دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 353886

تکنسین های بیمارستان بخش های مهم یک تیم مراقبت های بهداشتی هستند که طیف وسیعی از وظایف اداری، مراقبت از بیمار و آماده سازی را انجام می دهند. چندین حوزه تخصصی برای فناوری های بیمارستانی مانند رادیولوژی و داروسازی وجود دارد و هر تخصص دارای مجموعه ای از مسئولیت های شغلی متمایز است.

۱۳ شغل مرتبط با فناوری در بیمارستان ها

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایندید، کار در حوزه پزشکی برای افرادی جذاب است که در علم مهارت دارند و می خواهند از مهارت های خود برای کمک به مردم استفاده کنند. در حالی که بسیاری از نقش های مراقبت های بهداشتی به سال ها آموزش و تجربه نیاز دارند، مشاغل تکنسین بیمارستان به حداقل آموزش نیاز دارند.

شما می توانید به عنوان بخشی از مسیر شغلی خود به سمت پرستاری یا دانشکده پزشکی به عنوان یک فناوری کار کنید یا از طریق آموزش و تجربه در حین کار در حرفه خود پیشرفت کنید. در این مقاله به این می پردازیم که فناوری بیمارستان چیست، مزایای مشاغل فنی در بیمارستان ها و مشاغل مختلف تکنسین بیمارستانی با میانگین حقوق و وظایف اولیه برای هر کدام را نیز بررسی می کنیم.

فناوریِ بیمارستان چیست؟

تکنسین های بیمارستان بخش های مهم یک تیم مراقبت های بهداشتی هستند که طیف وسیعی از وظایف اداری، مراقبت از بیمار و آماده سازی را انجام می دهند. چندین حوزه تخصصی برای فناوری های بیمارستانی مانند رادیولوژی و داروسازی وجود دارد و هر تخصص دارای مجموعه ای از مسئولیت های شغلی متمایز است. تکنسین های بیمارستان به ندرت به مدرک لیسانس نیاز دارند، اما بسیاری از موقعیت ها نیاز به گواهی یا دیپلم از یک برنامه حرفه ای یا دانشگاه در رشته خود دارند.

بیشتر بخوانید: فردابانک ، نئوبانک هوشمند

مزایای مشاغل فناوری در بیمارستان ها چیست؟

در اینجا برخی از مزایای کار به عنوان تکنسین در بیمارستان آورده شده است:

  • لذت بردن از یک برنامه غیر سنتی: بسیاری از تکنسین های بیمارستان در سه شیفت 12 ساعته در هفته کار می کنند. این برنامه به شما اجازه می دهد تا زمان استراحت طولانی بین شیفت ها را داشته باشید و برنامه ریزی متفکرانه به شما امکان می دهد بدون استفاده از مرخصی پولی خود به تعطیلات بروید.
  • ایجاد تفاوت: کار در مراقبت های بهداشتی به شما این امکان را می دهد که تأثیر مستقیمی بر سلامت بیمار داشته باشید. این ویژگی می تواند رضایت شخصی را فراهم کند، زیرا می دانید که در زندگی افراد تغییر ایجاد می کنید.
  • یادگیری در مورد سایر جنبه های مراقبت های بهداشتی: کار به عنوان یک تکنسین در بیمارستان می تواند به شما این فرصت را بدهد تا در مورد سایر جنبه های مراقبت های بهداشتی که ممکن است بخواهید دنبال کنید، مانند پرستاری، جراحی و مدیریت مراقبت های بهداشتی، بیاموزید.
  • برقراری تماس: شغل فنی بیمارستان شما می تواند به شما کمک کند تا تماس های ارزشمندی ایجاد کنید که می تواند فرصت هایی برای پیشرفت شغلی فراهم کند.
  • داشتن شرایط تحصیلی کمتر: تکنسین بیمارستان همه شما را به کار در زمینه پزشکی با تحصیلات کمتر نسبت به موقعیت های دیگر، مانند پرستاری، استخدام می کند. برخی از موقعیت های فنی فقط به دیپلم دبیرستان نیاز دارند و شما می توانید در مدت دو سال یا کمتر در بسیاری از موقعیت های فنی گواهینامه دریافت کنید.

13 شغل فنی در بیمارستان ها

در اینجا 13 شغل تکنسین در بیمارستان ها آورده شده است:

1. تکنسین پزشکی

میانگین حقوق ملی: 14.42 دلار در ساعت

وظایف اولیه: تکنسین های پزشکی انواع مراقبت از بیمار و وظایف اداری را انجام می دهند، مانند گرفتن علائم حیاتی، آماده سازی بیماران برای معاینات و اقدامات، کمک به پزشکان در انجام اقدامات پزشکی، به روز رسانی سوابق بیمار و برنامه ریزی قرار ملاقات با بیمار.

2. تکنسین تجهیزات پزشکی

میانگین حقوق ملی: 14.92 دلار در ساعت

وظایف اصلی: تکنسین های تجهیزات پزشکی نصب، تعمیر و نگهداری دستگاه ها و تجهیزات پزشکی را انجام می دهند. آنها مکان تجهیزات، درخواست های تعمیر و نگهداری و تکمیل سفارشات را پیگیری می کنند. تکنسین های تجهیزات پزشکی می توانند برای بیمارستان ها و سایر مراکز مراقبت های بهداشتی و تولید کنندگان تجهیزات پزشکی کار کنند.

3. تکنسین خدمات بیمارستانی

میانگین حقوق ملی: 15.22 دلار در ساعت

وظایف اصلی: تکنسین های خدمات بیمارستانی وظایف مربوط به تجهیزات و لوازم جانبی بیمارستان را مدیریت می کنند. آنها تجهیزات را به اتاق های بیماران و مکان های دیگر تحویل می دهند، تجهیزات و لوازم جانبی را دنبال می کنند، تجهیزات را تمیز می کنند و نیازهای بیمار را با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی و تسهیلات در میان می گذارند. تکنسین های خدمات بیمارستانی معمولاً به دیپلم دبیرستان یا معادل آن نیاز دارند.

4. تکنسین داروخانه بیمارستان

میانگین حقوق ملی: 15.25 دلار در ساعت

وظایف اصلی: تکنسین های داروخانه بیمارستانی تحت نظارت یک داروساز کار می کنند تا به سازماندهی، درخواست و تهیه دارو برای بیماران کمک کنند. آنها به وظایف اداری داروخانه کمک می کنند، مانند صحبت با بیماران و ارائه دهندگان، ثبت موجودی و اطمینان از درستی مقادیر و دوز. تکنسین های داروخانه بیمارستان باید دستورالعمل های نظارتی و سازمانی را برای ایمنی و محرمانه بودن رعایت کنند.

5. تکنسین مراقبت از بیمار

میانگین حقوق ملی: 15.58 دلار در ساعت

وظایف اولیه: تکنسین های مراقبت از بیمار به حمل و نقل، موقعیت و آرامش بیماران در بیمارستان کمک می کنند. آنها اتاق های بیمار و عمل را در بین بیماران تمیز می کنند و سطح عرضه را نظارت می کنند. تکنسین های مراقبت از بیمار همچنین با بیماران و خانواده ها، پرستاران و پزشکان در مورد نیازهای بیمار و امکانات ارتباط برقرار می کنند.

6. تکنسین EKG

میانگین حقوق ملی: 17.35 دلار در ساعت

وظایف اصلی: تکنسین های E KG به تیم قلب و عروق در انجام تست هایی از جمله EKG، تست هولتر و تست استرس کمک می کنند. آنها گزارش ها را ایجاد می کنند، سوابق بیمار را به روز می کنند و در صورت نیاز از پزشک و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی حمایت می کنند. تکنسین های EKG ممکن است از طریق یک مدرسه فنی یا کالج محلی گواهینامه حرفه ای کسب کنند.

7. تکنسین فوریت های پزشکی

میانگین حقوق ملی: 18.34 دلار در ساعت

وظایف اصلی: تکنسین های فوریت های پزشکی (EMTs) به موقعیت های اضطراری پاسخ می دهند. آنها موقعیت ها را ارزیابی می کنند، مراقبت های پزشکی فوری ارائه می دهند و در صورت نیاز بیماران را به بیمارستان منتقل می کنند. EMT ها متخصصان مراقبت های بهداشتی دارای مجوز هستند که درمان هایی مانند پانسمان زخم، تثبیت، تجویز دارو و نظارت بر علائم حیاتی را ارائه می دهند.

8. تکنسین آزمایشگاه

میانگین حقوق ملی: 19.23 دلار در ساعت

وظایف اصلی: تکنسین های آزمایشگاهی با کمک به نگهداری و سازماندهی نمونه، آزمایش، ثبت نتایج، تماس با پزشکان و تمیز کردن ابزار به آزمایشگاه های پزشکی کمک می کنند تا به خوبی کار کنند. آنها می توانند از طریق هیئت ثبت AAB به تکنسین های آزمایشگاه پزشکی معتبر تبدیل شوند.

9. تکنسین اطلاعات سلامت

میانگین حقوق ملی: 45629 دلار در سال

وظایف اصلی: تکنسین های اطلاعات سلامت، اطلاعات بیمار و مرکز را سازماندهی و نگهداری می کنند. آنها اطمینان می دهند که اطلاعات دقیق، به موقع، در دسترس و امن باشند. تکنسین‌های اطلاعات سلامت باید با پیروی از دستورالعمل‌های دولتی و ملی برای مدیریت و توزیع اطلاعات بهداشتی محافظت‌شده، از سوابق پزشکی الکترونیکی و سایر سیستم‌های مدیریت داده استفاده کنند.

10. تکنسین اشعه ایکس

میانگین حقوق ملی: 25.49 دلار در ساعت

وظایف اولیه: تکنسین های اشعه ایکس که به آنها تکنسین رادیولوژیک نیز گفته می شود، آزمایش های تشخیصی را روی بیماران انجام می دهند. آنها بیماران را برای این روش آماده می کنند، روش را توضیح می دهند، علائم حیاتی را می گیرند و ثبت می کنند، اشعه ایکس می گیرند و نمودارهای بیمار را به روز می کنند. آنها باید از تمام اقدامات احتیاطی ایمنی و استانداردهای سازمانی آگاه باشند. تکنسین های اشعه ایکس معمولا دارای مجوز از یک برنامه تکنسین اشعه ایکس هستند.

11. تکنسین جراحی

میانگین حقوق ملی: 30.64 دلار در ساعت

وظایف اصلی: تکنسین های جراحی به آماده سازی بیماران، اتاق های عمل و تجهیزات برای جراحی کمک می کنند. آنها اطمینان حاصل می کنند که همه چیزهایی که جراح نیاز دارد وجود دارد و سازماندهی شده است و به موقعیت بیماران و بازیابی ابزارها در طول جراحی کمک می کند. تکنسین های جراحی نیاز به گواهی یا مدرک تحصیلی از یک برنامه تکنسین جراحی ثبت شده دارند.

12. تکنسین سونوگرافی

میانگین حقوق ملی: 36.29 دلار در ساعت

وظایف اصلی: تکنسین های سونوگرافی که به آنها سونوگرافیک نیز گفته می شود، سونوگرافی را برای بیماران انجام می دهند. آنها در تخصص های مختلفی از جمله زنان و زایمان، ارتوپدی، قلب و عروق و گوارش کار می کنند. تکنسین های سونوگرافی باید مدرک فوق لیسانس یا مدرک کاردانی را دریافت کنند.

13. تکنسین عروق

میانگین حقوق ملی: 36.29 دلار در ساعت

وظایف اولیه: تکنسین های عروقی روش های عروقی غیرتهاجمی مانند M-Mode، 2-D، TEE، داپلر، جریان رنگ، اکو استرس، تست استرس قلبی، EKG، EKG های میانگین سیگنال و مانیتورینگ هولتر را انجام می دهند. آنها بیماران را برای روش های بررسی عروق آماده می کنند، گزارش هایی ایجاد می کنند و یافته های خود را به پزشک اطلاع می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha