• مراقب دلال های جان مردم باشید/ تبعات دخالت در امور پزشکی

    نایب رئیس انجمن جراحی پلاستیک ایران؛

    مراقب دلال های جان مردم باشید/ تبعات دخالت در امور پزشکی

    نایب رئیس انجمن جراحی پلاستیک ایران گفت: ورود افراد غیر متخصص جهت انجام  جراحی زیبایی، بازی با جان مردم است.

  • چند بار در روز باید از ضد آفتاب استفاده کرد؟

    چند بار در روز باید از ضد آفتاب استفاده کرد؟

    برای داشتن پوست صاف و سالم  نیاز است روی ضد آفتاب‌ حساب دیگری باز کنید. جدی گرفتن این مسئله که استفاده از ضد آفتاب، یکی از پایه‌های اساسی روتین مراقبت پوستی در طول روز است، ممکن است برای عده ای هنوز هم جدی نباشد. فرقی نمی‌کند روتین پوستی‌تان چقدر گران قیمت و گسترده باشد. بدون ضد آفتاب، پوست شما در معرض جدی‌ترین تهدید ها از قبیل پیری، لک، چین و چروک و… است.

  • کاربرد و مزایایی کربن تراپی برای جوانسازی پوست

    کاربرد و مزایایی کربن تراپی برای جوانسازی پوست

    با بالا رفتن سن، پوست صورت به تدریج دچار چین و چروک شده و این شرایط به خاطر عوامل ژنتیک، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، یا سیگار کشیدن ایجاد می‌شود.

  • آیا استفاده از دندان مصنوعی برای افراد جوان نیز امکان‎پذیر است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    آیا استفاده از دندان مصنوعی برای افراد جوان نیز امکان‎پذیر است؟

    داشتن دندان مصنوعی یا پروتز دندان در سنین پایین مثل 20 یا 30 سالگی غیرمعمول نیست. اگر شما هم در شرایطی هستید که نیاز به دندان مصنوعی دارید بدانید که تنها نیستید. تعداد افراد جوانی که از دندان مصنوعی استفده می‎‏کنند بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می‎کنید. برخی از دلایلی که باعث می‏شود به دندان مصنوعی نیاز داشته باشید عبارتند از از دست دادن دندان در اثر بیماری لثه، پوسیدگی دندان، استعداد ژنتیکی برای از دست دادن دندان، دیسپلازی اکتودرم یا ضربه است.

  • خوراکی‌هایی برای محافظت از پوست در برابر اشعه آفتاب

    خوراکی‌هایی برای محافظت از پوست در برابر اشعه آفتاب

    ​هرچند استفاده از ضدآفتاب بهترین راه برای مقابله با اشعه‌ماورای بنفش خورشید و پیشگیری از مشکلات پوستی است، اما خوراکی‌هایی هستند که می‌توانند در کنار آن از پوست محافظت بیشتری داشته باشند.

  • چند روشِ از بین بردن جوش های صورت

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    چند روشِ از بین بردن جوش های صورت

    داروهای درمان جوش صورت معمولا با کاهش تولید چربی و فرونشاندن التهاب یا با درمان آنتی بیوتیکی ضد باکتری اثر می‌کنند. روش درمانی که پزشک به شما توصیه می‌کند، به سن و نوع و شدت آکنه‌ی شما بستگی دارد. برای مثال ممکن است لازم باشد دو بار در روز به مدت چند هفته داروهای تجویز شده را استفاده کنید. درمان جوش صورت معمولا به صورت ترکیبی با استفاده از داروهای موضعی و داروهای خوراکی انجام می‌شود. اما گاهی درمان جوش با روش‌های مختلف، سبب بهبود علائم آن نخواهد شد. در این موارد بهترین راه درمان جوش صورت چیست؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله، جواب سوالتان را بیابید!

  • برای داشتن پوستِ خوب اینها را بخورید

    برای داشتن پوستِ خوب اینها را بخورید

    پوست، بزرگترین و یکی از مهم‌ترین اندام‌های بدن است، اما به دلیل اینکه دایما جلوی چشم‌مان است کمتر به آن توجه می‌کنیم. برای داشتن پوستی سالم باید به تغذیه آن توجه کرد.

  • 5 خوراکی تابستانه که بیشتر از آفتاب برای پوست ضرر دارد

    5 خوراکی تابستانه که بیشتر از آفتاب برای پوست ضرر دارد

    همانطور که ما در معرض نور خورشید قرار می گیریم و از فصل تابستان لذت می بریم، به دلیل عوامل مختلفی مانند عرق، رطوبت و مصرف برخی غذاها، پوست ما بیشتر مستعد جوش و آکنه است. در حالی که نمی توانیم آب و هوا را کنترل کنیم، مطمئناً می توانیم آنچه می خوریم را کنترل کنیم. رژیم غذایی ما نقش مهمی در حفظ پوستی شفاف و درخشان به ویژه در فصل تابستان دارد.

  • عوارض جدی روشن‌کننده‌های پوست که باید بدانید

    عوارض جدی روشن‌کننده‌های پوست که باید بدانید

    محققان به تازگی با بررسی محصولات متنوع روشن کننده پوست این نتیجه را بدست آوردند که این محصولات می تواند آسیب و عوارض جدی برای پوست به همراه داشته باشند.

  • تیغ جراحی زیبایی در کوله پشتی دیپلمه‌ها!

    تیغ جراحی زیبایی در کوله پشتی دیپلمه‌ها!

    دیده شده است که افراد با کوله پشتی به منزل متقاضی مراجعه می‌کنند و به صورت اقساطی برای آن‌ها تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌دهند و کسی هم از آن‌ها سؤال نمی‌کند که از کجا مدرک گرفتید؟

  • بهترین راهکار برای مقابله با ترس کودک از دندانپزشکی چیست؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین راهکار برای مقابله با ترس کودک از دندانپزشکی چیست؟

    یکی از ترس هایی که تقریبا هر انسانی با آن روبروست، ترس از مراجعه به دندانپزشکی است. این ترس در کودکان، شدت بیشتری داشته و آنها را به مقاومت وا می دارد.

  • عوارض فاجعه بار انجام بوتاکس و تزریق ژل در آرایشگاه ها

    عوارض فاجعه بار انجام بوتاکس و تزریق ژل در آرایشگاه ها

    تبلیغات‌شان حرف ندارد؛ نوع برخورد و بازاریابی‌شان هم همین‌طور! عکس‌های قبل و بعد از عمل هم می‌گذارند و با سند و مدرک به شما اثبات می‌کنند که قرار است چقدر تغییر کنید و در همه‌چیز بهتر شوید؛ آن هم با نصف قیمت مراکز دیگر.

  • ریزش مو ناشی از سندرم تخمدان پلی کیستیک را چگونه کنترل کنم؟

    ریزش مو ناشی از سندرم تخمدان پلی کیستیک را چگونه کنترل کنم؟

    سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) یک بیماری شایع است که بر نحوه عملکرد تخمدان زنان تأثیر می گذارد و یکی از شایع ترین علائم آن، ریزش موی شدید است.

  • درمان دندان قروچه با ارتودنسی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    درمان دندان قروچه با ارتودنسی

    آشنایی با دندان قروچه و ارتودنسی به شما کمک می‌کند تا در صورت ابتلا به این مشکل از راه‌حل درمانی آن نیز مطلع شوید. بسیاری از افراد از دندان قروچه در خواب رنج می‌برند و در هنگام خواب دندان‌های خود را به‌صورت غیرارادی روی هم می‌کشند. این امر در صورتی که به‌صورت مکرر اتفاق بیفتد دندان‌ها و فک فرد را دچار مشکل می‌کند. سایش دندان ها به‌صورت ارادی و غیرارادی با علت‌های مختلف اتفاق می‌افتد. سؤال مهمی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که آیا می‌توان دندان قروچه را با ارتودنسی درمان کرد تا مشکلات جانبی برای لثه و دندان فرد به وجود نیاید؟در این مقاله قرار است درباره‌ی درمان دندان قروچه با ارتودنسی صحبت کنیم. خواندن این مقاله کمتر از 10 دقیقه از شما زمان می‌برد اما اطلاعات مهمی را به شما می‌دهد

  • آیا لیزر موهای زائد صورت درد دارد ؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    آیا لیزر موهای زائد صورت درد دارد ؟

    لیزر موهای زائد یک روش زیبایی محبوب است که می تواند برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن استفاده شود. در این روش از پرتو لیزر برای گرم کردن و تخریب فولیکول های مو استفاده می شود و از تولید موهای جدید جلوگیری می کند.

  • ویتامین ث، رتینول، بیوتین؟ پوست شما واقعاً به چه چیزی نیاز دارد؟

    ویتامین ث، رتینول، بیوتین؟ پوست شما واقعاً به چه چیزی نیاز دارد؟

    متخصصان می‌گویند بسیاری از افراد تنها به سه چیز برای سالم نگه‌داشتن لایه بیرونی پوست خود نیاز دارند.

  • پاسخ به 3 دروغ بلاگرها درباره سلامت پوست

    پاسخ به 3 دروغ بلاگرها درباره سلامت پوست

    بسیاری از بلاگرها برای افزایش بازدید خود، توصیه‌هایی به مخاطبان دارند که هیچ پشتوانه‌ای ندارد، 3 مورد از آن‌ها را بررسی کرده‌ایم. شبکه‌های اجتماعی پر هستند از توصیه‌های عجیب و غریب برای چالش‌های خانوادگی، تربیت فرزند، درمان بیماری‌ها و حتی زیبایی و سلامت پوست.

  • زندگی بعد از اسلیو معده چگونه است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    زندگی بعد از اسلیو معده چگونه است؟

    جراحی اسلیو معده که به نام اسلیو گاسترکتومی نیز شناخته می‌شود، یک عمل جراحی لاغری است که شامل برداشتن بخش بزرگی از معده می‌باشد. در طول این عمل تا 80 درصد حجم معده برداشته شده و تنها یک معده کوچک که شبیه آستین پیراهن است باقی می ماند. انجام این عمل می تواند به افرادی که شاخص توده بدنی بسیار زیادی دارند کمک کند تا به سلامتی دست یافته و زندگی بهتری داشته باشند. در این مقاله با مهم ترین مزایای عمل اسلیو معده و زندگی بعد از آن بیشتر آشنا خواهید شد.

  • کاربردهای لیزر ، لیفت لثه دکتر علیرضا میرزایی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    کاربردهای لیزر ، لیفت لثه دکتر علیرضا میرزایی

    دندانپزشکی مدرن مبتنی بر روش های ایمن و حداقل تهاجمی است. برای دستیابی به این هدف ابزارها و مواد جدیدی ساخته شده است. یکی از این ابزارهای جدید لیزر است که در بسیاری از زمینه های دندانپزشکی مانند رفع پوسیدگی، بلیچینگ دندان، افزایش طول تاج دندان CL، ترمیم، جراحی ریشه و ایمپلنت مفید است.برخی از مزایای لیزر نسبت به روش های دیگر ایمنی، کاهش درد، راحتی کار، کاهش صدا و ارتعاشات و اثر بخشی بهینه و بهبودی سریع، خونریزی بسیار کم و عوارض بسیار کم بعد از جراحی است.

  • بهترین روغن ها برای سلامت ناخن

    بهترین روغن ها برای سلامت ناخن

    ناخن های شکننده و آسیب پذیر ممکن است آزاردهنده باشد. اگر به دنبال راه‌هایی برای داشتن ناخن‌های سالم هستید، در اینجا بهترین روغن‌ها برای رشد ناخن‌هایتان به شما معرفی می‌کنیم.

  • 10 تا از بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    10 تا از بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران

    هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی ‌است که با استفاده از امواج فوکوس شده اولتراسوند باعث جوانسازی پوست می‌شود. در این روش، دستگاه هایفو امواج اولتراسوند را به پوست منتقل کرده و بر عمق‌های مختلف پوست اثر می‌گذارد. این امواج تاثیراتی مانند افزایش تولید کلاژن، بهبود ساختار پوست، کاهش چین و چروک‌ها و لیفت صورت را به همراه دارد. تهران به عنوان پایتخت ایران، دارای بسیاری از مراکز زیبایی و پوست بوده که خدمات هایفوتراپی را ارائه می‌دهند.

  • چه میوه های برای سلامت پوست خوب هستند

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    چه میوه های برای سلامت پوست خوب هستند

    میوه‌ها خواص مختلفی برای بدن دارند، زیرا مواد مغذی مورد نیاز را فراهم کرده و مانع از ابتلا به بیماری‌های مختلف می‌شوند. یکی از خواص مورد توجه میوه‌ها کمک به حفظ سلامت پوست است که موجب طراوت و شادابی سلول‌های پوستی می‌شوند. در این میان برخی میوه‌ها به دلیل وجود ترکیبات خاص برای بهبود شرایط پوست مفیدتر هستند و حتی می‌توان از آن‌ها برای تهیه ماسک‌های پوستی استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی میوه‌های مفید برای پوست بپردازیم.

  • چطور بخوابید تا زیبا شوید

    چطور بخوابید تا زیبا شوید

    وقتی صحبت از یک رژیم زیبایی موثر می شود، نکات زیادی مطرح هستند. اما تنها چیزی که هرگز در مورد آن به اندازه کافی نمی شنوید مهم ترین عامل است: خواب برای زیبایی!خوابی خوب می تواند به شما کمک کند تا با احساس شادابی و زیبایی از خواب بیدار شوید.

  • دموکرافت با 3 تکنولوژی در کوتاه‌مدت آکنه‌ها را محو می‌کند

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    دموکرافت با 3 تکنولوژی در کوتاه‌مدت آکنه‌ها را محو می‌کند

    دموکرافت جدیدترین محصول درمانی برای از بین بردن قطعی آکنه‌هاست که جدیدا وارد بازار شده‌است. این محصول جدید اما خوشنام و موثر خیلی سریع توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. به گونه‌ای که تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان برای رفع سریع انواع آکنه‌های خود از این محصول استفاده می‌کنند.

  • همه چیز درباره اسانس روغنی آویشن و خواص بی نظیر آن بر رشد مو

    همه چیز درباره اسانس روغنی آویشن و خواص بی نظیر آن بر رشد مو

    اسانس روغنی آویشن حاوی ویتامین های A، D، C و B6 و همچنین چندین ماده معدنی کمیاب مانند منیزیم، کلسیم، کوبالامین، سدیم و پتاسیم است.

  • خوب و بد استفاده از سشوار

    خوب و بد استفاده از سشوار

     اگر همیشه و همه‌جا سشوار به دست هستید و زیاد از آن استفاده ‌می‌کنید روی صحبت‌مان با شماست. شاید در نگاه اول و وقتی دکمه خاموشی دستگاه را می‌زنید از سریع‌خشک‌شدن موها و حالتی که به موها می‌دهد لذت‌ببرید اما استفاده زیاد از سشوار، در درازمدت می‌تواند بلای جان پوست و موهایتان‌ شود.

  • آیا کاشت ابرو بر روی تاتو امکان پذیر است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    آیا کاشت ابرو بر روی تاتو امکان پذیر است؟

    مهم بودن نقش ابروها در زیبایی چهره بر هیچ کس پوشیده نیست. به همین دلیل یکی از خدمات پرطرفدار مراکز زیبایی مربوط به به روش های پرپشت کردن ابروها است که از جمله رایج ترین آنها می توان به تتو ابرو، میکروبلیدینگ، کاشت ابرو و ... اشاره کرد. 

  • چه شامپویی بزنم و با چه‌روشی؟

    چه شامپویی بزنم و با چه‌روشی؟

    این روزها اهمیت مراقبت از موها برای  داشتن موهایی تمیز و سالم، از هر زمانی بیشتر است. هرچند استفاده از شامپو کار ساده‌ای به نظر می‌آید،اما شستن بیش از حد موها با شامپو می‌تواند رطوبت لازم را برای پوست سر از بین ببرد و باعث خشکی، تحریک و وز شدن موها شود.

  • مناسب ترین فصل برای کاشت مو کدام است

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    مناسب ترین فصل برای کاشت مو کدام است

    اگر شما نیز جزو افرادی می باشید که دچار ریزش موی شدید هستید و با درمان های مختلف نتوانسته اید از ریزش مو مو های خود جلوگیری کنید و احساس می کنید که یک کاندید مناسب برای کاشت مو هستید میتوانید از روش کاشت مو برای کنترل و درمان ریزش مو های خود استفاده کنید. در واقع میتوان گفت که کاشت مو در کلینیک زیبایی نوین تهران بهترین روش برای درمان ریزش مو می باشد.

  • چه شامپویی بخرم برای موهام مناسب تر باشد؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    چه شامپویی بخرم برای موهام مناسب تر باشد؟

    برای انتخاب شامپو مناسب برای ریزش مو، گزینه‌های زیادی وجود دارد. اما بهترین آن‌ها کدامند؟ چه ترکیباتی دارند؟ نحوه استفاده آن‌ها چگونه است؟ ماسک موهای مناسب برای ریزش مو و موی رنگ شده کدامند؟ به کاهش موی سر یا قسمتی از بدن ریزش مو یا آلوپسی گفته می‌شود. ریزش مو به‌دلایل مختلفی مانند هورمونی، خودایمنی، عوارض‌های دارویی، کم‌خونی و عوامل ژنتیکی اتفاق می‌افتد. یکی از چاره‌های رفع ریزش مو شامپوهای مناسب و گیاهی است. در ادامه این شامپوها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.