه برای رساندن خود به مقصد هستند. به همین دلیل نیز بیشتر مسافرت های خود را با هواپیما به انجام می‌رسانند. از این رو می‌توان گفت که از جمله مزایای خرید بلیط هواپیما تبریز قاصدک 24، کوتاه کردن فاصله میان مبدا و مقصد است که این امر به مسافر امکان می‌دهد تا زمان بیشتری را در مقصد سپری کند. از جمله دیگر مزایای مسافرت های هوایی، راحتی در سفر و دریافت خدمات بیشتر در فاصله مبدا تا مقصد نسبت به سفرهای زمینی است.


همانطور که می‌دانید به طور کلی صندلی های هواپیما نسبت به صندلی های قطار و اتوبوس از کیفیت بهتری برخوردار هستند، همچنین نوع پذیرایی و نحوه خدمت رسانی نیز در هواپیما حرفه ای تر است. به همین خاطر کیفیت اغلب سفرهای هوایی از سفرهای زمینی بهتر است مگر اینکه نوع قطار انتخابی، یکی از قطارهای لوکس یا 5 ستاره فدک باشد که به جرات می‌توان گفت امکانات آنها با هواپیما برابری می‌کند.

در کنار تمامی این مزایا امکان تهیه بلیط هواپیما با آفرهای ویژه نیز اغلب در قالب تور امکان پذیر است. به همین خاطر توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خرید یک پکیج مسافرتی با قیمتی مناسب هستید از تورهای مسافرتی استفاده نمایید. البته ناگفته نماند که بلیط سفر، بیمه مسافرتی و حتی هتل خود را می‌توانید به صورت آنلاین و جداگانه از قاصدک 24 خریداری نمایید. این کار به شما امکان می‌دهد تا تمامی جزئیات سفر خود را با قیمت و کیفیت دلخواه خود تهیه کنید.


در پایان یادآور می‌شویم که هرکدام از سفرهای گفته شده، خواه با قطار و خواه با هواپیما و حتی اتوبوس، دارای مزایا و معایب خود هستند. لذا می بایست نکات گفته شده را به دقت بررسی کنید تا بتوانید بهترین شیوه سفر خود را بیابید.


همچنین اگر نیاز به خرید بلیط های تبریز با قیمتی مقرون به صرفه دارید می توانید از قاصدک 24 استفاده کنید. علت پیشنهاد ما نیز این است که قاصدک 24 در سایت خود نه تنها لیستی از بلیط های هوایی و زمینی تبریز را با قیمت و تاریخ دقیق به شما نمایش می دهد بلکه در درگاهی امن، پرداخت هزینه را فراهم می کند. لذا امکات رهگیری خرید شما در کمترین زمان ممکن وجود دارد. همچنین با پشتیبانی خود می تواند در هر روز و ساعت از هفته، به سوالات شما پاسخ دهد یا مشکلات و ایرادات احتمالی را برطرف کند. فقط توجه کنید که قاصدک 24 علاوه بر ارائه بلیط، انواع تورهای مسافرتی مانند تور لحظه آخری کیش را نیز به فروش می رساند تنها کافی ست با شماره ی (75269-021) تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha