چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱

سلامت نیوز : ممکن است بگویید چه کسی به سفر نیاز ندارد؟ به خصوص در این دنیای بی قرار، هر کسی به یک محیط آرام و فارغ از نگرانی نیاز دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازسایت نیک صالحی ؛ ولی هنوز سوال ما سرجای خود قرار دارد، آیا سعی می کنید به گونه ای از کار فرار کنید؟ یا اگر به خودتان از کار کردن استراحت ندهید تا مرحله بیهوش شدن پیش می روید؟! موارد زیر چند نشانه ساده ای است که شما به یک سفر نیاز دارید.

1. اگر به تمام چیزی که 24 ساعته شبانه روز فکر می کنید کار است

برای مثال ممکن است شما مدام به فکر مدارکی باشید که باید ثبت کنید یا مرتب آمار و ارقام خاصی را در ذهن خود مرور می کنید و یا حتی در حین خوردن ناهار و شام نیز کار خود را انجام می دهید.

2. اگر آخرین باری که یک روز غیرکاری داشتید را به خاطر نمی آورید

شما هر روز صبح حتی صبح جمعه آماده کار هستید، از خانه بیرون می روید ، بدون آنکه به حرف کسی گوش دهید. حتی به خاطر نمی آورید آخرین روزی که کار نمی کردید چه زمان بوده است.

3. خانواده تان از اینکه شما استراحت ندارید ناراحت هستند

خانواده یا همسرتان مدام شکایت می کند که وقت کمی را با آنها می گذرانید. بچه ها دیگر شما را از برنامه های خود یا جلسات مدرسه آگاه نمی کنند، یا باید تا آخر هفته صبر کنند تا صورت شما را ببینند.

4. تلفن تان مدام زنگ می خورد

وقتی تلفن تان مدام زنگ می خورد و مدام باید جواب بدهید ، پس باید بدانید که باید چند روز را مرخصی داشته و تلفن خود را خاموش کنید.

5. از همکارانتان متنفرید

آیا فکر می کنید همکارانتان همانند تعدادی هیولا هستند که تنها بر بدبختی های زندگی شما اضافه شده اند!

6. در پایان روز کاملا احساس خستگی می کنید

اگر هنگام خوردن شام یادتان نمی آید که برای صبحانه یا ناهار چه چیزی خوردید، شما در پایان روز از نظر ذهنی کاملا خسته هستید. علاوه بر خستگی فیزیکی، خستگی روحی نیز بر بدن تان فشار می آورد.

7. در مورد زندگی خود احساس بدبختی می کنید؟

اگر فکر می کنید روزها چقد بلند و شب ها چقد کوتاه شده اند و مدام به خود شکایت کنید که چه زندگی رقت انگیزی من دارم، پس بسیار واضح است که زیاد کار می کنید و به یک استراحت نیاز دارید. اگر می بینید به این نشانه ها بیشتر پاسخ مثبت می دهید ، بهتر است قبل از آن که دیوانه شوید ، فورا برای یک مرخصی ازکار برنامه ریزی کنید!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha