• چرا جای زخم سیاه می‌شود؟

    چرا جای زخم سیاه می‌شود؟

    چند دلیل وجود دارد که چرا جای زخم ممکن است تیره شود. به عنوان مثال، اگر یک اسکار در طول فرآیند بهبودی در معرض نور خورشید قرار گرفته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که بافت اسکار رنگدانه شود. اسکارهای تیره همچنین می توانند به دلیل التهاب، بهبودی ضعیف یا ژنتیک پوست و نحوه بهبود پوست ایجاد شوند.

  • بهترین و پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی ایرانی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین و پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی ایرانی

    در حال حاضر باتوجه به تحریم‌های موجود، بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند که برای خرید لوازم آرایشی اصل به سراغ برندهای ایرانی بروند. هرچند که به باور بسیاری از افراد، برندهای ایرانی نقاط ضعفی دارند، دلیل این برداشت می‌تواند ناشی از عدم بازاریابی و تبلیغات اصولی برندهای ایرانی باشد

  • جوانسازی پوست با معجزه یخ !

    جوانسازی پوست با معجزه یخ !

    داشتن پوست صاف بدون لک، آکنه، سیاهی و گودی زیر چشم آن هم برای همیشه کار سخت و طاقت فرسایی است . شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که راز زیبایی ملکه برفی در چیست ؟ باید در جواب آن به شما بگوییم راز این زیبایی در یخ های اطراف آن است.

  • روش های خانگی درمان تیرگی و گودی زیر چشم

    چه چیزی باعث سیاهی دور چشم می شود؟

    روش های خانگی درمان تیرگی و گودی زیر چشم

    پوست دور چشم بسیار حساس تر و نازک تر از قسمت های دیگر بدن است. رگ ها در این ناحیه به پوست نزدیک تر بوده که نتیجه ی آن تیرگی و گودی زیر چشم است.

  • ۶ ترفند عالی برای جلوگیری از چروک شدن دور چشم!

    ۶ ترفند عالی برای جلوگیری از چروک شدن دور چشم!

    هرچه پوست خود را در وضعیت خشک‌ و کم آب تری قرار دهید سریع‌تر منجر به پیری زودرس ، چین و چروک و خطوط ریز عمیق‌تر می‌شود.

  • 10 اشتباه رایج در استفاده از ژل شستشو لایه بردار

    10 اشتباه رایج در استفاده از ژل شستشو لایه بردار

    ژل لایه بردار محصولی کاربردی است که عملکردی مشابه اسکراب دارد. همان طور که اسکراب باعث از بین رفتن سلول‌های مرده سطح پوست می‌شود، ژل لایه بردار نیز حاوی ریزدانه‌ها و ترکیباتی است که به پاکسازی عمیق پوست صورت کمک کرده و باعث هیدراته و روشن کردن رنگ پوست هم می‌شود. اما باید توجه داشت که استفاده از این محصول مانند ژل شستشوی معمولی نیست و اگر طریقه صحیح مصرف آن را ندانید، احتمالاً تأثیرگذاری لازم را نخواهد داشت و حتی ممکن است باعث ایجاد جوش و حساس شدن پوست شود. در ادامه این مطلب می‌خواهیم درباره این اشتباهات، نحوه صحیح مصرف ژل شستشو لایه بردار و بهترین محصولاتی که می‌توانید به عنوان ژل لایه بردار استفاده کنید، صحبت کنیم؛ با ما همراه شوید.

  • قیمت خدمات سالن های زیبایی تهران چقدر است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    قیمت خدمات سالن های زیبایی تهران چقدر است؟

    هر ساله اتحادیه صنف آرایشگران زنان با تعیین نرخ خدمات آرایشی و پیرایشی سعی در کنترل قیمت‌ها را دارد و بدین ترتیب از هرج و مرج  و افزایش بی رویه قیمت‌ها جلوگیری می‌کند. در سال 1401 نیز مانند سال‌های گذشته این نرخ توسط این اتحادیه تعیین شد و در اختیار کلیه آرایشگاه‌های دارای مجوز قرار گرفت. یکی از مزایای این کار این است که شما می‌توانید بدون نگرانی و پرداخت هزینه اضافی، از خدمات سالن مدنظرتان به راحتی استفاده کنید. در ادامه این مطلب به معرفی مهم‌ترین خدمات سالن‌های زیبایی در تهران و نرخ آن‌ها خواهیم پرداخت. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

  • لایه برداری و پاکسازی پوست با اسیدهای میوه ای

    لایه برداری و پاکسازی پوست با اسیدهای میوه ای

    یک متخص پوست و مو با بیان اینکه:« میزان ترشح چربی از منافذ صورت با فاکتورهای مختلفی مثل اضطراب و استرس، جنس فرد و زمینه های ارثی متغیر است.» گفت:« میزان ترشح چربی از منافذ در مردان به علت بالا بودن هورمون آندروژن بیشتر خواهد بود »

  • مراقبت از پوست با سبک زندگی سالم

    مراقبت از پوست با سبک زندگی سالم

    بسیاری از افراد به بهانه‌های مختلف نسبت به مراقبت از پوست خود غافل هستند با این حال می‌توان با انجام برخی اقدامات ساده و موثر به حفظ سلامت پوست خود کمک کرد.

  •  ضد آفتاب‌ فلوئید، فوق العاده سبک با جذب سریع

     ضد آفتاب‌ فلوئید، فوق العاده سبک با جذب سریع

    هرچند بهار امسال، گرم و بدون باران سپری شد، اما با شروع تابستان، آفتاب جان دوباره‌ای پیدا کرده است و گرم‌تر از قبل اثرات خود را بر پوست باقی می‌گذارد. اگرچه استفاده از ضد آفتاب محدود به فصول گرم سال نمی‌شود، اما اغلب افراد در این روزهای گرم به فکر خرید و استفاده از کرم‌ های ضد آفتاب می‌افتند. حال تصور کنید برای خرید ضد آفتاب وارد فروشگاهی شده‌اید؛ نخستین سوال فروشنده از شما این است ضد آفتاب فلوئید می‌خواهید یا کرم؟» و شما فرق فلوئید و کرم ضد آفتاب را نمی‌دانید! حالا که شما نیز به فکر سلامت پوست خود هستید می‌خواهیم در این متن به توضیح ماهیت ضد آفتاب های فلویید بپردازیم.

  • کاربردهای هایفوتراپی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    کاربردهای هایفوتراپی

    اواخر دهه 30 و ورود به دهه 40 زندگی توام با تغییرات محسوس در چهره می باشد. نمایان شدن چروک ریز در زیر چشم و پیشانی ، ایجاد خطوط خنده و غم و ... همه و همه در این سنین آغاز می شود . این تغییرات که در اثر افزایش سن رخ می دهد ، طبیعی بوده و در همه افراد کم یا زیاد اتفاق می افتد. پوست به مرور کیفیت خوب و سالم و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده ، شل و وارفته شده و ما با افتادگی پوست مواجه می شویم. اما چه کاری می توانیم برای پوست و چهره خود انجام دهیم ؟

  • راهنمای خرید کرم ضد آفتاب

    راهنمای خرید کرم ضد آفتاب

    اگر خواهان داشتن پوستی زیبا، لطیف و بدون لک هستید، هرگز نمی‌توانید محصولی به نام کرم ضد آفتاب را از لیست خرید خود حذف نمایید. کرم ضد آفتاب در هر نوع آب و هوایی چه در زمستان و چه در تابستان و برای همه افراد در تمامی سنین ضروری محسوب می‌شود. در این مقاله یک راهنمای خرید ضد آفتاب به شما معرفی می‌کنیم تا به هنگام تهیه این کرم، انتخاب بهتری داشته باشید. اما اول باید بدانید که چرا در مصرف ضد آفتاب تا این حد تاکید می‌شود؟

  • چگونه می توان جوش های پشت را درمان کرد؟

    چگونه می توان جوش های پشت را درمان کرد؟

    آکنه پشت ("باکن") آکنه ای است که در پشت شما ایجاد می شود. زمانی اتفاق می‌افتد که عرق، چربی، سلول‌های مرده پوست و باکتری‌ها در منافذ پوست شما به دام می‌افتند. کوله پشتی، پیراهن های عرق دار یا تجهیزات ورزشی می توانند اصطکاک روی پشت شما ایجاد کنند و آکنه پشت را بدتر کنند.

  • از عوارض تاتو چه می‌دانید؟

    از عوارض تاتو چه می‌دانید؟

    تاتو می‌تواند خطراتی داشته باشد، از جمله عفونت پوست، واکنش‌های آلرژیک و جای زخم. خطرات تاتو در صورتی که فرد تاتوکار حرفه‌ای نباشد یا زخم به خوبی ترمیم نشود، بیشتر هم می‌شوند. علاوه بر این خطرات آیا ممکن است تاتو باعث سرطان پوست هم بشود؟

  • از بین بردن چین و چروک پوست با چند روش ساده و باورنکردنی!

    از بین بردن چین و چروک پوست با چند روش ساده و باورنکردنی!

    پیر شدن پوست و ایجاد چروک با بالا رفتن سن یک اتفاق کاملا طبیعی است و برای هر خانمی بعد از 25 سال رخ ‌خواهد داد، اما شما می‌توانید با تغییر در سبک زندگی خود این روند را به تاخیر بیندازید.

  • پیرسینگ زبان و دهان بسیار خطرناک است

    توصیه جدی متخصصین به طرفداران مد؛

    پیرسینگ زبان و دهان بسیار خطرناک است

    اگر شما هم طرفدار مد بوده و در راستای این موضوع زبان یا لب های خود را سوراخ می کنید، باید منتظر بروز آسیب های جدی در دهان و دندان های خود باشید.

  • فواید پوست لیمو برای پوست

    فواید پوست لیمو برای پوست

    فواید پوست لیمو برای پوست، مو و کاربرد آن در خانه داری را بشناسید.

  • 8 راه برای جوان ماندن پوست

    8 راه برای جوان ماندن پوست

    یک مطالعه اخیر آلمانی نشان داد که پوست یک زن روی سینه، دست ها و بازوهای او تأثیر زیادی بر سن او دارد. به عبارت دیگر، فقط صورت شما نیست که باید نگران پیری خود باشید، بلکه پوست شما نیز هست.

  • چگونه ۱۰ سال جوان تر به نظر برسیم؟

    چگونه ۱۰ سال جوان تر به نظر برسیم؟

    اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید ۱۰ سال جوان‌تر به نظر برسید یا این‌که به دنبال روش‌هایی برای جوان تر شدن، مراقبت از پوست، انتخاب مدل مو و آرایش هستید در این نوشتار با ما همراه باشید.

  • آیا ریزش مو در یائسگی طبیعی است؟

    آیا ریزش مو در یائسگی طبیعی است؟

    در حالی که همه زنان در مقطعی به یائسگی می‌رسند، سن شروع و علائم برای هر فرد متفاوت است. با این حال، یکی از علائم رایج یائسگی ریزش مو است.

  • ضرری که دود سیگار برای پوست دارد

    ضرری که دود سیگار برای پوست دارد

    مطالعات نشان داده است که دود سیگار استنشاقی، چه خودتان سیگار بکشید و چه در محیط آن را تنفس کنید، برای سلامت کلی از جمله سلامت پوست مضر است.

  • به تغییر رنگ ناخن‌هایتان حساس باشید

    پیشگیری از قارچ ناخن

    به تغییر رنگ ناخن‌هایتان حساس باشید

    عفونتها از یک نقطۀ زرد یا سفید در نوک ناخن شروع می‌شوند و به سمت بستر ناخن پیشروی می‌کنند. محیط مرطوب و تاریک زمینۀ رشد آنها را فراهم می‌کند.

  • روغن رزهیپ و 7 اثر چشمگیر برای پوست

    روغن رزهیپ و 7 اثر چشمگیر برای پوست

    روغن رزهیپ سرشار از اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان برای پوست است. از زمان های قدیم به دلیل فواید درمانی ارزشمند خود بسیار مورد توجه بوده است.

  • هشدار درباره عوارض حنای هندی

    هشدار درباره عوارض حنای هندی

    حنا برای زخم معده ، نوعی بیماری التهابی روده ( کولیت اولسراتیو )، زخم بستر و سایر بیماری ها استفاده می شود، اما هیچ مدرک علمی خوبی برای حمایت از این موارد وجود ندارد. همچنین این نگرانی وجود دارد که استفاده از حنا هنگام مصرف خوراکی بی خطر است .

  • چند روش بی‌نظیر برای چاقی صورت

    چند روش بی‌نظیر برای چاقی صورت

    خوردن برخی از مواد غذایی به افزایش وزن کمک زیادی می‌کند. دلیل اینکه مصرف ژله برای چاقی بدن موثر است، وجود مواد مغذی در این دسر است.

  • گزینه مناسب برای پوست خشک؛ روغن بدن یا لوسیون؟

    گزینه مناسب برای پوست خشک؛ روغن بدن یا لوسیون؟

    اگر پوست کسی شدیدا خشک باشد، توصیه می‌شود که ابتدا از لوسیون‌های معمولی استفاده کند و سپس از روغن بدن کمک بگیرد تا آبرسانی به پوست را به سطح حداکثری برسانید.

  • چند درمان خانگی برای بهبود ترک‌های پوست

    چند درمان خانگی برای بهبود ترک‌های پوست

    خانم‌ها معمولا با ترک‌های پوست کنار نمی‌آیند و همیشه به دنبال راه‌حلی برای رفع آن هستند. این ترک‌ها که با نام‌های «استرچ مارک» و «استریا» هم شناخته می‌شود معمولا روی نقاط خاصی از بدن ایجاد می‌شود.

  • چرا کمرم جوش میزند ؟+درمان های خانگی

    چرا کمرم جوش میزند ؟+درمان های خانگی

    فولیکولیت یک بیماری شایع پوستی است که اغلب توسط فولیکول موی عفونی یا ملتهب ایجاد می شود. ممکن است شبیه آکنه به نظر برسد و ناراحت کننده یا خارش دار باشد و متاسفانه بروز آن در ناحیه پشت کمر بسیار شایع است.

  • خداحافظی با چین وچروک اطراف چشم

    خداحافظی با چین وچروک اطراف چشم

    برای از بین بردن چین و چروک راه های زیادی وجود دارد از جمله بوتاکس، فیس لیفت و فیلر اما این روش ها پرهزینه است، بنابراین بهتر است به جای صرف هزینه زیاد به روش های طبیعی روبیاورید.

  • برای تزریق ژل یا چربی تنها به مراکز تایید شده وزارت بهداشت مراجعه کنید

    هشدار یک متخصص پوست و مو:

    برای تزریق ژل یا چربی تنها به مراکز تایید شده وزارت بهداشت مراجعه کنید

    یک متخصص پوست و مو هشدار داد: اگر قصد تزریق ژل یا چربی دارید، حتما به پزشک متخصص و مراکز معتبر تایید شده وزارت بهداشت مراجعه کنید، زیرا مشکلات و عوارضی که توسط افراد غیرمتخصص انجام می‌شود خطرناک و غیرقابل جبران است.