کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه آسمان تهران در روز تاسوعا صاف است، یادآور شد: در تهران در ساعات بعد از ظهر روز تاسوعا شاهد وزش باد ملایم خواهیم بود اما در سه استان اردبیل، مازندران و گیلان بارش پراکنده باران و آبگرفتگی معابر پیش بینی شده است.

احتمال آبگرفتگی معابر در سه استان کشور/ آسمان تهران در روز تاسوعا صاف است

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه آسمان تهران در روز تاسوعا صاف است، یادآور شد: در تهران در ساعات بعد از ظهر روز تاسوعا شاهد وزش باد ملایم خواهیم بود اما در سه استان اردبیل، مازندران و گیلان بارش پراکنده باران و آبگرفتگی معابر پیش بینی شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی کشور  با توجه به شرایط جوی هوا در روز تاسوعا، گفت: امروز دمای هوای تهران 29 درجه سانتی گراد است که پیش بینی می‌شود در روز تاسوعا دمای هوا 2 تا 3 درجه سانتی گراد کاهش پیدا کند.

وی افزود: امروز بعد از ظهر وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود اما سرعت وزش باد در روز تاسوعا کاسته و شاهد باد ملایمی در ساعات بعد از ظهر خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در ادامه با توجه به شرایط جوی کشور، تصریح کرد: طی 2 روز آینده در نوار شمالی کشور شاهد افت دما و بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل خواهیم بود.

وی یادآور شد: امروز و فردا به دنبال بارش باران در استان‌های فوق احتمال آبگرفتگی و مسدود شدن معابر وجود دارد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha