سرگرم کردن بچه ها در واقع یک کار دشوار است. مهم نیست در چه سنی، مهم نیست در چه مرحله ای، همه ما باید به دنبال برخی فعالیت ها باشیم تا بچه ها را مشغول نگه داریم. بنابراین، در اینجا چند ایده هوشمندانه برای سرگرم کردن کودکانتان وجود دارد.

چند ایده ساده برای سرگرم کردن کودکان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پرنتینگ فرست کرای، شما می توانید از هریک از موارد زیر برای سرگرم کردن کودک خود استفاده کنید:

لباس ها را جفت کنید

به احتمال زیاد کودک نوپا شما به شدت به لباس هایش علاقه دارد. پس چرا اجازه ندهید او مدتی را با شلوار یا دامن کوچکش بگذراند؟ به سادگی تمام لباس های فرزندتان را روی تخت بیندازید و از او بخواهید که با آنها جفت بسازد و از دیدن اینکه چگونه می تواند ساعت ها او را مشغول نگه دارد شگفت زده خواهید شد. بی نظمی ارزشش را دارد!

با کتاب های رنگی او را مشغول نگه دارید

آیا قفسه کتاب شما نامنظم به نظر می رسد؟ اگر پاسخ مثبت است، در اینجا روش دیگری برای مشغول نگه داشتن کودک کوچک شما وجود دارد. با قرار دادن او در مرتب کردن کتاب ها بر اساس اندازه، رنگ و موضوع، کودک خود را درگیر خود نگه دارید. او ممکن است در نهایت کتاب را ورق بزند و مشغول شود.

تماس اسکایپ را تنظیم کنید

چه چیزی می تواند برای یک کودک نوپا جذاب تر از صحبت کردن با کسی از طریق تماس ویدیویی باشد؟ یک تماس ویدیویی زنده با پدربزرگ و مادربزرگ کودک نوپایتان برقرار کنید (برای پدربزرگ‌ها نیز مناسب است!) و او از طریق چت سرگرم کنید.پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و کوچولوی شما هیجان زده می شوند و شما کمی نفس تازه میکنید.

برش دادن عکس ها

بچه ها به طور طبیعی جذب تصاویر رنگارنگ می شوند، اینطور نیست؟ تعدادی از تصاویر شخصیت کارتونی مورد علاقه او را بیرون بیاورید و آنها را تکه تکه کنید. اکنون به کودک خود اجازه دهید اشکال صحیح را شناسایی کند و آنها را کنار هم قرار دهد تا تصویر را تشکیل دهد.

لباس پوشیدن

اجازه دهید فرزندتان به برخی از لباس های قدیمی شما دسترسی داشته باشد. روسری‌ها، کلاه‌ها، پیراهن‌ها، تاپ‌ها، کفش‌های قدیمی و هر چیزی که استفاده نمی‌کنید (در حالی که کمد خود را در آن هستید تمیز کنید). از او بخواهید با استفاده از این لباس ها به 5 روش مختلف لباس بپوشد. باور کنید یا نه، شما هم دوست دارید فرزندتان را در لباس های مختلف ببینید.

فرزندان شما از این فعالیت های ساده لذت خواهند برد. به احتمال زیاد شما هم آنها را دوست خواهید داشت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha