یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 368698

مرد ۴۰ ساله پدرش را به خاطر گرفتن ارثیه زود هنگام به قتل رساند، در حالی به تخریب اموال و کتک کاری اعتراف کرد که از مرگ پدرش اطلاع نداشت!

اعترافات مردی که پدرش را به خاطر ارثیه کشت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان، مرد ۴۰ ساله که متهم است پدرش را به قتل رسانده است و با حمله به خانه خواهر و برادرش به تخریب اموال و کتک‌کاری پرداخته و چند نفر را به‌شدت گاز گرفته است، جزئیات این ماجرا را شرح داد.

مرد ۴۰ ساله‌ای که متهم است پدرش را به قتل رسانده و به تخریب اموال و کتک‌کاری پرداخته است و برای پاسخ به سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد هدایت شده بود، ناگهان هنگام تفهیم اتهام قتل عمدی متوجه مرگ پدرش شد و حال طبیعی خود را از دست داد. در این لحظه بود که امدادگران اورژانس وارد اتاق بازپرس شدند و با کمک های اولیه به درمان وی پرداختند.

مرد ۴۰ ساله که پس از گذشت چندین ساعت از این ماجرا به حال طبیعی خود بازگشته بود، با ابراز ندامت از مرگ پدرش ادعا کرد از مرگ پدرم اطلاع نداشتم و در مرگ او هم نقشی ندارم.

وی که به سوالات قضایی و تخصصی قاضی دکتر صادق صفری پاسخ می‌داد، درباره چگونگی وقوع این حادثه تاسفبار گفت: سال‌ها قبل بعد از مرگ مادرم اموال ارثیه‌ای را بین خودمان تقسیم کردیم، اما ساختمانی را که پدرم در آن زندگی می‌کرد، نفروختیم چون هنوز پدرم زنده بود.

بعد از گذشت چند سال از این ماجرا من دچار مشکلات مالی شدم و از خواهران و برادرانم خواستم سهم‌الارث مرا بدهند که بتوانم تغییری در زندگیم ایجاد کنم، ولی آنها موافقت نمی‌کردند به طوری که کارمان به شکایت حقوقی کشید.

پس از مدتی بی‌خیال این موضوع شدم اما روز حادثه خودم نفهمیدم که چرا این رفتار را انجام دادم. آن روز با همسرم بیرون از شهر بودیم و از فضای طبیعت لذت می‌بردیم که ناگهان بساط چای را جمع کردم و برای گرفتن میراث به طرف خانه پدرم حرکت کردم.

همسرم داخل خودرو خیلی سعی کرد خشم مرا فرو بنشاند و از این کار بازدارد ولی من که عصبانی بودم او را هم کتک زدم تا اینکه به بولوار خیام رسیدم و با سنگ و لگد شیشه‌های منزل را شکستم و بالای سر پدرم رفتم و به او گفتم من تا زمانی که زنده هستم باید از این ارث استفاده کنم.

در همین حال خواهرم از طبقه بالای ساختمان پایین آمد و ما در حالی با هم گلاویز شدیم که او موهای مرا گرفته بود. من حال خودم را نمی فهمیدم و به خاطر اینکه چند نفری دست و پای مرا گرفته بودند، من هم آنها را با دندان گاز می‌گرفتم. حتی وقتی به خانه برادر دیگرم حمله‌ور شدم چانه او را هم گاز گرفتم و شیشه‌ها را تخریب کردم، اما پدرم را نکشتم و از مرگ او هم خبر نداشتم.

ادعاهای این مرد که همانند دراکولا صحنه‌های خونباری را با دندان‌هایش رقم زده بود در حالی مورد واکاوی قضایی قرار گرفت که با دستور قاضی دکتر صفری جسد پیرمرد ۸۰ ساله به پزشکی قانونی انتقال یافته است تا متخصصان نظر خود را درباره علت دقیق مرگ «ع-غ» اعلام کنند.

برخی از شاهدان صحنه درگیری مدعی هستند که «م-غ» (متهم ۴۰ ساله) با عصای پیرمرد ضرباتی را به شکم وی وارد آورده و او بر اثر عوارض ناشی از اصابت عصا به قتل رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha