حتما شما هم در سفر به مشهد به دنبال اقامتگاه و هتلی مناسب با امکانات خوب هستید. خوشبختانه شهر مشهد مقدس دارای هتل‌های متعددی است تا نیاز همه گردشگران و زائران را برطرف کند.در این میان با انتخاب هتلی لوکس باکیفیت عالی می‌توانید از امکانات فوق‌العاده نیز استفاده کنید.

رزرو هتل سارینا مشهد با تخفیف باورنکردنی!

هتل سارینا مشهد یکی از هتل‌های لوکس این شهر محسوب می‌شود که در دسته هتل‌های چهار ستاره است و از واحدهای اقامتی مختلف برخوردار است و شما می توانید رزرو هتل مشهد علی بابا را به راحتی در سایت به صورت اینترنتی انجام دهسد. . اگر دوست دارید بیشتر درباره این هتل و تخفیف اتاق درباره آن بدانید، تا پایان این مقاله همراه من باشید.

هتل سارینا مشهد را بیشتر بشناسید

این هتل زیبا یکی از جدیدترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود که در سال 1389 ساخته شده و از امکانات و تجهیزات مدرن و لوکسی برخوردار است. بنای هتل در شش طبقه و با 210 اتاق در ابعاد مختلف طراحی شده و در مجموع 493 تخت در اتاق‌های آن به کار رفته است. این هتل زیبا دارای کادری مجرب برای پذیرایی از میهمانان است تا در تمام طول اقامت خود در شهر مشهد و هتل سارینا مشهد، خاطرات خوشی را ثبت کنید و به یادگار ببرید.

امکانات هتل سارینا مشهد

رزرو هتل سارینا مشهد با تخفیف باورنکردنی!

این هتل که در بین هتل‌های چهار ستاره خودنمایی می‌کند، امکانات و خدمات مختلفی در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. تمام اتاق‌ها دارای وسایل راحتی و آسایش مانند آباژور، مبل، اینترنت، لوازم بهداشتی، مینی بار، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی، کمد و آویز لباس، آب معدنی رایگان و خوراکی‌های مختلف است. البته برای میل کردن خوراکی‌های موجود در مینی بار باید هزینه آن را پرداخت کنید. همچنین با اقامت در هتل سارینا مشهد می‌توانید از صبحانه رایگان، روم سرویس، پارکینگ و بخش‌های مختلف هتل استفاده کنید.

علاوه بر آن لابی هتل با وسعتی معادل 400 مترمربع، ظرفیتی حدود 50 نفر دارد و امکانات مختلف تشریفاتی به میهمانان ارائه می‌دهد. درعین‌حال پذیرش 24 ساعته، آژانس، ترانسفر رفت‌وبرگشت، اتاق چمدان، خدمات رزرو تور، اینترنت، تلویزیون و... را باید به خدمات این هتل اضافه کرد.

این مطلب را هم بخوانید: ساعت حرکت اتوبوس تهران اصفهان ترمینال غرب

در هتل سارینا مشهد رستوران فیروز با 200 نفر ظرفیت و در طبقه همکف آن قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با کیفیتی بسیار مطلوب در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. درنهایت اینکه این هتل دارای امکاناتی مانند سالن ویدئو پروژکتور و وسایل صوتی و تصویری است. بنابراین درصورتی‌که بعد از آمدن به مشهد قصد دارید جلسات، همایش و کنفرانس‌هایی برقرار کنید، هتل سارینا امکانات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این هتل در خیابان جهاد، چهارراه بی‌سیم و جهاد پنج قرار دارد و فاصله چندانی تا حرم مطهر، آرامگاه شیخ مومن، بازار رضا و بیمارستان سینا ندارد. بنابراین می‌توانید به‌آسانی به این اماکن بروید. علاوه بر آن هتل سارینا مشهد سرویس حمل مسافر نیز دارد تا به‌راحتی مسافت بین هتل تا حرم را طی کنید.

رزرو هتل سارینا مشهد با تخفیف باورنکردنی!

تخفیف باورنکردنی رزرو اتاق در هتل سارینا مشهد

برای استفاده از تخفیف‌های جذاب و شگفت‌انگیز این هتل باید زمان مناسبی را برای سفر انتخاب کرده باشید. به‌طور مثال زمانی که مسافرت به شهر مشهد کمتر از بقیه روزهای سال است، این هتل نیز تخفیف‌های بسیار خوبی به مشتریان و میهمانان خود ارائه می‌دهد. حتی در برخی موارد می‌توانید از تخفیف‌هایی حدود 30 درصد هم استفاده کنید. بنابراین سفری کاملا ارزان و اقتصادی را پشت سر خواهید گذاشت و درعین‌حال بهترین کیفیت در خدمات‌رسانی به شما ارائه می‌شود.

هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل بر اساس سن میهمانان متفاوت است. برای کودکان تا زیر دو سال نیاز به پرداخت هزینه نیست. همچنین برای کودکان بین دو تا شش سال هم هزینه رزرو اتاق با توجه به قوانین هتل محاسبه می‌شود. اما برای افراد بالاتر از شش سال هزینه اتاق به‌صورت کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌های هتل سارینا مشهد

این هتل از چند نوع اتاق مختلف با ظرفیت‌های متفاوت برخوردار است تا تمام میهمانان بتوانند از ظرفیت اتاق بهترین استفاده را ببرند. اتاق‌ها به‌صورت یک تخته، دوتخته، دو تخت فولبرد و سه تخت فولبرد است. همچنین درصورتی‌که دوست دارید در سوئیت اقامت کنید، هتل سارینا سوئیت‌های مختلفی به‌صورت یک خواب چهار تخت و یکم خواب چهار تخت فولبرد در اختیار شما قرا می‌دهد. در تمام این سوئیت‌ها نیز امکانات رفاهی مناسب به‌صورت بهداشتی و تمیز محیا شده تا به‌راحتی اقامتی خوش در مشهد سپری کنید.

درنهایت اینکه این هتل ازنظر خدمات‌رسانی به میهمانان، نظافت داخل اتاق‌ها و لابی، کیفیت غذا و خوش‌رویی کارکنان امتیاز خوبی ازنظر مسافران و میهمانان خود دریافت کرده است. علاوه بر آن بیشتر میهمانان این هتل معتقد هستند که امکانات هتل در برابر قیمت آن بسیار مناسب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha