لوازم آرایشی

  • بهترین و پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی ایرانی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین و پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی ایرانی

    در حال حاضر باتوجه به تحریم‌های موجود، بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند که برای خرید لوازم آرایشی اصل به سراغ برندهای ایرانی بروند. هرچند که به باور بسیاری از افراد، برندهای ایرانی نقاط ضعفی دارند، دلیل این برداشت می‌تواند ناشی از عدم بازاریابی و تبلیغات اصولی برندهای ایرانی باشد

  • با اسنپ شاپ لوازم آرایش برند را ارزان‌تر از همیشه بخرید!

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    با اسنپ شاپ لوازم آرایش برند را ارزان‌تر از همیشه بخرید!

    زیباتر شدن نیاز به رسیدگی به پوست و مو دارد. ماسک مو این امکان را برایتان فراهم می‌کند که از وز شدن و موخوره زدن موهایتان پیشگیری کنید. برای موهایی که حساس و شکننده هستند هم ماسک مو یک نرم‌کننده عالی محسوب می‌شود. البته در کنار ماسک مو می‌توانید از روغن‌های گیاهی مانند روغن آرگان یا شامپوهای حاوی عصاره‌های طبیعی مانند آلوئه ورا هم برای لطیف و زیباتر شدن موهایتان استفاده کنید.

  • 10 نکته مهم برای آرایش چشم های ریز و گود

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    10 نکته مهم برای آرایش چشم های ریز و گود

    مهمترین قسمت در صورت شما چشمانتان است. چشم­های درشت زیبا هستند اما این به معنی زشت و نامناسب بودن چشم­های ریز نیست. اگر چشم­های شما ریز است و می­خواهید تغییر زیادی در چهره خود ایجاد کنید، آرایش چشم کمک کننده خواهد بود. گرچه ترندهای زیبایی برای آرایش چشم وجود دارد، اما آرایش چشم درشت آن چیزی است که هرگز از مد نمی­افتد. به لطف جادوی آرایش، این ظاهر دیگر به کسانی که چشمان بادامی و درشت دارند، اختصاص ندارد. با تغییرات اندکی در روتین آرایش شما، هر کسی می­تواند بدون توجه به فرم طبیعی چشم، ظاهری بزرگتر و درخشان تر داشته باشد. در اینجا نکات آرایشی برای بزرگتر کردن چشم­ها را به شما آموزش خواهیم داد.

  • خرید لوازم‌ آرایشی با اصالت از مادامون

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    خرید لوازم‌ آرایشی با اصالت از مادامون

    خرید لوازم آرایشی با کیفیت، موضوع پیچیده‌ای است که در حال حاضر احتمالاً به فکرمشغولی بیشتر بانوان تبدیل شده است. در واقع انتخاب یک مرکز معتبر به جهت خرید محصولات آرایشی آنقدر اهمیت دارد که بانوان در این زمینه سعی دارند که وسواس زیادی به خرج ‌دهند. اما ما اینجا هستیم که فشار در این خصوص را از روی دوش‌تان برداریم، چرا که در این مقاله قصد داریم به فروشگاه اینترنتی مادامون اشاره کنیم و از ویژگی‌های بسیار جذاب این سایت برایتان بگوییم.

  • 10 نکته برای پاک کردن آرایش صورت که باید بدانید

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    10 نکته برای پاک کردن آرایش صورت که باید بدانید

    پاک کردن آرایش یک کار ساده به نظر می¬رسد، اما چیزهای بیشتری از آنچه ممکن است تصور کنید وجود دارد. در واقع، ممکن است برخی از اشتباهاتی که در پاکسازی آرایش مرتکب می¬شوید به پوست شما آسیب برساند. نکاتی هست که در پاکسازی صحیح صورت به شما کمک خواهد کرد. ما این نکات را با شما درمیان خواهیم گذاشت تا پوستتان سلامت و درخشان بماند.

  • 6+1 تکنیک آرایشی برای جوان به نظر رسیدن

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    6+1 تکنیک آرایشی برای جوان به نظر رسیدن

    همه ما در تلاش هستیم تا زیباتر و جوان‌تر به نظر برسیم. برای اینکه شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر بیاییم بسیار تلاش می‌کنیم و گاهی اوقات هفته‌ها را برای این کار اختصاص می‌دهیم. برای این کار باید برای مراقبت از پوست و موهای خود تلاش بیشتری کنیم و از تکنیک‌های آرایشی استفاده کنیم که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

  • کشتار زجرآور حیوانات در صنعت لوازم آرایشی!

    کشتار زجرآور حیوانات در صنعت لوازم آرایشی!

    سلامت نیوز:بر اساس آمارهای مؤسسات حامی حقوق حیوانات, سالانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار گونه از جانوران مختلف در صنعت محصولات آرایشی کشته می‌شوند. همچنین آمار دیگری این میزان را ۵۰۰ هزار عدد تخمین زده است.

  • لوازم آرایش ضروری که باید برای آرایش روزانه داشته باشید

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    لوازم آرایش ضروری که باید برای آرایش روزانه داشته باشید

    بسیاری از خانم‌ها تحت تاثیر تبلیغاتی که در شبکه‌های اجتماعی می‌بینند فکر می‌کنند هرچه لوازم آرایشی بیشتری در کیف آرایش خود داشته باشند بهتر است. انواع و اقسام کرم پودر، کانسیلر، پرایمر و … را خریداری می‌کنند که  بسیار از آن‌ها برای آرایش روزانه هرگز استفاده نمی‌شود و این وسایل سال‌ها در قفسه لوازم آرایشی خاک می‌خورند تا تاریخ مصرف‌شان بگذرد.

  • کدام مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی برای سلامت ما خطرناکند؟

    کدام مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی برای سلامت ما خطرناکند؟

    سلامت نیوز: مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی که برای سلامتی ما مضر و خطرناک هستند.

  • بایدها و نبایدهای مراقبت از دور چشم

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بایدها و نبایدهای مراقبت از دور چشم

    از رایانه ها و تلفن های هوشمند گرفته تا راه رفتن در زیر نور خورشید بدون عینک آفتابی، مواردی وجود دارد که می تواند روی چشم و سلامت پوست اطراف چشم شما تأثیر بگذارد. عوامل مختلفی وجود دارد که روی پوست این قسمت از صورت تاثیر مثبت یا منفی می­گذارند.

  • 8+1 باید و نباید درباره آرایش های روزانه

    اطلاع رساانی تبلیغاتی

    8+1 باید و نباید درباره آرایش های روزانه

    در میان انواع لوازم آرایشی رنگارنگ و جذاب و روش­هایی که برای استفاده از این محصولات وجود دارد نکاتی هم وجود دارد که باید در هنگام آرایش به آنها توجه کنید. رعایت بعضی نکات می­تواند سن شما را کمتر از آنچه هست نشان دهد و همچنین عدم رعایت بعضی نکات باعث می­شود سن شما بیشتر از آنچه هست به نظر برسد. از طرفی بعضی محصولات مراقبت پوستی و ابزارهای آرایشی احتمال بروز مشکلات پوستی را افزایش خواهند داد. با ما همراه باشید تا بایدها و نبایدهای آرایشی و مراقبت از پوست را با شما در میان بگذاریم.

  • پنج روش کشیدن خط چشم برای پلک های پف دار

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    پنج روش کشیدن خط چشم برای پلک های پف دار

    سلامت نیوز : بسیاری از خانم­ها آرزوی داشتن پک­های کشیده و پشت پلک بلند را دارند و ترجیح می­دهند ترکیب صورت­شان شبیه به مدل­ها باشند. فرم چشم­ افراد حالت­های متنوعی دارد اما در چند دسته اصلی جای­ میگیرد. فرم کشیده، بادامی، پلک افتاده و پلک پف دارد انواع مدل­های چشم است. در این میان پلک­های پف دار بیش از سایر افراد در کشیدن خط­چشم و آرایش چشم به مشکل بر­میخورند. کسانی که پلک پف­دار دارند هرچقدر هم که آرایش تمیز و زیبایی برای چشم داشته باشند اگر این آرایش با توجه به حالت پلک انجام نشده باشد انگار آرایش خاصی برای چشم ندارند و تمام زحماتشان بی اثر می­شود. اگر می­خواهید روش صحیح آرایش برای پلک پف­دار را یاد بگیرید با ما همراه باشید.

  • عوارض مواد شیمیایی محصولات زیبایی بر هورمون های بارداری

    مطالعات نشان می دهد؛

    عوارض مواد شیمیایی محصولات زیبایی بر هورمون های بارداری

    بر اساس یک مطالعه جدید، استفاده از برخی محصولات مراقبت شخصی در دوران بارداری ممکن است بر سطح هورمون مادر تأثیر نامناسب بگذارد.

  • ایران دومین مصرف کننده محصولات آرایشی در غرب آسیا است

    رییس سازمان غذا و دارو:

    ایران دومین مصرف کننده محصولات آرایشی در غرب آسیا است

    رییس سازمان غذاودارو گفت: بنابر آمارهای اعلام شده، ما دومین مصرف کننده محصولات آرایشی در منطقه غرب آسیا هستیم.

  • نکات مهم خرید لوازم آرایشی با کیفیت

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    نکات مهم خرید لوازم آرایشی با کیفیت

    پوست هر انسان یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های او به حساب می‌آید؛ بنابراین باید برای حفظ سلامت آن، تلاش کرد. یکی از نکات مهمی که در سلامت پوست انسان‌ها و به طور خاص بانوان، موثر است، لوازم آرایشی است که در طول روز از آن استفاده می‌کنند. برندهای مختلفی در زمینه تولید لوازم آرایشی، فعالیت دارند که البته کیفیت محصولات هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است. همین امر، موجب شده تا اکثر بانوان هنگام خرید لوازم آرایش، دچار سردرگمی شده و نتوانند لوازم آرایش مناسب با نوع پوست و همچنین دیگر انتظارات خود را انتخاب و خریداری کنند. این موضوع به ویژه برای خرید لوازم آرایش ، حائز اهمیت است. ما اینجاییم تا نکات مهم برای خرید لوازم آرایش چه به صورت آنلاین و چه به شیوه سنتی را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

  • بهترین ضد لک صورت خارجی و ایرانی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین ضد لک صورت خارجی و ایرانی

    لک صورت یکی از عارضه های پوستی هست که ممکن است چه خانم ها و چه آقایان را درگیر کند و هیچ فردی از وجود لک به روی پوست خود چه لک صورت و چه لک پوست بدن خوشحال نخواهد بود.برای درمان لک صورت راه های گوناگونی وجود دارد که در این مقاله از سلامت نیوز به آن می پردازیم.

  • پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟

    اگربه فکر خرید لوازم آرایش هستید یا میخواهید یک پک تمام عیار و کامل لوازم آرایشی بخرید یا هدیه دهید، ابتدا باید به خوبی بدانید که پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟ و باید سراغ خریداری چه لوازم آرایشی بروید. همچنین در این مقاله به مهمترین نکاتی که در هنگام خرید پک لوازم آرایشی باید به آن توجه کنید نیز میپردازیم.

  • فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا ، انتخاب اول خانم های جذاب

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا ، انتخاب اول خانم های جذاب

    خرید لوازم آرایشی برای بانوان یکی از خریدهای بسیار جذاب است. اکثر خانم‌ها به دلیل تمایل بیشتر به زیبایی و زیباتر دیده شدن به سمت خرید این وسایل می‌روند. در نتیجه باید هنگام خرید، چه از لحاظ کیفیت محصول و چه تناسب آن محصول با نوع پوست خود، دقت لازم را داشته باشند.

  • آرایش ملایم یا غلیظ، انتخاب شما کدام است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    آرایش ملایم یا غلیظ، انتخاب شما کدام است؟

    اصولاً هر خانمی در آرایش سبک خاص خود را دارد. اما اگر بخواهیم یک تقسیم بندی کلی درباره سبک های آرایش داشته باشیم، باید بگوییم انتخاب میان آرایش صورت لایت، آرایش غلیظ و صورتی بدون آرایش است. تا حدودی می توان گفت این انتخاب در درجه اول به سلیقه فرد و سپس به موقعیت اجتماعی او بستگی دارد. اما آن چه که محققان طی یک مطالعه جالب دریافتند، جذابیت بیشتر آرایش صورت ملایم از دید شرکت کنندگان در این تحقیق بود. طبق این بررسی، آرایش ساده صورت برخلاف آرایش غلیظ، ذهنیت مثبتی را در ذهن شرکت کنندگان ایجاد کرده بود.

  • تاثیر لوازم آرایشی بر سلامت بدن

    تاثیر لوازم آرایشی بر سلامت بدن

    استفاده از لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی پوست به یکی از کارهای روزانه بیشترخانم‌ها تبدیل شده است، اما شاید کمتر کسی به این موضوع توجه دارد که لوازم آرایشی می‌تواند بر سلامت خانم‌ها در همه سنین و حتی سلامت جنین در دوران بارداری، اثر بگذارد.در ادامه به بررسی آثار مخرب لوازم آرایشی بر سلامت خانم‌ها و نحوه محافظت پوست در برابر آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • دغدغه جراحی زیبایی زنان حتی در شرایط کرونا

    دغدغه جراحی زیبایی زنان حتی در شرایط کرونا

    در شرایط پاندمی کرونا که پزشکیانبر رعایت فاصله اجتماعی، ماندن در خانه و خروج از خانه جز برای انجام کارهای ضروری تاکید دارند و حتی تاکید می‌شود تا حد امکان از حضور در مراکز درمانی برای انجام کارهای غیر ضروری اجتناب شود، عده‌ای از مردم که بیشتر انان را زنان تشکیل میدهند اما همچنان پای ثابت مراکز جراحی زیبایی هستند و حتی ترس از ابتلا به کرونا هم نتوانسته میل به زیباتر شدن اندام و چهره را در آنها کاهش دهد. از سوی دیگر در شبکه‌های مجازی شاهد تبلیغات نحوه آرایش مخصوص ماسک زدن هستیم. اما این عدم توجه به شرایط بحرانی کووید ۱۹ و تبدیل زیبایی به یک دغدغه‌ به ویژه برای زنان ازکجا نشات میگیرد؟

  • کرونا مصرف لوازم آرایش را کم کرد

    زیوری جز ماسک نیست

    کرونا مصرف لوازم آرایش را کم کرد

    این روزها سرش خلوت است، مشتری کم شده و کالا هم. روزهایی بود که فرصت سر خاراندن پیدا نمی‌کرد از بس باید جواب مشتری‌ها را می‌داد. برای یکی رژ لب روی دستش تست می‌کرد و به آن یکی درباره فلان محصول توضیح می‌داد.

  • رسوب کالاهای سلامت در گمرکات کشور/خطر فاسد شدن محصولات بهداشتی

    رسوب کالاهای سلامت در گمرکات کشور/خطر فاسد شدن محصولات بهداشتی

    عضو هیئت مدیره فدراسیون واردات، از رسوب و فاسد شدن کالاهای سلامت در گمرکات کشور انتقاد کرد.

  • "زی" برندی با هویتی کاملا ایرانی

    "زی" برندی با هویتی کاملا ایرانی

    یکی از مشکلات اغلب برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی، شباهت بسیار زیاد این محصولات با نمونه های خارجی است که این شباهت بیشتر در لوگو، بسته بندی، نام، و در واقع ظاهر محصول به چشم میخورد.

  • وجود 800 نوع ماده شیمیایی در لوازم‌ آرایش

    وجود 800 نوع ماده شیمیایی در لوازم‌ آرایش

    بیش از 800 ماده شیمیایی در لوازم آرایش و عطرهای صنعتی وجود دارد و استفاده دائمی از این مواد باعث می‌شود به مرور ترکیب‌های مضرشان جذب بدن شود.

  • آیا ریمل موجب از دست دادن مژه می‌شود؟

    آیا ریمل موجب از دست دادن مژه می‌شود؟

    مصرف درست ریمل و اجتناب از به کارگیری انواع غیر استاندارد آن، آسیبی به مژه وارد نخواهد کرد و به نازک‌تر شدن آن منجر نخواهد شد. با این حال اگر نکاتی را رعایت نکنید، مژه‌های تان آسیب خواهد دید.

  • خطرات لوازم آرایشی تقلبی و فاسد

    خطرات لوازم آرایشی تقلبی و فاسد

    آمار میزان بالای مصرف لوازم آرایش در ایران تکراری است. به هرحال و به هر دلیلی زنان ایرانی از لوازم آرایش زیاد استفاده می‌کنند اما آنچه که الان بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد این است که با بالا رفتن قیمت این لوازم میزان استفاده از محصولات تقلبی و قاچاق بیشتر شده و این مساله خطرات زیادی برای سلامتی افراد ایجاد می‌کند. مساله‌ای که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

  • استفاده از لوازم آرایشی باعث افزایش احتمال ابتلا به "سرطان سینه"

    استفاده از لوازم آرایشی باعث افزایش احتمال ابتلا به "سرطان سینه"

    طبق تحقیقات انجام‌شده در یک انستیتوی تحقیقاتی در آلمان، مصرف محصولات آرایشی ــ بهداشتی حاوی آلومینیوم می‌تواند باعث افزایش احتمال ابتلا به سرطان سینه، مشکلات جنینی، اختلالات رشد عصبی و آسیب به کلیه، کبد و استخوان شود.

  • در مصرف لوازم آرایشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

    در مصرف لوازم آرایشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

    یک عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی بر لزوم توجه به استانداردهای پایه در استفاده از لوازم آرایشی تاکید کرد.

  • 2عامل مهم در آلودگی لوازم آرایش

    2عامل مهم در آلودگی لوازم آرایش

    مطالعه جدیدی در انگلیس نشان می‌دهد کیف لوازم آرایش خانم‌ها می‌تواند آلوده به باکتری‌های خطرناکی باشد. این وضعیت به ویژه درباره برخی از محصولات آرایشی که برای چشم یا لب استفاده می‌شود، حساس‌تر است و استفاده از لوازم آرایش آلوده در این موارد می‌تواند عوارضی جدی بر سلامت خانم‌ها داشته باشد.