سلامت نیوز :رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به حدود ۳۵۰۰ نفر در حوادث جوی روز گذشته در کشور خبر داد.

۱۴ استان کشور متاثر از برف‌وکولاک و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۳۵۰۰ حادثه‌دیده

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، مهدی ولی‌پور در تشریح خدمات هلال‌احمر در امدادرسانی به متاثران از شرایط جوی و اقلیمی (برف و کولاک، سیل و آبگرفتگی) گفت: روز گذشته، ۲۳ استان کشور متاثر از حوادث جوی بودند که ۱۴ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان و مازندران به خدمات امداد و نجات نیازمند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ولی پور افزود: از روز گذشته تا صبح امروز، ۸۵ تیم عملیاتی شامل ۲۹۳ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر در ۵۳ منطقه (چهار شهر، ٢ روستا و ٤٧ محور کوهستانی) به ۳۴۳۷ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به اسکان اضطراری ۹ نفر، انتقال ۶ نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات درمان سرپایی به چهار حادثه‌دیده، اظهار کرد: در عملیات امدادی در حوادث جوی، تخلیه آب از ۳۵ واحد مسکونی انجام و ۳۱۰ خودرو از برف رهاسازی شد. همچنین ۱۸ بسته غذایی، ۵۴ بطری آب معدنی، پنج کیلوگرم خرما و ۷۰ بسته بیسکوییت میان در راه‌ماندگان ناشی از برف و کولاک توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha