مطابق روزهای گذشته نوروز، همچنان عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

محدودیت های ترافیکی از ۱۲ فروردین تا آخر تعطیلات نوروزی
سلامت نیوز : از دیورز کم کم مسافران نوروزی به شهرهایشان بر می گردند. پلیس راهور ناجا، به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین ؛ مطابق روزهای گذشته نوروز، همچنان عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری کشور ممنوع است. همچنین در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر،کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور ومرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

در جدول زیر، محدودیت های ترافیکی 18 جاده پر تردد کشور را می بینید؛

جاده محدودیت ترافیکی
محور کرج-چالوس

تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج-چالوس و بلعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج-چالوس از ساعت 12 روزهای 13،14،16فروردین ماه سالجاری تا ساعت یک بامداد روزهای بعد، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای فوق از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
محور هراز

تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 روز پنجشنبه (هشتم فروردین) تا ساعت 24 روز جمعه (16 فروردین) از تهران به آمل و بلعکس ممنوع است.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 روزهای 13،14،16 فروردین ماه از رودهن به آب اسک ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای فوق از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.
محور فیروزکوه
تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
محور قدیم قزوین –رشت
تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا جمعه 16فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.
محور قدیم ساوه –همدان تردد انواع تریلر و کامین به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا 16 فروردین از ساوه تا سه راهی دخان و بالعکس ممنوع است.
محور اردبیل_آستارا، اردبیل_سراب، خلخال به اسالم، اردبیل_سرچم وبالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از 7 صبح تا ساعت 24 روز‌های دوشنبه و سه شنبه 12 و 13فروردین در محور های فوق ممنوع است.
محورهای مشهد_قوچان، مشهد_نیشابور و سبزوار و بالعکس
تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13،14،15 و 16فروردین ماه در محورهای فوق ممنوع است.
محور چمن بید_بجنورد_شیروان وبالعکس
تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13،14،15 و 16فروردین در محورهای فوق ممنوع است.
محورهای بانه_سقز_سنندج و مریوان_سنندج و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13،14،15 و 16فروردین در محورهای فوق ممنوع است.
محور گلوگاه_گرگان_جنگل گلستان_چمن بید و بالعکس
تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13،14،15 و 16فروردین در محورهای فوق ممنوع است.
محورهای اصلی استان بوشهر
تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 7 روز دوشنبه 12 فروردین تا ساعت 24 چهارشنبه 14فروردین در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع است.
محورهای اصلی استان اصفهان تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 7 روز دوشنبه 12فروردین تا ساعت 24 چهارشنبه 14فروردین در محورهای اصلی استان اصفهان ممنوع است.
محورهای گچساران_بهبهان، گچساران_نورآباد و یاسوج_بابا میدان و بالعکس
تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13 و 14فروردین ماه در محورهای فوق ممنوع است.
محورهای سلفچگان_قم، جاده قدیم کاشان_قم و جاده قدیم تهران_قم تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه (13فروردین)درمحورهای فوق ممنوع است.
محور بندرعباس_سیرجان وبالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13 و 14فروردین در محورهای فوق ممنوع است.
محور سیرجان_بافت تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 12 و 13فروردین در محورهای فوق ممنوع است.
محور ایذه_شهر کرد وبالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13،14،15 و 16فروردین در محورهای فوق ممنوع است
محورهای اصلی شمال استان سیستان و بلوچستان
تردد وسایل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 21 روزهای 15 و 16فروردین از محورهای زابل_زاهدان وزاهدان_نهبندان ممنوع است.
تردد وسایل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 19روزهای 15 و 16فروردین از محورهای زاهدان_خاش ممنوع است.
همچنین، تردد وسایل نقلیه باری به غیر از حاملی مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 5 تا 22 روز سه شنبه مورخ 13فروردین از کلیه محورهای اصلی شمال استان سیستان و بلوچستان ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha