اتاق هایی که از فناوری برای بهبود تجربه مراقبت برای بیماران و کارکنان بالینی استفاده می کنند.

«اتاق‌های هوشمند» برای بهبود مراقبت از بیمار

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلثکر فایننس نیوز برای بهبود مراقبت از بیمار میتوان از "اتاق های هوشمند" استفاده کرد. اتاق ها از فناوری برای بهبود تجربه مراقبت برای بیماران و کارکنان بالینی استفاده می کنند.

ماندن در اتاق بیمارستان در تصور هیچ کس خوب نیست. اما ماندن در یک اتاق هوشمند - همانطور که توسط Valley Health System پیش بینی شده است - می تواند این تجربه را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: فردابانک ، نئوبانک هوشمند

سیستم بهداشتی که به بیماران در نیوجرسی و جنوب نیویورک خدمات رسانی می کند، ساخت یک بیمارستان جدید را در سال 2017 آغاز کرد و در آن زمان بود که ایده اتاق هوشمند متولد شد. مسئولان نظام سلامت استدلال کردند که اگر سازمان در حال ایجاد یک مرکز کاملاً جدید است، باید در اتاق‌های بیمار خود را به گونه‌ای تجدید نظر کند که تجربه بهتری را هم برای بیماران و هم برای کارکنان بالینی ایجاد کند.

مارسیا کویپرز متخصص سیستم و مدیر پروژه در Valley Health System گفت: "ما همه کسانی را که در مراقبت از بیمار مشارکت داشتند گرد هم آوردیم و اهداف خود را مشخص کردیم." می‌خواستیم بیماران و خانواده‌ها در مورد آنچه در اتاقشان اتفاق می‌افتد و استقلال بیشتری که نسبت به محیط خود دارند حرف بزنند. ما می‌خواستیم آنها بدون تماس با پرسنل پزشک، کارها را انجام دهند. ما می‌خواهیم کار را برای کارکنان آسان‌تر کنیم و همچنین می خواستیم رابطه شخصی خود را با بیماران خود حفظ کنیم."

با نظرات کارکنان و نمایندگان بیماران و همچنین مشارکت با شرکت فناوری سلامت eVideon، چشم انداز اتاق هوشمند شکل گرفت.

یکی از ویژگی های برجسته اتاق هوشمند یک تلویزیون 75 اینچی است که در پای تخت قرار گرفته است. بیماران می توانند راه حل سرگرمی خود را دریافت کنند، اما همچنین فیلم های آموزشی و تخته سفید گنجانده شده دسترسی خواهند داشت که شامل اطلاعات مربوطه مانند برنامه مراقبتی آنها می شود. یک سیستم ردیابی مکان به بیماران هشدار می دهد که چه کسی وارد اتاق می شود، چه یک پرستار باشد یا سایر اعضای کارکنان بالینی و بیماران به یک تبلت "همراه" در کنار تخت دسترسی خواهند داشت که به آنها امکان می دهد ویدیوها را تماشا کنند یا در صورت لزوم با خانواده خود یا پزشک خود چت تصویری انجام دهند.

یک مانیتور مجزا که در خارج از اتاق قرار گرفته است، اطلاعات به روز شده ای را در مورد آنچه از نظر مراقبت از بیمار نیاز است به کارکنان می دهد و آنها می توانند تصویربرداری تشخیصی را روی صفحه نمایش بزرگ انجام دهند.

سایر لمس‌های کوچک به بیمار استقلال بیشتری می‌دهند، مانند اینکه می‌توانند دمای اتاق را خودشان تنظیم کنند یا سایه‌های پنجره را بدون تماس با پرستار ببندند.

کویپرز گفت: "ما می خواهیم (بیماران) احساس کنند که تجربه آنها یک تجربه درمانده نبوده است." آنها مجبور نیستند گرما را زیاد کنند یا سایه ها را ببندند. آنها می توانند به شدت روی مراقبت از بیماران خود تمرکز کنند."

کویپرس انتظار دارد که اتاق های هوشمند جدید در سه ماهه اول سال 2024 راه اندازی شوند.

کویپرز در غرفه eVideon در کنفرانس جهانی HIMSS23 در شیکاگو، سه‌شنبه، 18 آوریل، ساعت 11:45 صبح، ارائه‌ای با عنوان "در داخل اتاق بیمار آینده در سیستم سلامت دره" ارائه خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha