شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 339057

وزیر بهداشت در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ماما، تاکید کرد که این روز، نماد و سمبلی است برای «بزرگداشت خدمات زندگی آفرین» که توسط همه ماماهای جهان صورت می گیرد.

پیام وزیر بهداشت بمناسبت روز جهانی ماما

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، در متن این پیام آمده است: جامعه مامایی کشور دوشادوش دیگر حوزه‌های خدوم سلامت با مهر، ایثار، علم و تبحر خویش، مژده آور زندگی، شور و سلامت برای مادران و البته نوزادان در نخستین روزهای حساس حیات می باشند.

در جهان امروز ماما نه تنها ارائه دهنده محوری خدمات به مادران و نوزادان طی بارداری، زایمان و پس از تولد است، بلکه بارها و بارها به عنوان یگانه منجی ساعات مرگ و زندگی زنان و نوزادان به ایفای نقش می پردازد. 

روز جهانی ماما که پنجم ماه می با پانزدهم اردیبهشت ماه مصادف است، نماد و سمبلی است برای «بزرگداشت خدمات  زندگی آفرین» که توسط همه ماماهای جهان صورت می گیرد.

اینجانب به خوبی از همت والا و تلاش همکاران گرانمایه ماما در مراکز و به ویژه در روستاهای دور دست سراسر کشور آگاهم. به همین منظور ضمن تبریک روز جهانی ماما به یکایک شان، از آنها می خواهم در لحظات خالص و ناب تسبیح و دعا که مستمر و مداوم نظاره‌گر اولین اشک‌ها و لبخندها، فریادها و شوقها، عشق ها و امیدها هستند، ما را و کشور عزیزمان را از دعای خیر خود محروم نسازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha