• ۷۰ درصد ایرانی‌ها توان رفتن به دندانپزشکی را ندارند

    دارو و دندان، بحران اصلی سلامت ایرانیان

    ۷۰ درصد ایرانی‌ها توان رفتن به دندانپزشکی را ندارند

    ایرانی‌ها این روزها مصداق بارز آن ضرب المثل قدیمی خودشان شده اند که «دندان پوسیده (لق) را باید کند و دور انداخت». هر چقدر علم پزشکی پیشرفت کرده است و در جهان راه‌های بهتر و مناسب تری برای ترمیم و نگهداری دندان یافت می‌شود، در ایران وضعیت این طور شده که حدود ۷۰ درصد جامعه آن قدر با دندان پوسیده مدارا می‌کنند تا در نهایت بدون امیدی برای بهبود آن را از ریشه بکنند و دور بیاندازند.

  • ایمپلنت اشترومن | بهترین برند ایمپلنت دندان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ایمپلنت اشترومن | بهترین برند ایمپلنت دندان

    اگربی دندانی دارید و قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید، احتمالاً تحقیق و تلاش کرده‌اید تا انواع برندها را بررسی کنید و نام ایمپلنت اشترومن سوئیس را در تحقیقات خود  شنیده‌اید. این برند ایمپلنت، یکی از بهترین برندهای موجود است که بین جراحان  و بسیاری از دندانپزشکان از آن استفاده می‌کنند.اگر دندانپزشک شما این برند سوئیسی را توصیه کرده است یا شما در میان انواع ایمپلنت‌ها می‌خواهید برند اشترومن را انتخاب کنید، در ادامه ما با شما خواهیم بود تا توضیح دهیم که این ایمپلنت چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد، چرا بسیاری از دندانپزشکان آن را توصیه می‌کنند و چگونه قیمت آن تعیین می‌شود. همچنین به این پرسش پاسخ خواهیم داد که آیا ایمپلنت اشترومن جزو بهترین برندهاست یا آیا می‌توان برند بهتری را انتخاب کرد.

  • کمبود چه ویتامین‌هایی باعث پوسیدگی دندان می‌شود؟

    کمبود چه ویتامین‌هایی باعث پوسیدگی دندان می‌شود؟

    پوسیدگی دندان نوعی بیماری است که در آن بافت سخت دندان (مینا و سپس عاج) تخریب می‌شود. این تخریب به وسیله اسیدی که از برخی باکتری‌ها خارج می‌شود به‌وقوع می‌پیوندد.

  • تکنیک‌هایی برای کوچک کردن منافذ پوست

    تکنیک‌هایی برای کوچک کردن منافذ پوست

    منافذ باز هرچند برای پوست ما مفید هستند؛ اما ظاهر ناخوشایندی در چهره ما ایجاد می‌کنند، برای همین با ترفندهایی می‌توانیم کاری کنیم کمتر به چشم بیایند.

  • علل اصلی زرد شدن دندان‌ها

    علل اصلی زرد شدن دندان‌ها

    برای حفظ بهداشت و زیبایی دندان‌ها، بهتر است با دلایل مختلفی که باعث زرد شدن آن‌ها می‌شود، آشنا شویم  زرد شدن دندان‌ها می‌تواند علل زیادی داشته باشد از خوردن غذاهای رنگی و نوشیدنی‌های رنگدانه‌دار گرفته تا جرم گرفتن و نازک شدن مینای دندان.

  • جوش ناگهانی صورت به چه علت رخ می‌دهد؟

    جوش ناگهانی صورت به چه علت رخ می‌دهد؟

    آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که صورت‌تان به صورت ناگهانی جوش بزند؟ جوش‌های صورت هر کدام مدل‌های مختلفی دارند. به علاوه اینکه ناحیه ظاهر شدن آن‌ها اطلاعات زیادی در مورد وضعیت سلامتی و پوست به ما می‌دهند. به طور کلی اغلب اوقات جوش‌ها علل هورمونی دارند و یا نشان‌دهنده یک وضعیت جدی‌تر هستند. با این حال جوش‌ها یک عارضه شایع پوستی هستند که می‌توانند در گذر زمان باعث ایجاد لکه‌های دائمی و موقت شوند. ما در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم. همراه ما باشید.

  • دو آمپول معروفی که برای درمان ریزش مو تبلیغ می شوند

    تبلیغ درمان ریزش مو با بیوتین و دکسپانتنول چقدر صحت دارد؟

    دو آمپول معروفی که برای درمان ریزش مو تبلیغ می شوند

    یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه:« بیوتین و دکسپانتنول، برای درمان ریزش مو موثر است ولی مساله این است که از این مکمل ها برای درمان چه نوع ریزش مویی می توان استفاده کرد.» گفت:« این دو مکمل بیشتر برای درمان ریزش موی تلوژن افلوویوم کاربرد دارند یعنی ریزش مویی که به دنبال کمبود ویتامین در بدن، یا بر اثر یک بیماری طول کشیده، یا استرس شدیدی که به بدن وارد شده است، تجویز می شود و بر روی درمان ریزش موی ناشی از مشکلات هورمونی چندان موثر نیستند.»

  • اسپری دوفاز مو چیست و چه کاربردی دارد؟

    اسپری دوفاز مو چیست و چه کاربردی دارد؟

    امروزه محصولات مراقبت از مو با نام ها و برندهای مختلفی در بازار موجود است که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. یکی از این محصولات اسپری دوفاز مو است که از ترکیب آب و سیلیکون تهیه شد. به همین خاطر است که قبل استفاده از آن باید خوب تکان داد تا این دو قسمت با هم ترکیب شوند.اسپری دو فاز مو یک محصول آرایشی است که برای مراقبت از مو و بهبود وضعیت آن استفاده می شود. عمل دو فازی علاوه بر تاثیر قدرتمندی که بر روی مو دارد، برای محافظت از مو در برابر گرمای نور خورشید و گرمای ابزارهای حالت دهنده مو استفاده می شود.

  • مراقبت‌های لازم برای انواع پوست نوجوانان

    مراقبت‌های لازم برای انواع پوست نوجوانان

    مراقبت از پوست در نوجوانی در عین حال که مهم است، کمی پیچیده به نظر می‌رسد. نوجوانان هم‌زمان با بلوغ، برای اولین بار با تغییرات هورمونی و به دنبال آن جوش، آکنه، جوش‌های سرسیاه، لک و خشکی پوست سروکار پیدا می‌کنند.

  • 3 روتین پوست چرب و جوش دار

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    3 روتین پوست چرب و جوش دار

    یکی از رایج‌ترین انواع پوست صورت، پوست چرب و جوشدار است. دارندگان این نوع پوست با مشکلات عدیده‌ای مانند تعریق بالا، بروز جوش زیرپوستی و... مواجه هستند. اما خوشبختانه انواع روتین پوست چرب می‌تواند به این افراد کمک کند و نقش موثری در بهبود سلامتی و زیبایی پوست آنان داشته باشد. برای آشنایی با بهترین روتین پوست چرب و جوشدار این مقاله را مطالعه کنید.

  • عوارض رنگ کردن مکرر موها چیست؟

    عوارض رنگ کردن مکرر موها چیست؟

    براساس نظر برخی از محققان رنگ کردن مو یک عمل اعتیادآور است و اگر فردی یک بار موی خود را رنگ کند، ناخودآگاه اینکار را دوباره تکرار خواهد کرد. رنگ کردن مکرر مو، به دلیل مواد شیمیایی موجود در آن موجب آسیب دیدن ریشه و ساقه و همچنین حساسیت پوستی، آسم، سرطان و... می‌شود.

  • بهترین سرم ویتامین سی ضد لک؛ جوانی و سلامت پوست را باور کنید!

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین سرم ویتامین سی ضد لک؛ جوانی و سلامت پوست را باور کنید!

    همه ما بعد از سن سی سالگی به طور طبیعی با کاهش سنتز کلاژن در پوست، پا به عرصه پیری می‌گذاریم! طبیعتاً تا سن 40 سالگی شاید این تغییرات چندان محسوس نباشد و تنها نشانه‌هایی از چروک‌های ریز پرکلاغی گوشه چشم‌ها توجه ما را به خود جلب کند.

  • شرایط لازم برای ایمپلنت دندان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    شرایط لازم برای ایمپلنت دندان

    ایمپلنت دندان از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی دندان یا دندان‌هایی است که از دست رفته‌اند.اما نکته‌ای که افراد باید در نظر داشته باشند، این است که ایمپلنت کردن دندان شرایط خاصی دارد و برای هر فردی مناسب نیست. در واقع شما باید شرایط لازم برای ایمپنت را در نظر داشته باشید.

  • جراحی اسلیو معده در مقابل بوتاکس معده !

    جراحی اسلیو معده در مقابل بوتاکس معده !

     اسلیو معده یا بوتاکس معده که هر دو روش در لاغری افراد تاثیرگذارند، اصطلاحات پزشکی خاصی هستند که حتماً در حوزه‌ی جراحی‌های لاغری این موارد به گوش شما خورده است. تفاوت این 2 را در اینجا بخوانید.

  • بهترین محصولات رویش مجدد مو

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین محصولات رویش مجدد مو

    بسیاری از افراد با چالش ریزش مو روبرو هستند و به دنبال بهترین محصول برای رویش مجدد مو می‌گردند که این مشکل آزاردهنده را از بین ببرد. اما گاهی اوقات، راه‌حل تنها استفاده از یک محصول نیست.تجربیات نشان داده‌اند که در برخی موارد، ترکیبی از محصولات، مکمل‌ها و ویتامین‌ها ممکن است بهترین پاسخ باشد. همچنین، نوع و دلیل ریزش مو در هر فرد ممکن است متفاوت باشد، بنابراین توصیه‌ی یکسان برای همه نمی‌تواند مؤثر باشد.قبل از انتخاب هر محصول یا روشی، مشاوره با یک پزشک متخصص و انجام آزمایش‌های لازم بسیار حیاتی است. می بایست با اطمینان و دانش کافی، به سمت قطع ریزش مو و بازگرداندن جلوه‌ی طبیعی و سالم به موهایتان قدم بردارید. در این مقاله تلاش می کنیم تا بهترین محصولات رویش مجدد مو و قطع ریزش مو را به شما معرفی کنیم.

  • جراحی بی‌سابقه مغز در ایران

    جراحی بی‌سابقه مغز در ایران

    برای نخستین‌بار تیغ تیز جراحی یک تیم پزشکی ایرانی منجر به خروج تومور 5/3کیلویی و ثبت یک عمل پیچیده جراحی مغز در کشور شد؛ عملی که چند روز پیش در بیمارستان شهید رهنمون یزد انجام شد و جان دختربچه 13ساله‌ای را نجات داد.

  • ترفندهای داشتن یک پوست لطیف در پاییز

    ترفندهای داشتن یک پوست لطیف در پاییز

    پوست، مهمترین و مقاوم‌ترین لایه محافظتی بدن است که بیشترین ارتباط را با محیط اطراف دارد. از آنجایی که آب و هوای فصل پاییز خشک تر از آب و هوای سایر فصول سال است نیاز به مراقبت و رسیدگی بیشتری دارد. چگونه در پاییز پوستی سالم و لطیف داشته باشیم؟

  • فواید شگفت انگیز نوشیدن شیر برای پوست

    فواید شگفت انگیز نوشیدن شیر برای پوست

    نوشیدن شیر فقط برای ساختن استخوان ها و  داشتن دندان های قوی نیست چرا که نوشیدن شیر می تواند به داشتن پوستی سالم و درخشان نیز کمک کند. 

  • این روغن رشد مو را سریع می کند

    این روغن رشد مو را سریع می کند

    روغن نارگیل یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای تقویت موی سر است. این روغن سبک می‌تواند از ریزش موها جلوگیری کند.

  • معرفی بهترین محصولات بادی شاپ

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    معرفی بهترین محصولات بادی شاپ

    در دنیای امروز، مراقبت از پوست و بهداشت شخصی یکی از موضوعات حیاتی برای افراد است. The Body Shop یکی از برندهای برجسته در عرصه محصولات بهداشتی و زیبایی است که با تمرکز بر روی محصولات طبیعی و پایداری محیطی، توانسته است محبوبیت بسیاری را به دست آورد. این مقاله به معرفی محصولات برند The Body Shop و تأثیرات مثبت آن بر بهداشت و زیبایی پوست انسان‌ها می‌پردازد.

  • ۵ عادت غلطی که دندانتان را زرد می کند

    ۵ عادت غلطی که دندانتان را زرد می کند

     اگر چه استفاده از دهانشویه باعث تازه و خوشبو شدن تنفس شما برای طولانی مدت خواهد شد؛ اما استفاده از دهانشویه های حاوی مواد شیمیایی خشن ممکن است روی کم شدن درخشندگی و سفیدی دندان ها و لبخندتان تاثیرگذار باشد.

  • آیا به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت در شمال تهران هستید؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    آیا به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت در شمال تهران هستید؟

    دکتر گشاده رو، متخصص ایمپلنت و جراحی لثه، با بیش از 15 سال تجربه در زمینه دندانپزشکی، یکی از برجسته‌ترین دندانپزشکان در تهران است. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود، به ارائه خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا به بیماران خود می‌پردازد.

  • دخالت افراد غیرمتخصص در امور درمانی زیبایی؛ ناظران کجا هستند؟

    بررسی علل ورود پزشکان و غیرمتخصصان به جراحی‌های زیبایی؛

    دخالت افراد غیرمتخصص در امور درمانی زیبایی؛ ناظران کجا هستند؟

    برخی پزشکان می‌گویند: حوادث ناگوار و جبران ناپذیری زیر پوست کلینیک‌ها و مراکز جراحی به دلیل دخالت افراد غیرپزشک یا غیرمتخصص در امور درمانی در حال رخ دادن است که اگر نظارت‌ها در این زمینه بیشتر، دقیق‌تر و مستمر نشود، پیامدهای سنگین و روز افزونی بر سیستم سلامت، جامعه و خانواده‌ها برجای خواهد داشت.

  • معرفی عمل لیپوماتیک ناحیه شکم و کمر

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    معرفی عمل لیپوماتیک ناحیه شکم و کمر

    یکی از عوارض زیبایی در بدن تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو یا پشت کمر است که با استفاده از عمل لیپوماتیک این مشکل در خانم‌ها و آقایان قابل درمان می‌باشد. فاکتورهای مهمی نظیر سن و جنسیت فرد متقاضی، سابقه افزایش یا کاهش وزن، میزان و محل چربی شکم و پهلو می‌تواند در موفقیت این نوع از عمل لیپوماتیک اثرگذار باشد. شما با انجام جراحی لاغری شکم و پهلوها می‌توانید به تناسب اندام دلخواه خود برسید؛ بنابراین اگر از چربی‌های اضافی در ناحیه پشت کمر یا شکم و پهلوها خسته شده‌اید و روش‌های مختلفی را برای از بین بردن این چربی‌ها به کار بردید، اما به نتیجه مطلوب نرسیده‌اید، بهتر است به سراغ عمل لیپوماتیک بروید و یک جراح متخصص و باتجربه را برای انجام این جراحی انتخاب کنید.

  • آموزش پاکسازی پوست

    آموزش پاکسازی پوست

     پاکسازی پوست ، یک فیشیال حرفه ای است که به منظور حذف آلودگی ها ، برداشتن سلولهای مرده از سطح خارجی پوست و تخلیه دانه های سرسیاه و سرسفید انجام میشود.

  • کلوئید یکی از عوارض شایع " تاتو" است

    دانستی‌های پزشکی در رابطه با تاتو

    کلوئید یکی از عوارض شایع " تاتو" است

    تاتو در قرن نوزدهم برای نشان دار کردن زندانیان در زندان ها و ممانعت از فرار آنها انجام می‌شد به این صورت که با هک کردن شماره‌ و یا آرم های مخصوص زندان، بدن زندانیان را نشانه گذاری می کردند.

  • تبعات راه افتادن موج زیبایی در ایران/فعالیت دلالان جراحی زیبایی

    نایب رئیس انجمن جراحی پلاستیک ایران عنوان کرد؛

    تبعات راه افتادن موج زیبایی در ایران/فعالیت دلالان جراحی زیبایی

    نائب رئیس انجمن جراحی پلاستیک ایران، از فعالیت غیر قانونی پیج های جراحی زیبایی در فضای مجازی خبر داد.

  • طرز تهیه یک ماسک ساده برای زیبایی و شادابی صورت

    طرز تهیه یک ماسک ساده برای زیبایی و شادابی صورت

    گلابی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که برای پوست صورت بسیار مفید است. برای زیبایی و شفافیت پوست‌تان می‌توانید با گلابی ماسک‌های طبیعی تهیه و استفاده کنید.

  • ترمیم روان قبل از جراحی زیبایی

    ضرورت مراجعه به روان درمانگر قبل از انجام عمل‌های زیبایی

    ترمیم روان قبل از جراحی زیبایی

    درحال حاضر انجام عمل‌های زیبایی به بخشی از سبک زندگی زنان، دختران و حتی مردان ایرانی تبدیل شده‌است. تا چند دهه پیش عمل‌های زیبایی صرفا مورد اقبال خانم‌ها بود و محدود به عمل بینی می‌شد.

  • پشته پرده برند اوردینری؛ راز جوانی، پوست هالیودی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    پشته پرده برند اوردینری؛ راز جوانی، پوست هالیودی

    برند اوردینری (The Ordinary) یک برند کانادایی است که در سال 2016 توسط برندن تراکس (Brandon Truaxe) تاسیس شد. این برند در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست تخصصی فعالیت می‌کند و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برندهای این حوزه در سراسر جهان تبدیل شد. پشت پرده‌ی و راز تمام بازیگران هالیودی که پوست شفاف و بدونه چین و چروک دور از هرگونه پیری، استفاده از محصولات مراقبت از پوست است.