فیلمی منتشر شده از صحبت‌های رئیس بیمارستان گاندی که خطاب به معاون اول رئیس جمهور میگوید به وعده خود عمل کنید! گویا همان روز حادثه دکتر مخبر در تماسی با اعضای هیئت مدیری بیمارستان گاندی و قول حمایت داده اند.حالا در یک اقدام نمادین مدیر عامل این بیمارستان با انتشار این ویدئو  از او میخواهد به وعده های خود عمل کند و بیمارستان گاندی هم مانند ساختمان پلاسکو حمایت شود.

آقای مدیر بیمارستان گاندی به جای بغض کردن پاسخگو باشید

به گزارش سلامت نیوز بیمارستانی که به 5 هشدار سازمان آتش نشانی توجهی نکرده و بیماران و اعضا و کادر درمان را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است میخواهد از صندوق بیت المال مورد کمک قرار گیرد.

در صورتیکه اگر این بیمارستان بیمه آتش سوزی شده باشد نیازی به انتشار این قبیل ویدئو ها نیست و همه چیز طبق روال قانونی پیش رفته و خسارت ها جبران میشود.

این اتفاق اگر هر جای دنیا افتاده بود علاوه بر اینکه مدیران این بیمارستان با اتهامات مختلف روبرو میشدند باید پاسخگوی مردم و بیماران بستری در آن مرکز هم میشدند نه اینکه تقاضای کمک برای پرسنل خود هم کنند آن هم از جیب همین مردم.پرسنلی که به قاعده باید بیمه شده باشند و حالا از مزایای آن در زمان بیکاری استفاده کنند مگر اینکه تخلف دیگری هم در این رابطه اتفاق افتاده باشد.

صاحب این هتل بیمارستان اشرافی که به گفته شاهدان هزینه های کلانی برای درمان در آن پرداخته میشود سال‌هاست که سود زیادی نصیب سهام‌داران میکند و مانند هر کسب و کار دیگری باید در زمان متضرر شدن هم پای این کسب و کار ایستاده باشند.

مدیر بیمارستانی که با بی توجهی به اخطارها جان ده‌ها نفر را به خطر انداخته جلوی دوربین بغض می‌کند تا دولت، ضرر و زیان‌اش را از جیب ملت جبران کند؟!مگر مردم در زمان سوددهی بیمارستان در سود سهیم بوده اند که حالا شریک ضرر و زیان‌اش هم باشند؟

این بدعت گذاری نیست که در آینده هم هر مجموعه ای با خطا دچار ضرر شود اما از دولت (اما در واقع جیب مردم و بیت المال ) انتظار رفع جبران داشته باشد؟

آقایان ذی نفع در بیمارستان گاندی کلاه خود را کمی بالاتر بگذارید!این قبیل فیلم ها مثل یک کمدی سیاه می ماند .بغض کردن جلوی دوربین مساله را حل نمیکند با مردم صادق باشید و پاسخ شبهات را بدهید.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha