برای اینکه از بین انواع برندهای مختلف ایرانی و خارجی بهترین وکس صورت و بدن را انتخاب کنید در ادامه این مقاله معیارهایی را برای شما معرفی خواهیم کرد،برای اینکه از بین انواع برندهای مختلف ایرانی و خارجی بهترین وکس صورت و بدن را انتخاب کنید در ادامه این مقاله معیارهایی را برای شما معرفی خواهیم کرد. سپس با تعدادی از برندهای محبوب نیز آشنا خواهیم شد. پس اگر شما نیز می خواهید بهترین برند وکس را انتخاب کنید در این مقاله همراه ما باشید!

بهترین مارک وکس صورت و بدن کدام است؟

چند نوع وکس در بازار وجود دارد؟

آشنایی با انواع وکس متناسب با نوع پوست هر فرد نیز به جلوگیری از عوارض پس از وکس همانند خارش، سوزش، درد و یا افتادگی پوست کمک می کند. پس بیایید بدون معطلی انواع وکس را برای شما معرفی کنیم تا شما نیز بهترین گزینه را برحسب شرایط خود انتخاب کنید:

انواع وکس گرم

از نام این نوع وکس نیز می توان پی برد که قبل از استفاده نیاز به گرم شدن دارد اما خود این وکس گرم به دو دسته مایع و جامد نیز تقسیم می شود. معمولا گرم شدن وکس مایع مدت زمان کمتری طول کشیده و به کار شما سرعت خواهد بخشید.

در تقسیم بندی دیگری وکس های گرم به دو دسته نیازمند به پد و بدون پد تقسیم می شود. در مدل اول وکس روی موضع پخش شده و با پد جدا می شود اما در مدل دوم دیگر نیازی به استفاده از پدهای پارچه ای و یا نایلونی ندارید و مستقیما خود وکس کار مو زدایی را انجام می دهد.

انواع وکس گرم

وکس گرم معمولا برای موهای نرم و کرکی پیشنهاد می شود. برای مثال می توانید برای از بین بردن موهای زائد صورت از این وکس استفاده کنید. با دریافت قیمت وکس صورت در آرایشگاه می توانید برخلاف منزل کم خطرترین خدمات را دریافت کنید. البته نه هر آرایشگاهی، بلکه آرایشگاه های معتبر!

انواع وکس سرد

حتما بارها این وکس ها را در داروخانه و یا فروشگاه های لوازم بهداشتی و آرایشی دیده اید. منظور از وکس سرد همان وکس هایی است که به صورت نوارهای کوچک حاوی مقداری وکس به فروش می رسند. کاملا بدیهی است که استفاده از این وکس ها نیازی به پد و یا پارچه ندارد و مراحل آن بسیار راحت تر از وکس گرم است.

از طرفی به علت سهولت می توانید این نوع وکس را خودتان نیز در منزل انجام دهید و البته باید توجه داشته باشید که وکس های کوچک و سرد برای بخشهای وسیع تری از بدن همانند پاها و بازوها مناسب نیستند اما می توانند برای اصلاح صورت و زیربغل مناسب باشند.

انواع وکس سرد

بهترین مارک وکس صورت و بدن چه ویژگی هایی دارد؟

حالا که با انواع وکس های سرد و گرم آشنا شدیم، نوبت به بررسی های یک وکس مرغوب می رسد. آشنایی با ویژگی هایی یک وکس مرغوب شما را در شناخت وکس های نامناسب و بی کیفیت یاری خواهد کرد. بیایید به بررسی این ویژگی ها بپردازیم:

  • خاصیت چسبندگی زیاد و قدرت بالا در جدا کردن موهای زائد
  • دارای خواص آبرسانی و نرم کنندگی پس از وکس
  • حاوی مواد مغذی و ویتامین های مفید و موثر برای سلامت پوست پس از خدمات وکس
  • دارای مواد ضد التهاب برای جلوگیری از قرمزی پوست و درد ناشی از کندن موها از ریشه

بهترین مارک وکس بدن چیست؟

لازم است پیش از به کار بردن هر خدمات جدیدی در خصوص آن به تحقیق بپردازید. همانطور که ممکن است برای کوتاهی مو قیمت اصلاح سر را از آرایشگاه های مختلف بپرسید و به بررسی بهترین آرایشگران بپردازید، برای وکس نیز باید همین مراحل را انجام دهید. زیرا سلامت پوست نیز به اندازه موهای شما حائز اهمیت است.

برای انجام وکس در منزل نیاز به پرس و جو درخصوص بهترین وکس کار نخواهید داشت اما باید بهترین برند وکس را بشناسید. حتی اگر بخواهید از خدمات آرایشگاهی اسپارد نیز برای وکس استفاده کنید دانستن بهترین برندها خالی از لطف نیست.

بهترین مارک وکس بدن چیست؟

این برندها معتبر برای وکس بدن عبارتند از:

وکس برند زوم آپ، مدل نقره

این وکس کنسروی با داشتن پودر مصنوعی نقره و مواد معدنی دیگر در دسته بهترین وکس برای پوست های حساس قرار می گیرد. علاوه بر این با داشتن قدرت چسبندگی بالا موهای نازک را نیز جدا می کند. اگر به دنبال وکسی با خاصیت چسبندگی بالا در کنار نرم کنندگی پوست هستید، زوم آپ گزینه مطلوبی برای شما خواهد بود.

وکس مدل آلوئه ورا مارک لفو

امروزه خواص ضد حساسیت و ضد التهاب آلوئه ورا برای کسی پوشیده نیست. در این وکس نیز با به کار بردن این ماده موثر و سایر ویتامین ها از جمله ویتامین ای، آبرسانی پوست نیز همزمان با از بین بردن موهای زائد انجام می شود.

البته این خواص چیزی از قدرت چسبندگی بالای وکس لفو کم نمی کند. پس اگر وکس ضد التهاب با قدرت چسبندگی بالا و قابلیت کاهش درد می خواهید، چه چیزی بهتر از وکس آلوئه ورا لفو!

وکس برند بیوتی ایمیج مدل 51102

چیزی که این وکس را از سایر برندهای وکس بدن متمایز می سازد خواص ضد چروک آن است. می توان این خواص را به روغن زیتون موجود در آن ربط داد. به همین دلیل عده ای از افراد با پوست های حساس این وکس را علاوه بر پوست بدن برای پوست صورت نیز به کار می برند.

وکس کارونلب مدل Brilliance

این وکس از محصولات پرطرفدار کشور استرالیا است و با داشتن عصاره نارگیل از بهترین وکس های موجود در بازار محسوب می شود. همین عصاره های گیاهی التهاب و قرمزی پوست پس از وکس را کاهش می دهد. همین ویژگی باعث شده این وکس برای مو زدائی پوست های حساس و همینطور صورت نیز مناسب باشد.

آشنایی با بهترین مارک وکس صورت

در ادامه به بررسی وکس های اختصاصی برای پوست صورت خواهیم پرداخت:

وکس برند کارونلب مدل Viva Azure

در قسمت پیشین نیز با یکی از وکس های این برند استرالیایی آشنا شدیم. در این مدل ویژه تمرکز اصلی بر موهای کوتاه و کرکی صورت است. با خاصیت چسبندگی و ضد التهابی بالا این وکس جزو بهترین گزینه ها برای موهای زائد پوست صورت است.

وکس مدل زغال فعال برند زوم آپ

یکی دیگر از مدلهای محبوب زوم آپ، وکس زغال است که با داشتن کربن فعال علاوه بر مو زدائی به لایه برداری پوست صورت نیز کمک می کند. از طرفی از بروز التهاب و جوش های زیرپوستی پس از وکس صورت نیز جلوگیری می نماید.

وکس برند سیتی وکس با مدل Gold

این وکس بهترین گزینه برای کسانی است که موهای صورتشان ضخیم است. سایر انواع وکس صورت بیشتر موهای کرکی را جدا می کنند اما این وکس بدون ایجاد التهاب پوستی قدرت کافی برای جدا کردن موهای ضخیم تر را نیز دارد.

در پایان اشاره کنیم که می توانید تمام خدمات زیبایی پوست و مو و همه این خدمات ذکر شده در مقاله را در اسپارد نیز دریافت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدیه IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    وای کاش اینو زودتر میدیدم😂😭 پارسال وکس خریدم فکر میکردم از ایناست که همیشه توی ارایشگاه میبینم باید بذارم روی پوست بعدش که بردارم باهاش موها کنده میشه بعد گذاشتم وقتی سرد شد کنده نمیشد😭 فهمیدم از این مدلا بوده که باید کاغذ بذاری روش و با کاغذ بکنی تا یه ماه مج دستم نوچ بود جای وکس نمیرفت🥲