چهارمین كنگره بین‌المللی جراحان دهان و فك و صورت ایران با حضور ‪۲۶‬ كشور جهان از اول تا سوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

 دكتر "سیدحسین مرتضوی" رئیس انجمن جراحان دهان و فك و صورت ایران با اعلام این خبر افزود در این كنگره كه در هتل المپیك تهران برگزار می‌شود استادان و جراحان رشته جراحی دهان و فك و صورت و میهمانانی از كشورهای مختلف جهان در آن حضور دارند.

وی افزود در این كنگره میهمانانی از كشورهای آلمان، انگلستان، آمریكا، ایتالیا، سوئیس، فنلاند، بلژیك، چك، كانادا، ژاپن، كره جنوبی، چین، تایلند، تركیه، كشورهای ناحیه قفقاز، عراق، عربستان سعودی، امارات، اردن، مصر، هندوستان و چهره‌های شاخص علمی ایرانی مقیم آمریكا و اروپا به منظور تبادل آخرین دستاوردهای علمی و عملی این رشته حضور خواهند داشت.

رئیس چهارمین كنگره بین‌المللی جراحان دهان و فك و صورت ایران ارایه آخرین تحقیقات و تحولات پیرامون جراحی دهان و فك و صورت را كه به زبان انگلیسی ارایه می‌شود از موضوعات مورد بررسی در این كنگره عنوان كرد.

مباحثی همچون بازسازی فك و صورت و تروما و برگزاری اولین همایش جامع ایمپلنت با گواهی رسمی انجمن جراحان دهان و فك و صورت ایران، بحث كاربردی لیزر در دندانپزشكی و همچنین سمینار اختلال خواب به زبان فارسی در كنار برنامه‌های آموزشی تئوری و عملی، انجام جراحی‌های زنده و برپایی نمایشگاه تجهیزات پیشرفته جراحی و آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری‌های نوین این رشته از نكات برجسته این كنگره به شمار می‌رود.

چهارمین كنگره بین‌المللی جراحان دهان و فك و صورت ایران اول تا سوم اسفندماه امسال در هتل المپیك تهران با اختصاص امتیاز بازآموزی برای كلیه شركت‌كنندگان رشته‌های جراحی دهان و فك و صورت، متخصصین گوش و حلق و بینی، جراحی ترمیمی پلاستیك، دندانپزشكان و سایر رشته‌های وابسته برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha