بهترین مرکز پرستاری در منزل که با عناوین مختلفی مانند مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل، مرکز خدمات مراقبتی در منزل، مرکز خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی در منزل نیز نام برده می شوند، مجموعه ای است که خدماتی از جمله ویزیت پزشک در منزل، حضور پرستار بیمار در منزل، مراقب سالمند و مراقب کودک و خدمات توانبخشی مانند گفتار درمانی و کاردرمانی و همچنین فیزیوتراپی را به متقاضیان خود ارائه می دهد.

معرفی بهترین مرکز پرستاری در منزل برای سالمندان، کودکان و بیماران

بهترین مرکز پرستاری در منزل را با توجه به گستردگی خدماتی که ارائه می دهند می توان تشخیص داد. در واقع بهترین مرکز پرستاری در منزل، مرکزی است که طیف گسترده ای از خدمات را مانند خدمات مراقبتی، درمانی و توانبخشی در هر زمانی از شبانه روز و متناسب با تمام افراد جامعه ارائه دهد.

بهترین مرکز پرستاری در منزل چه خدماتی ارائه می دهد؟

بهترین مرکز پرستاری در منزل خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد که شامل مراقبت‌های پرستاری حرفه‌ای، تجویز و مدیریت داروها، تعویض و مراقبت از ورودی‌ها و خروجی‌های پزشکی، ارائه تمرینات فیزیوتراپی و توجیه‌های تغذیه‌ای، و همچنین پیگیری و نظارت دقیق بر وضعیت بهداشتی و پیشرفت بیماری می‌باشد. این مرکز با ارتباط مستقیم با پزشکان و تخصصی‌های مختلف، به مراقبت کامل و تخصصی از بیماران در محیط خانه‌شان می‌پردازد و جهت بهبود و حفظ سلامتی آنها تلاش می‌نماید.

خدماتی که در یک مرکز کلینیکی و پاراکلینیکی معتبر ارائه می شوند عبارتند از:

  • خدمات مراقبت از بیمار در منزل
  • پرستاری از بیمار در منزل
  • ویزیت بیمار در منزل
  • مراقبت از سالمند در منزل
  • مراقبت از کودک در منزل
  • خدمات روانشناسی و مدد کاری در منزل
  • گفتار درمانی در منزل
  • کادرمانی در منزل
  •  فیزیوتراپی در منزل
  • و…

بهترین مرکز پرستاری در منزل به چه افرادی خدمات ارائه می دهد؟

این خدمات در مرکز کلینیکی و پاراکلینیکی سلامت اول به گونه ای طراحی شده است که تمامی افراد جامعه می توانند از خدمات آن متناسب با سن و وضعیت سلامتی خود بهره مند شوند. در سال های اخیر خانوداه ها به اهمیت حضور بیمار در محیط خانوادگی و تاثیر مثبت آن در روند بهبودی بیش از پیش بیماران خود پی برده اند. از سوی دیگر تحقیقات نشان داده اند حضور بیمار در منزل و دریافت خدمات در منزل نه تنها روند درمان را تسریع می کند بلکه کیفیت زندگی سایر اعضای خانواده را نیز ارتقاء می بخشد. به همین دلیل است که خانواده ها تمایل دارند خدمات مراقبتی و در مانی را در منزل برای عزیزان خود فراهم کنند.

خدمات مراقبتی از کودکان از بدو تولد تا سنین بالا

خدماتی مانند مراقبت های فردی و نظافت کودک، توجه به تغذیه کودک و آموزش و تربیت کودک از جمله خدماتی است که در خدمت خانواده ها قرار می گیرند. والدینی که به دلیل مشغله کاری فرصت رسیدگی به امور کودک را ندارند، والدینی که به دلیل جدایی و یا مرگ یکی از والدین نیاز به کمک در مراقبت کودک دارند و همچنین والدیی که کودکان دوقلو و یا چند قلو دارند و حتی در مواردی که باید به دو یا چند کودک در سنین مختلف رسیدگی کنند می توانند از خدمات مراکز مراقبتی در منزل استفاده کنند.

معرفی بهترین مرکز پرستاری در منزل برای سالمندان، کودکان و بیماران

نگهداری از سالمندان تنها، سالمندانی که دچار ناتوانی و یا بیماری هایی مانند آلزایمر و پارکینسون و… شده اند از جمله افرادی هستند که می توانند از خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل استفاده کنند.

سایر گروه های سنی که به دلیل بیماری، مراقبت های پس از جراحی و یا بازتوانی نیاز به استفاده از خدمات پرستاری و توانبخشی در منزل دارند از دیگر گروه های استفاده کننده از خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل به شمار می روند.

ویژگی های بهترین مرکز پرستاری در منزل چیست؟

خدماتی که در مراکز معتبر کلینیکی و پاراکلینیکی ارائه می شوند از ویژگی هایی مانند مقرون به صرفه بودن برخور دارند. در واقع از مهمترین عواملی که در زمان انتخاب یک مرکز خدماتی تاثیر گذار است بحث هزینه است. مبنای استفاده از این خدمات در منزل کاهش هزینه های خانواده و همچنین جامعه است. مرکز خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی سلامت اول به گونه ای طراحی شده است که تمامی افراد جامعه با هر توان مالی بتوانند از عهده مراقبت از عزیزان خود در اغوش خانواده برآیند.

در دسترس بودن از دیگر ویژگی های مهم این مراکز به شمار می رود. خانواده ها باید اطمینان خاطر داشته باشند در هر زمانی از شبانه روز می توانند خدمات درمانی و مراقبتی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

استفاده از کادر درمانی و مراقبتی مجرب. مهمترین بخش، مربوط به کیفیت خدماتی است که در اختیار خانواده ها قرار می گیرد. حضور یک مراقب و تیم درمانی و توانبخشی مجرب در کنار عزیزان می تواند علاوه بر جلوگیری از افزایش ناتوانی بیماران به ارتقاء استقلال آن ها نیز کمک کند و همچنین سلامت روان خانواده را هم بهبود بخشد.

در موسسه خدمات پرستاری سلامت اول، آموزش‌های تخصصی به مراقبین و پرستاران برای مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران داده می‌شود. مراقبین با سازگاری سریع و رفتار حرفه‌ای به اعضای خانواده کمک می‌کنند تا فضای منزل امن‌تر و راحت‌تر و خدمات در دسترس‌تر باشند.

موسسه پرستاری سالمند سلامت اول با در نظر گرفتن نیازهای روزافزون افراد سالمند، خدمات پرستاری سالمند در منزل را به‌صورت ارزان و باکیفیت، ارائه می‌دهد. پرستار سالمند، می‌تواند با توجه به نیازهای سالمند، خدماتی را ارائه دهد که باعث بهبود آسایش و سلامت آن‌ها شود.

با بهره‌گیری از خدمات پرستار روزانه سالمند و پرستار شبانه‌روزی، نیاز به بستری کردن سالمند در بیمارستان به‌شدت کاهش می‌یابد. با درنظر گرفتن این واقعیت که، هزینه نگهداری سالمند در منزل با پرستار روزانه سالمند، نسبت به بستری کردن سالمند در بیمارستان ارزان‌تر است، قیمت پرستار سالمند در منزل، نیز می‌تواند با در نظر گرفتن نیازهای سالمند و زمان موردنیاز پرستار، مناسب و معقول به نظر برسد.

 با استفاده از خدمات پرستار سالمند در منزل، افراد سالمند می‌توانند به خدمات مراقبتی و نگهداری مطمئن و بهتر در خانه خود دست یابند. در موسسه پرستاری سلامت اول، با تکیه بر تیمی متخصص و با تجربه، این خدمات با کیفیت به همه افراد سالمند ارائه می‌شود.

منبع: https://salamateaval.com/best-home-care-center

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha